2013. augusztus 5., hétfő

46. RÉSZ: A második "legjobb barátom"



Helloooo! Igen, tudom azt mondtam, hogy amíg nem lesz 8 komment, addig nem kaptok részt. De úgy döntöttem, hogy akkor valami izgi rész legyen kint és akk talán összegyülik sok komment, meg lesz pár feliratkozó is. Remélem tetszeni fog a rész, jó olvasást :)

Bori, a szerző :)

Elment a nyár...Keresztanya lettem, hiresség lettem és színés lettem. Azt hiszem büszke lehetek magamra.Ja, a legfontosabbat kihagytam:szerelmes lettem! Szeretek egy tökéletes fiút, sok lány lenne a helyemben, főleg, hogy ez a fiú Niall Horan. Kb. egy hete jelentette be az egyik koncerten, hogy szeretet, csakis engem szeret és mást nem.  Volt, akik kifujjogtak, de ahogy ott álltam a színpadnál és néztük egymást, jobbára azt vettem észre, hogy tapsolnak és sikítoznak a rajongók.Elfogadtak. Aznap este Niall óriási mosollyal a száján aludt el.Én mellkasára feküdtem, ő bal kezével átölelt és így aludtunk el, de mégis tudtuk, hogy hamarosan vége lesz, hogy eljön a szeptember.
Ma augusztus 27. van...igen, az a nap...ma ismerem egy éve a fiúkat, ma van egy éve, hogy Usher és Carla összeházasodtak.Egy éve annak, hogy az a cuki, kékszemű srác megtáncoltatott.Ha erre gondolok, akkor mindig csak mosolygok.
Szóval ma mindenki izgatot, csak Carla és Usher nem, mert ők semmiről se tudnak.Csak mi, meg legfőképp a 'főgonoszok' Ludacris és Robert.Kora reggel felkeltünk mind és csináltunk kettejüknek reggelit, a kicsiknek pedig a kezükbe adtunk ilyen vastag zászlót, mire azt írtuk, hogy ' Boldog 1. házassági évfordulót anyu és apu'. Ezzel rohantunk be hozzájuk sikítva,mert nem volt jobb ötletünk, mivel keltsük fel őket. A két felnőtt ép kiskifli-nagykifli formában aludt.Amikor felkeltek, teljesen kómás volt a fejük .Ágybavittük nekik a reggelit, megköszönték, majd kimentünk a szobából. Az egész nap aztán azzal ment el, hogy mindig közel tartsuk őket egymáshoz.Még ebédet is főztünk. Aztán estefelé mi azt mondtuk Carlaéknak, hogy elmegyünk kicsit sétálni és visszük a kicsiket is.Mi tudtuk, hogy ők majd elmennek nemsoká utánnunk vacsorázni, azt is, hogy hova.
 
A ruhám :)
Egy gyönyörű hely volt az, egy  tavakkal és egy szép étteremmel. Mind odamentünk. Mire odaértünk már minden vendég ott volt, csak mi hiányoztunk. Gyors felvettük az ünneplős ruháinkat, majd Ludacris már jőtt is és szolt, hogy bujjunk el.Minden szokásosan nézett ki. Csak itt-ott páran ültek a vendégek közül, mi pedig az asztal mögött gugoltunk. Mikor hallottuk, hogy közelednek, akkor hirtelen mindenki kibukott az asztal mögül és azt kiáltottuk, hogy "Boldog első házassági évfordulót!". Ezek ketten egymásra néztek, majd ránk és elkezdtek nevetni, majd megcsókolták egymást.
Ezután már csak partyztunk. Én sokat beszélgettem színészekkel, zenészekkel....a fiúk....a fiúk pedig sokag ittak....még Liam is ivott, persze csak mértékkel. Épp Pharell Wiliams-szel beszélgettem, mikor valaki hátulról átkarolt, majd megpuszilt. Kezemet az övéire tettem, majd hátrakukkantottam és nem csalódtam, Niall volt az.
-Szóval ti ketten tényleg együtt - mosolygott Pharell. -Hogy fogjátok kibírni suliidőben?
-Nem tudjuk. - mondta Niall - Szerintem én ki se fogom bírni.
-De igen, kifogod. Van skype, meg minden egyéb. - mondtam.
-De az nem olyan, mintha veled lennék.
- De viszont jobb a semminél. - mosolyogtam...persze nem ezen, hanem azon, hogy mennyire ragaszkodik hozzám.
-Elrabolhatom a szerelmemet egy kicsit? - kérdezte Ni, de ekkor megéreztem, az alkoholt a lehelletében.
-Persze. - válaszolt Pharell, de ekkor már máshol voltunk.Ujjait összekulcsolta enyémmel, majd elkezdett ki, a tó felé sétálni velem, de útközben Usher megállított minket és elkért engem 2 percre. Niall csak annyit mondott, hogy majd menjek a tóhoz, ott vár rám.
Usher csak annyit szeretett volna, hogy ki szervezte a bulit, el is mondtam, hogy Robert volt és Ludacris. Ezután lassan kisétáltam, de olyat láttam, amit nem hiszem, hogy kellett volna.
Demi lassan odasétált hozzá és megcsókolta őt...nem hittem a szememnek...azt hittem Niall majd ledobja őt magáról, de tévedtem......visszacsókolta őt. Azt hittem, hogy káprázik a szemem, megdörgöltem, de ugyan azt láttam....a könnyeim hullani kezdtek, sőt záporban jöttek. Csak álltam ott és sírtam, majd köhintettem egyet és észrevették magukat. Szétváltak. Demi arcán önelégült mosoly volt.Odarohantam hozzá és lekevertem Niall-nak negy pofont, majd Demi felé fordultam.
-Tudod, te még azt se érdemled meg, hogy felpofozzalak.- mondtam és ezzel elrohantam, egy másik tó felé a sötétbe.
Csak futottam egy jó ideig...még Daniel mellett is elfutottam, aki észrevette, hogy sírok, de nem ért utól. Leültem egy padra a tó mellett és csak sírtam....lehet hogy csak az alkohol hatása alatt tette?Miért nem jött utánnam?...
A gondolataimból kiabálasok keltettek ki...elkezdtem futni a hang irányába. Danielt láttam meg, ahogy Niall-lal veszekszik. Odafutottam, de Niall-t már nem tudtam megmenteni Dan-től, behúzott neki egyet.
-Hagyd őt! - kiáltottam rá.
-Ennyi elég volt neki... - mondta Dan.
-Miért bántottad?
-Hisz megcsókolta Demit.
-Tudom, de attól még ez a mi kettőnk dolga volt.
-Igen, volt.. egészen addig, amíg Demi be nem sétált a terembe és nem mondta el a mikrofonba.
-Mi? Hülye liba!....Magunkra hagynál minket Dan?
-Persze.
Miután Dan elment Niall csak nézett engem....mikor épp megfordultam megszólalt.
-Szeretlek!....Anna szeretlek!
Visszafordultam.
-En is szeretlek, de akárhányszor berúgsz és megcsókol valmai csaj, akkor mindig ez lesz? Nem lehet ezt csak így elintézni. A szemem láttára húztad magadhoz és csókoltad őt vissza. Csak azon tudok gondolkozni, hogy tényleg csak ennyi volt? Két hónap?....ugy látszik igen....- mondtam es visszamentem a terembe, ahol síri csend volt, majd mindenki rámnézett.
-Most mi van? -kiáltottam el magam, a kelleténel kicsig erősebb hangnemben, majd lassan, lesütött fejjel kimentem a folyosóra, közben  csak a tűsarkú cipőm kopogását lehetett hallani, az is viszhangzott és mindenki engem nézett
-Anna!- jött utánnam Carla és mikor felé fordultam csak azt vettem észre, hogy megölel.Pár perc után elengedett. - Azt meg se kérdem hogy érzed magad...Ugye meg fogjátok beszélni a dolgokat?
-Már megbeszéltük.....szakítottam vele....
-Ezt konkrétan meg is mondtad neki?
-Még nem.De kérlek, ne velem foglalkozz! Az én hangulatom ne rontsa el az estét. Menj vissza, ez a party nektek lett szervezve, majd ha akarsz, akkor holnap szomorkodhatsz miattam.
-Oké, de ígérd meg, hogy nem teszel magadban kárt!
-Megígérem.Most pedig elkapok egy taxit és hazamegyek.
Miután kisétáltam az étteremből valaki megint utánnam jött és átkarolt én meg automatikusan lelöktem a kezét magamról és csak sírtam, de a személy mégegyszer átölelt. Megfordultam és Zayn-nel találtam szembe magam.
-Hát te? - kerdezte.
-Én hazamegyek.
-Akkor a kis barátommal- elővett a háta mögül egy üveg pezsgőt - megyünk veled, jó?
Mosolyt csalt az arcomra, bólintottam.Gyors kinyitotta a pezsgőt, majd kikaptam a kezéből és jól meghúztam.Beszálltunk a taxiba és elindultunk haza.
-Miért jöttél velem? - kérdeztem.
-Egy éve is velem táncoltál este, most pedig úgy látom, nem baj hogy velem leszel. - mondta és meghúzta az üveget ő is. - Összevesztünk Perrie-vel.
-Oou...
-Én szakítottam Niall-lal....
-Gondoltam...
-Héééj! Az utolsó szó az enyém! - mondtam kicsit már becsiccsentve es a vállába boxoltam, ő pedig odahúzott magához, fejemet a mellkasára döntöttem.
Lassan hazaértünk, persze, akkor már a hatalmas üveg pezsgő fele megse volt.
Kiszálltam az autóból és majdnem felfordultam, szóval a magassarkú cipómet rögtön levettem és a kezemben vittem.Bementünk az udvarra, nekem medencézni támadt kedvem, szóval mentem es megkerestem a kinti lépcsőt, ami levezet az udvarra.Zayn csak zsebredugott kézzel, mosolyogva jött utánnam.Nevetett azon, hogy részgen vicceket mesélek es csuklok közben. Amint leértem a lépcsőn, eldobtam a cipőimet és a medencéhez futottam, kezemben a pezsgővel, majd leültem a szélére és belelógattam a lábamat. Pár perc múlva Zayn telepedett le mellém.
-Hjajj! -felnevettem.
-Mi?
-Semmi....De mégis! - vihogtam.
-Na mi?
-Zayn!-mondtam határozottan- Én még soha nem rúgtam be! - kuncogtam - De ppssszt! Ez titok ám! - mondtam vihogva, mire ő is röhögni kezdett.
-Juuuuuj! - felsikított - velem rúgtál be először!
-Veled bizony! - mondtam, majd beleugrottam a vízbe, ami most csak derékig ért. A ruhám úszott a langyos vízen.Felszabadultnak éreztem magam.- Na Zayn, gyere te is beeeee!
-Nem én! - mondta.
-De te!  - kiáltottam rá, odamentem hozzá, megfogtam két kezét es behúztam őt a vízbe, nem nagyon ellenkezett, de rögtön lefröcskölt...én meg vissza, majd megint ő, de mostmár erősebben. Majd hirtelen felindulásból inkább közel mentem hozzá és megfogtam mindkét kezét.
-Mostmár elég lesz! – röhögtem mint egy retardált pingvin, ő pedig magához ölelt.
-Nem értem, hogy csókolhatta meg Demit....Hisz te gyönyörű lány vagy és szereted őt.
-Csak szerettem...
-És most kit szeretsz? – kérdezte már ő is kicsit részegesen.
-Most téged, mert te vagy itt velem.Ti min vesztetek össze?
-Perrie féltékeny rád....
-Rám?....És van rá oka?
-Hááát.... – itt elengedett és a szemembe nézett. – Nincs, mert te Niall-t szereted, vagyis szeretted én meg Perrie-t szeretem, de ezek után nem tudom mit érzek iránta. És...tudod – közeledett arcával felém és megfogta a kezemet – te nekem mindig – itt már homlokát enyémnek döntötte – tetszettél......

6 megjegyzés:

  1. uhuhuhuhhhh Következőőőőő részt!áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá kell, kell, kell, tapsolok itten, mint egy pingvin :$$ következpőőőőőtt:3

    VálaszTörlés
  2. tapstapstaps!! :D jól vagyok :DD xDD köviiiii :D imádom a blogodat :D

    VálaszTörlés
  3. áááááááhhhh itt abba hagyni....kövit gyorsan!!!!! szeretem ahogy írsz :))

    VálaszTörlés
  4. Kedves szerkesztő társam, Bori!
    Meg kell, hogy mondjam gyönyörű az új kinézet és ne,hogy abba hagyd a blogot. Nagyon jó a rész, úgy mint az összes többi. Sajnálom, hogy nem komizom, de tudod, hogy teljesen át beszéljük a részeket a közösségi portálokon, de most törlesztem a komi hiányt. Siess és ne hagyd abba! Kövit! *-*

    VálaszTörlés
  5. Most találtam ezt a blogot de nagyon tetszik és csak így tovább :DD

    VálaszTörlés