2013. augusztus 26., hétfő

48.RÉSZ: Egy komolytalan sokatmondó szemszög

Egy nagyon kedves ismerősöm javasolta, hogy írjak egy különleges szemszöget....ő egy párnáét javasolta....viszont itt elég viccesen hatott volna egy párna szemszöge ezért egy kisgyerekét írtam le. Kitettem a részt annak ellenére, hogy megigértem magamnak, hogy megvárom a 4 kommentet....ezt az én Diámnak köszönhetitek <3 Jó olvasást

Borcsi ;)

*Usher V szemszöge*

Reggel arra ébredtem, hogy Niall bácsi kiabál és rohangál.Kifutottam a folyosóra, de ekkor Danielle néni vissza vitt a szobába és azt mondta, jobb ha most nem megyünk ki. Ott volt velünk a szobában, majd segített átöltözni mindünknek és levitt minket reggelizni. Mindenki ott volt csak Anna néni nem...igazából...őt nem is hívom Anna néninek, mert anyu és apu szerint ő az unokatestvérem, viszont Anna szerint ő a testvérünk....valaki biztos valamit félrehalott mikor.Lassan telt az egész nap. Biztos mindenki fáradt a tegnapi buli miatt. Mi is későn jöttünk haza, igaz mi négyen el is csicsíltunk az egyik kanapén ott a teremben. Már csak arra keltem fel mikor Niall bácsi keservesen sírt mellettünk tegnap. Mind a négyen körégyültünk és ő azt mondta nekünk hogy valami nagyon nagy butaságot csinált és Anna ezért most nem szereti őt. Persze én biztos vagyok abban, hogy Anna szereti Niall bácsit, hisz mindig ad neki a szájára puszit...néha nem is értem miért tartja ott a száját Niall bácsién.
Lassan telt a délelőtt. Kint játszottunk az udvaron, de én meguntam ezért felmentem a szobámba. Útközben gondoltam, megkérdem Annát, hogy nem lenne-e kedve játszani velem egy kicsit, de mikor odaértem keserves sírást hallottam bentről. Be akartam menni, de az ajtó zárva volt, majd hallottam anya hangját is. Lehet azt meséli el Anna anyunak, hogy Niall bácsi mit csinált....ááh, biztos nem. Hisz Niall bácsi szereti Annát....lehet hogy valami lányos dolog miatt sír....minek is szokták mondani azt a dolgot...sze...szerele....nem tudom... Továbbmentem, majd a szobánk ajtaja előtt találkoztam Zayn bácsival. Ő azt mondta hogy szivesen játszik velem, szóval megfogtam a kezét és behoztam őt a szobába és leültettem őt az ágyra. Kicsit mintha el lett volna varázsolva, olyan volt. Megkérdeztem mi bántja, erre ő csak azt mondta, hogy kicsi fiú vagyok én ehhez, majd bedurcáztam, de ő az ölébeültetett. És elmesélte.“ Tudod Manó,  Anna és Niall bácsi összekaptak tegnap a bálon. Anna és én hazajöttünk...betéptünk és megpusziltam Annát a száján.Most pedig Niall bácsi mérges rám, Anna mérges Niall bácsira és nem tudja mit kezdjen velem. Niall bácsi pedig vissza akarja kapni Annát. Én pedig ki szeretnék békülni Niall-lall és lehet hogy szeretnék valami komolyat Annával“. Ezt mondta....csak tudnám mit jelent az hogy betépni...Anya azt mesélte, hogy az az, mikor sok fagyit és csokit eszel. Megkérdeztem Zayn bácsitól egy fontos dolgot:
-Zayn bácsi, te szereted Annát?
-Igen manó.
-És Niall bácsi is szereti Annát?
-Szerintem igen.
-És Anna kit szeret?
-Hát manó, fogalmam sincs....szerintem Niall bácsit.
-És te akkor mit fogsz csinálni? Mert te Perrie nénit is szereted.
-Tudod manó, a szívnek néha nem lehet parancsolni. Ha nagyobb leszel te is megérted. Hisz anyukád és apukád is sok mindenen keresztül mentek. Perrie néni, pedig....pedig sokat játszott már más bácsikkal is és ezzel bántott engem.
-Hogy érted azt hogy játszott?
-Hát tudod...más bácsikkal volt akkor amikor velem kellett volna lennie.
- Niall bácsi is ezt csinálta, azért haragszik rá Anna?
-Hát fogjuk rá manó.
-De akkor ha te szereted Annát, akkor menj és mond meg neki!
-Ha az  olyan könnyü volna...Most pedig menjünk mert ebéd lesz. Na gyere te kis manó!
Felvett a karjára és levitt engem az ebédlőbe. Leültett és leült mellém.  
Később megjelent Anna is. Leült Louis bácsi és Liam bácsi közé. Mindenki csendben volt...pedig soha nem szokott így telni az ebéd. Anna alig evett valamit...Niall bácsi dettó. Csak azt láttam, hogy Niall bácsi néha-néha szomorú tekintettel nézi Annát.Ebéd után futottam fel a lépcsön, de a bejárti ajtónál böröndöket láttam. Lehet hogy jött hozzánk valaki? Vagy épp valaki megy el? Nemsokára rá is jöttünk, ugyanis anya lehívott minket búcsúzkodni. Anna és Dani bácsi mentek haza. Mindenkit megölelgettek. Mikor Anna odaért hozzám barna szemeivel nézett engem és azt mondta: „sokat fogsz még nőni picúr“ majd megpuszilt. De nekem is volt mondanivalom neki. Két kezemmel megfogtam arcát és sugtam neki:
-Zayn bácsi még nem mondta?
Majd elhajoltam tőle. Lehet megijesztettem, ugyanis ijedten nézett rám, majd Zayn bácsira, utánna Niall bácsira. Mikor Anna sorban Niall bácsihoz ért, nem adott a szájára puszit. Lehet, hogy olyankor nem szokás? Mindenesetre Niall bácsinak bekönnyezett a szeme. Anya elvitte Annát és Dani bácsit, mi pedig mind bementünk a házba. Niall bácsi sírni kezdett, leült a kanapéra és fejét tenyerébe temette. Hangosan sírt, mint Damon és Nihal mikor szurit kapnak a doktor bácsinál.  Zayn bácsi is kicsit pityeregni kezdett, de Perrie néni probálta vigasztalni, de ellőkte őt...Lehet azért mert már nem kell neki, mert más bácsikkal haverkodott és játszott...pont mint mi a játszótéren. Niall bácsi dühösen felkelt és lekiabálta Zayn bácsi fejét.
-Mégis mit képzelsz? Ő az enyém!
-Nem a tied! Bántottad őt! Nem érdemled meg őt!
-Ha én nem, akkor te még annyira se!
Anna nénin veszekedtek, de apa épp bejött és lenyugtatta őket!

-Srácok! Egyikőtökhöz sem tartozik Anna! Ezt jegyezzétek meg! A szíve idövel eldönti melyikőtöket szereti...

.                 

5 megjegyzés:

  1. Bori nagyon megleptél!:') Imáádtam<3

    VálaszTörlés
  2. Huhh, köszönöm...következő résszel igyekszem majd! :)

    VálaszTörlés
  3. Kövit nagyon tetszettttt!!!!!!!!!!!!!!!!Imádom ahogy írsz!Ahhoz képest hogy kicsit komolytalan mégérte így is olvasni!!

    VálaszTörlés
  4. Hát ez érdekes volt!! nagyon tetszett!! kövit:)

    VálaszTörlés