2013. november 9., szombat

51.RÉSZ: Vissza a suliba...

Helloooooooo! Jóideje nem írtam, sajnos nincs sok szabadidőm. Rövid magyarázat a részhez: Lehet sok minden feleslegesnek tünö dologról van szo, de higyjétek el nem felesleges. Betti karakterét három Harry rajongó lányból raktam össze Bettiből, Fruzsiból és Dinából. Mindüket nagyon szeretem és a Betti karakterével szeretnék nekik kedveskedni.<3

Jó olvasást

Bori :)

*Anna szemszöge*

Reggel korán keltem fel. Dani sehol és a kék ruhámban fekszem az ágyban. Az ablak nyitva, friss levegő és lágy napsugarak árasztják el a szobát. Tegnap is épp így keltem. Kikászálodtam és elmentem zuhanyozni. A forró víz alatt volt időm gondolkozni. Szeretem őt, csak le kell nyugodnom, ez mostmár számomra is teljesen nyilvánvaló.Őt akarom.
Megmostam a hajam, kifésültem, megszárítottam majd felöltöztem. Elpakoltam a ruháimat és minden egyebet az utazotáskámba. Dani épp átjött hozám.
-Szia Anni!
-Szia Dani! Mizu? – kérdeztem jókedvüen.
-Micsoda jókedv! Mi történt?
-Csókolóztunk Niall-lal.
-Ennek örülök...
-Azt hittem mérges leszel.
-Nem...ha ehhez a nagy mosolyhoz arra volt szükség, akkor már össze is házasodhattok, az se zavar.
-Köszi, de ennyire ne rohanjunk bele!
-Olyan vagy mint a kishugom. Nekem a boldogságod a legfontosabb.
-Hát jó. - szorosan megölelt. Lementünk megreggeliztünk. Mindenki a tegnapi bulit beszélte ki. Carla és Usher meglepően boldognak látszottak...khm...inkább nem akarom tudni mi törént náluk tegnap este. Reggeli után Niall felkísért a szobámba és bejött. Meglátta a még szekrényen lógó kék ruhámat, amit tegnap viseltem.
-Meseszép voltál ebben a ruhában. Totál beindítottál. –perverzen mosolygott, majd leült az ágyra én pedig mellé.
-Komolyan gondoltál mindent amit tegnap mondtál?
-Persze. Szeretlek és hiányzol és szeretném ha visszajönnél hozzám. – mondandója alatt mindvégig a szemembe nézett.
-Ígérem, bárhol leszek, amint megbékéltem szólok neked...de addig is....- megcsokoltam, két kezemmel arcát simogattam. Befordultunk egymás felé, kezét derekamra helyezte. Óvatosan csókolta ajkaimat, finoman, ahogy mindig is tette. Elfektetett az ágyon és végigcsókolta a nyakamat. Derekamat simogatta, bal lábát enyéim közé rakta. Kezét felvezette és átsimított melleimen, majd combomat simogatta én pedig hátát. Elszakadt tőlem.
-Szeretlek. – mondta és épp megcsókolt volna mikor Daniel ránknyitott.
-Upsz...bocsi.
-Semmi baj,már épp befejeztük....- Felkeltünk az ágyról.
-Oké. Carla üzeni, hogy itt a taxi és cuccoljunk le.
Bepakoltam az utolsó cuccaimat is a táskámba, majd a fiúk segítettek lecuccolni.Lent megint mindenki várt minket. A kicsiket végigöleltük, megpuszilgattuk, szintúgy Carla-t és Ushert. Liam, Zayn és Harry búcsúpuszikkal köszönt el, Louis öleléssel és arra hivatkozva, hogy karácsonykor  ugyis találkozunk, bár nem tudom mire gondol.Aztán Niall-hoz  értem. Mosolyogva nézett rám, várt mit fogok tenni. Lassan odahajoltam hozzá  és szájára csókot leheltem.Elpirult. Nem gondolta volna, hogy csókkal búcsom tőle. Megöleltem, kezét derekamnál átfonta. Utálok búcsúzkodni....legalábbis én.
Alig 12 óra múlva otthon voltunk. Kedden otthon maradtunk, szerdán már suliba mentünk. Első óra előtt bemutatták az új  osztálytársnőnket Bettit. Barna hajú, kék szemű, arca kedves. Előttünk ül. Mikor meglátott minket elmosolyodott.
-Sziasztok.
-Hello! – köszöntünk neki.
-Gratulálok a díjhoz, amit a kaptatok.
-Köszi.
-Te és Niall?
-Nem...egyenlőre nem, még külön vagyunk.
-Óh.
-Gondolom rajongó vagy, ugye? – kérdezte Dani két harapás között.
-I-igen.
-Ne izgulj, ugyan olyanok vagyunk mint a többiek....vagyis...hát dupla annyira nyitottak és fele annyira bunkók. –nevetett a padtársam.
-Szóval Betti, honnan jöttél?
-Szakolyról...Nyíregyházához van közel.
-Aha....biztos szép hely....gondolom akkor idén itt érettségizel velünk.
-Igen. – mosolygott.
Becsöngettek. Főci,  még mindig a kedvenc órám....érettségizek is belőle, de most írunk, persze Bettire ez nem érvényes. Órák után szépen lassan mentünk haza, mikor megláttuk pár évfolyamtársunkat,amint bántanak valakit.Rögtön odafutottunk és elhesegettük őket. Megláttuk, hogy akit bántottak az nem más mint Betti. Felsegítettük őt a földről.
-Jól vagy? – kérdeztük a síró lányt.
-I-igen csak...
- Csak?
-Csak bevertem a kezemet...a szüleimet várom, de azt mondták, hogy még egy óra...
-Gyere, elviszünk hozzánk, ígyis hideg van ma.
-O-oké.
Szóval karonfogtuk Bettit és elhoztuk a lakásunkra.
-Érezd magad otthon! – leült a kanapéra, Dani elment főzni egy teát. – Na mutatsd a kezed! – feltürte pulóvere ujját, amin egy nagy vérző horzsolás volt.
-Na, jó Betti itt marad, Anna meg hoz fertőtlenítőszert!  - nevetett, elfutottam fertőtlenítőszerért és kötszerért és visszamentem, lekezeltem a kezét és Dani is megjelent 3 bögre meleg teával.
-Biztos jó ez a sebnek?
-Igen, jó....Motorsulit végeztem, aminek a része volt az elsősegély nyujtás, de a forgatáson is volt sokszor ilyen baki.
-Aha.
-Szóval miért bántottak téged?
-Nem tudom... épp a barátnőmmel beszélgettem telefonon rólatok – ennél a szónál Danival egymásra néztünk – mikor megtámadtak.
-Hát Betti...tudod, minket nem sokan szeretnek a suliban....Szóval ezért bántottak téged. De nyugi, majd megvédünk. Mindenesetre hívd fel a szüleidet, hogy jöjjenek érted ide.
-Nagyon kedvesek vagytok...sokkal másabbak mint amilyennek képzeltelek titeket.
-Milyennek hittél minket? Sokkal beképzeltebbnek? –nevetett Dani.
-Hát, igazság szerint igen.
-Mint látod, tök átlagosak vagyunk, annyi kivétellel, idézem Carlát: „Multifunkcionálisak vagytok“.
-Ti tényleg ketten laktok itt?
-Igen...lassan egy éve, de tényleg pólyás korunk óta ismerjük egymást.
-Nem voltatok egymásba szerelmesek?
-Nem. – mondtuk egyszerre – nekünk az valahogy nem jött össze.
-Aha.
-Szóval kiért rajongsz? –kérdezte Dani.
-Őhm...Harry a kedvencem –Betti kissé elpirult – és imádom a sorozatotokat.
Elbeszélgettünk Bettivel mindenről, majd jöttek a szülei és haza vitték. Mi elkezdtünk a nappaliban , kanapén ülve, felhúzot lábbal tanulni kakaó és teaivás közben. Holnap magyar tételekből írunk és Gimisz próba lesz...
-Dani az egészben csak az zavar, hogy Niall-ék nem tudnak jönni a szalagavatóra és meg nem tudunk menni a Madison Square Garden-ben levő koncertjükre. Legalább Carlaék mindkettőn ott lesznek.
-De miért mostanra tették a koncertet?
-Nem ők akarták akkora, hanem a menedzsment....Épp miattunk, nekünk 10-én szalagavató a fiúknak meg még akkor is fellépésük lesz New York-ban. Nem kedvelnekminketnagyon....a srácok rajongótáborát se kedvelik túlságosan...azt is megtiltották a fiúknak, hogy twittcam-et csináljanak és komolyan kezdik tiltani őket a rajongóktól, csak azért, mert nyáron el voltak eresztve.
-Louis mondta is nekem, hogy jobban örülne, ha valami lazább menedzsmentjük lenne, aki engedi őket élni.
-Egyetértek, nekünk Carla a menedzserünk és milyen jó dolgunk van! ...Te hol tartasz? – váltottam témát.
-Tengeri hántás...Arany.
-Óh én már Petőfinél.
-De te ezt tudod jó, mert ezek a kedvenceid.
-Pontosan.....Imáádom Petőfit....egy zseni volt, Arannyal és Jókaival együtt....na meg azért József Attilát se hagyhatom ki.
-Jó, jó oké, felfogtam – nevetett Dani.
Este 10-re megtanultunk mindent, zuhanyoztunk aztán eltettük magunkat másnapra.




2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett!!! alig várom a folytatást:)

    VálaszTörlés
  2. Szia, kész van a kritikád! :) http://hands-up-design.blogspot.hu/

    VálaszTörlés