2013. július 11., csütörtök

44.RÉSZ: Esős nap és egy hosszú történet 3/2


Sziasztok! Sok idő után ujabb rész! Holnap megyek 10 napra táborba, amint megjövö felteszem a 3/3. részt is :) Addig persze nagyon örülnék pár kommentnek és feliratkozónak.
Jó olvasást! Csók!



 A Szerző :)

-Ezután mi történt? – kérdezte Niall, miután könnyei letörlése után újra mosoly szaladt az arcára.
-Ezután Usher-t hazavittem és bemutattam a szüleimnek, akik persze nem örültek, hogy néger pasival járok. Szóval Usher abban a lakásban lakott, amiben most Anna és Dani lakik.Nagyon sokszor, sőt suli után mindig nála voltam. Ez ment egész januárig.
-Ezután kaptam anyukámtól egy levelet, amiben megírta, hogy a média kezd rájönni a kapcsolatunkra és ezért elhagytam Carla-t és visszamentem Amerikába. Figyelem, ez volt életem legnagyobb hibája!
-Persze nekem semmit se szólt, csak szakított velem.
-Mikor találkoztatok újra? – kérdezte Lou, a két felnőtt pedig csak egymásranézett, majd Carla folytatta.
-Engem azon az éven jelöltek Grammy-díjra és fel is léptem a gálán, szóval februárban Los Angeles-be utaztam újra 5 napra. Az összes díjat, amire jelőlve voltam elvittem és mi is összetalálkoztunk a folyosón.
-Köpni-nyelni nem tudtam, Carla olyan gyönyörü volt. Nem tudtunk egymásnak ellenállni és végül  Usher házában kötöttünk ki.
-Szóval akkor ti ketten? – kérdezte Harry rájuk mutatva, perverz mosollyal az arcán.
-Igen, mi ketten. – mondta Carla.
-Igen, én vettem el a szüzességét! – mosolygott büszkén Usher.
- Ja és aztán elhagytál...
-Nem hagytalak el....vagyis de...De én nem akartalak elhagyni!
-Ezután másnap hazarepültem Budapestre, de megegyeztünk, hogy nyáron újra együtt leszünk. De májusban megláttam a hírekben, hogy Usher-nek barátnője van. Alig 2 hét alatt 50 dalt írtam, képzelhetitek mennyi érzelem volt bennem.A dalok nagy részét ki is adtuk amint Los Angeles-be költöztem.
- Love&Leave? – kérdeztem bátran.
-Igen. Persze itt is van háttérdolog. Még mikor ismerkedtünk, Ush elvitt engem pókerezni és ott megismerkedtem Ludacris-szel. De miután megvettem a lakásomat és beköltöztem, Ellen Show-ba voltam hivatalos menni és Ellen bekérdezett.Megkérdezte, hogy szeretem-e a néger pasikat, én öszinte voltam és megmondtam hogy igen. Másnap, folyton néger férfi hírességek, modellek meg miténtudjamkik jöttek hozzám randitkérn és egyik személy, aki aznap becsengetett hozzám Ludacris volt. Nem randiért jött, csak meg akarta látogatni egy jó barátját. Behívtam őt és kérdezte, hogy mi ez a sok csengetés meg pasi és elmeséltem neki a szitut, majd azt mondta, hogy játszuk el, hogy vele járok, belementem, egy feltétele volt, hogy a következő hapsival, elmegyek randira. A férfi egy nálam 12 évvel idősebb szexisten modell volt. Persze  nem jöttünk össze. Ezután jött Joseph Gordon-Lewitt. Egy bárban találkoztunk és próbált randira hívni, persze az én szívem még mindig  össze volt törve, hogy csak nagy nehezen mentem bele a dologba.
-Nekem ezidőben még volt barátnőm,  de aztán sajnos megcsaltam őt, be is vallottam neki, ez volt 2004 eleje és ebből jött ki egy album is, amin pár dal Carla-nak szól.
-Az én 2004-es lemezem megjelente után, ugye ez volt szeptember, Joseph megkérte a kezem...22 éves voltam, de igent mondtam.
-Óh, igen. Ez volt az mikor berohantam hozzád a stúdióba.
-Igen. Na ha nem tudnátok, a stúdió már az enyém volt és kedves barátunk – megütögette Usher vállát – berontott hozzám az irodába...Eljátszuk?
-Aha – na és Usher kezdte: „Most komolyan?!“
-„Mit?“
-„Hozzámész Joseph-hez?“
-„Őhm igen“.
- „De nem teheted ezt magaddal és velem!Boldogtalan leszel!!!“
-„Biztos boldogabb leszek, mint amikor elhagytál!“
-„Nem leszel az! Most se vagy! Tudom, hogy szeretsz, mert én is szeretlek téged!“ Ezt már szinte kiabálva és sírva mondtam akkor. – magyarázta Ush.
- „De szeretem őt! Téged is szerettelek, de elhagytál! Eljátszottad az esélyedet!“
-„Jó, tudod mit? Menj hozzá feleségül, de előre szólok: TE ENGEM szeretsz! Vele boldogtalan leszel és el fogtok vállni! Én egész életemben szeretnélek, ha hagynád! Soha nem leszel boldog vele, mert TE NEKEM adtad az első csókod és NEKEM adtad oda magad. Hozzám tartozol!“ Ezzel becsaptam magam mögött az ajtót.
-Igen  és ez a kis beszélgetés és az 5 hónappal későbbi szakitásom üldözött engem a katonaságra.
-Hovaaaaaaaaa?! – kérdezték a többiek tátott szájjal.
-Én tudtam róla. – szólaltam meg – Apáék sokszor felhozták...sokat aggódtak érted!
- Tudom, de nem volt szükséges. Katonaságon 2005 januártól 2005 júniusig voltam, aztán filmforgatás következett.
-Várjunk! A média tudott arról, hogy katona lettél? – kérdezte Dan.
-Igen...a rajongók elvetemült lázadók lettek azokra az idökre amíg én katonaságon voltak. Miután visszajöttem, felkértek egy filmre, az Agents-re (Ügynökök, csak kitalált).
-Erre a filmre kértek fel engem is. Mi kaptuk a két főszerepet. Ki nem látta? – na erre páran feltették a kezüket. – Lényegében két ügynökről szól, akik beépülnek egy autós bandába, hogy elkapjanak egy drogbárót, egy véletlen során lelepleződnek egymás előtt és miatt majd a fönőkeik kiadják nekik, hogy csináljanak ugy, mintha összejöttek volna, müszeretkezés meg ilyenek, persze igazából szeretkeznek...a lényeg, hogy amennyire utáltuk egymást, legalábbis Carla engem, el kellett játszania a jelenetet velem.
-A film forgatás után mi ketten.....

4 megjegyzés:

  1. Szegééény pici Pankaaa xD....mondok rosszabbat, csak 10 nap mulva tudod meg a folytatást xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahh kezdj el gyűjteni a temtésemre!!! Mert most fogok meghalni !!! SZERETLEK BORI VIGYÁZZ LIAMRA MEG A GYEREKRE !! ez az utólsó mondatom xDDD :DD

      Törlés
  2. ohh ne már....mért itt kellett abba hagynod?? Kövit:)) Már nagyon várom a folytatást!!

    VálaszTörlés