2016. február 24., szerda

Sok idő után újra itt...válaszúton

Sziasztok! :)

Nem tudom, hogy hányan olvassátok a blogot, de örülök, hogy vagytok még mindig (remélem, majd mindjárt kiderül).
Egy kéréssel forddulok hozzátok.
Újra aktívan kezdeném írni a blogot, de meg kell tudjam, hogy szeretnétek-e még olvasni.
Mert ha, nem szeretnétek hogy még ennél is hosszabb legyen, akkor maximum 5 részen belül befejezem. Viszont van sztorim arra az esetre is ha még szeretnétek olvasni tovább és nem szeretnétek rögön happy endet.

Szóval a kérdés: Legyen Annának és Niallnak ezek után nyugodt élete vagy legyenék még hegyek-völgyek a kapcsolatukban?

Mivel ez elég művészi kérdés lett, felteszem egyszerüen: Anna és Niall történetének hosszú, vagy rövid verzióját szeretnétek? :D

Kommentekben válaszoljatok, nagyon várom a hozzászólásokat!!! Remélem lesz egypár.

2 megjegyzés:

  1. Én személy szerint imádtam a blogod olvasni!! Nagyon tetszett a történet, szerintem nagyon jól írsz! Szomorú voltam amikor abba hagytad:( Szóval alig várom hogy folytasd a történetüket és az én válaszom a hosszú verzió :))

    VálaszTörlés