2013. június 13., csütörtök

43.RÉSZ: Esős nap és egy hosszú történet 3/1

Fuhúú, de rég jártam errefelé! Most se tudom hogy lett idöm begépelni azt a +1 oldalt a 6-ból, amit órák alatt irtam sulian xD. De lényeg hogy itt az új rész! Jó olvasást! Kommenteljetek! És pár feliratkozónak szintén örülnék! Repesne a szívem! xD

A Szerző :)


Reggeli után mindenki elvonult a szobájába felöltözni, majd vissza le a nappaliba.
-Nos akkor mit csinálunk ma? – kérdeztem.
-Hát fogalmam sincs... – mondta Carla és ahogy kimondta, megdörrent kint az égbolt és esni kezdett az eső. – Gyerekek...hozzuk be a kutyákat azonnal! –kiáltotta. Mindenki azonnal rohant ki....Miért is? Hát azért mert a két nőstény kutya már megellett.Mindkettőnek 5 kiskölyke született.Sokan amint kiléptek az eső alá, vissza is fordultak, mert eszméletlenül el kezdett esni. Csak én és Zayn rohantunk tovább a kutyákhoz.Majd észrevettük, hogy Usher és Harry is itt van. Mindenki megfogott pár kiskutyát és futottunk be velük a házba, én még közben fütyültem a nagy kutyáknak, hogy jöjjenek utánnunk. Óvatosan felfutottunk a lépcsőn, majd gyors be a házba, ahol a többiek már törölközőkkel vártak minket. A nagy kutyák elhelyezték magukat a kandalló előtt, ahol épp Carla próbált tüzet rakni és sikerült is. A kiskutyák az ölünkben maradtak, hál istennek mi négyen nem áztunk ronggyá, bár a pici kutyák vizesek voltak. Mindenki elfoglalta a helyét. Nálam maradt egy pici kutyus, törölközőbe bugyolálva, ébren volt, de látszott rajta hogy fáradtka...legvalószínübb hogy őket a dörgés keltette fel. Niall ült mellettem, kezét átfonta a nyakam mögött és másik kezével a kiskutya buksiját simogatta meg.
Kint az égbolt koromsötét volt, pedig csak délelőtt 10 óra volt. Ültünk a kanapén, a kandallóban égett a tüz...szükség is volt rá, mert fáztunk...és a kandalló előtt a négy nagy kutya feküdt. A 10 kiskutya szétszórtan volt egyesek kezében, mindenki aranyosan bánt velük és legtöbbjük aludt. Az én kis Abbym, már mélyen aludt és elképesztöen cuki volt. Halálos csend volt pár percig, csak azt hallgattuk, ahogy esik az eső és dörög az ég. A gyerekek a szomszéd szobában voltak és játszottak. A kis ikrek pedig itt voltak velünk a nappaliban...csak ők a babaágyban aludtak....Carla-ra ütöttek, mert őket se nagyon szokta felkelteni az égdörgés. Carla feloltott pár lámpát a házban, hisz szinte majdnem sötét volt, majd visszaült a helyére. Usher ránéztt és súgott neki valamit, majd Carla bólintott.
-Nos fiúk lányok....itt az idő. – mondta Carla.
-Az idő arra, hogy megtudjátok a mi kis szerelmi történetünket. – fejezte be Usher, mi csak kérdőn néztünk rájuk. – Tudjátok sok minden van az mögött, amit a média csak gyanított és kitalált, szóval elmondunk mindent.
-Hát kezdjük ott hogy 18 éves voltam, mikor először kijöttem ide Kaliforniába a végzős évem előtt 2 hónpra dolgozni a stúdióhoz, ami ma már az enyém. Csak kis segédként kezdtem, de 2 hét után, egyszer tovább bentmaradtam még papírmunkákat csináltam. Bementem az egyik terembe kiváncsiságból, leültem a zongorához és elkzedtem játszani az egyik dalomat....aztán  egyszer csak ott termett mellettem Billie Joe Armstrong, akinek dolgoztam.Igen, az a Billie Joe Armstrong, a Green Day énekese. Azt hittem le fog cseszni mint kocsis a lovát, de tévedtem. Megdicsért és azt mondta, hogy a menedzserem lesz. Másnap elkezdtük a munkákat és ebből lett az én első lemezem. Másfél hónap alatt világsztár lettem. Eljött az augusztus, amikor egy müsörban léptem fel. Aznap még gyakoroltunk és hát egyszercsak mentem a folyosón mikor valaki utánnamkiabált.
-„Carla? Carla Hudson?“ Mert ugye én voltam az a valaki. – mondta Usher. – Carla megfordult és rámnézett, akkor szerelmes lettem belé. Odamentem hozzá és kis beszélgetés után elhívtam őt ebédelni. Vicces volt mert ekkor kijőttek a bandájának a tagjai.
-És én ekkor megkérdeztem hogy baj-e ha ők is jönnek.
-De a fiúk elkezdtek mutogatni, hogy nem, nemjönnek. Szóval mi el is mentünk ebédelni és közben nagyon sokat beszélgettünk.Nagyoooon sokat.
-Mégis mennyit? – kérdezte Liam.
-Hát déltöl fél háromig.
-És aztán mi történt? – kérdezte Perrie, aki mintha édes kislány lenne és várná, hogy végre a szőke herceg és királylány összeházasodjanak.
-Hát ezután én visszamentem haza...ami nekem Billi Joe háza volt. Ott elmeséltem neki, hogy mi is történt, azt mondta, hogy minden rendben, de vigyázzak  magamra.
-És Billie Joe tudta, hogy neked  még suli van szeptembertől? – kérdeztem.
-Igen. Na hát folytatom: Mi nem történt aznap, hát elmentem bulizni a bandatagokkal és kivel találkoztunk?
-Hát velem! – válaszolt mosolyogva Usher. – Emlékszem Carla és a srácok ültek valahol hátul  klubban és amint megláttam őket, odamentem.Persze nagy gorilla testörök ott voltak, de azért kockáztattam. Mikor Jon, ugye  a banda gitárosa meglátott, szólt a gorilláknak, hogy engedjenek be.
-És Usher rögtön felkért engem táncolni. Szóval mentünk táncolni. Lement pár dal és visszamentünk a helyünkre. Azért bevallom, már akkor nagyon tetszettél nekem....igaz, ugy voltam vele, hogy te már 22 éves vagy, ráadásul nem én vagyok neked az első. Másnap a stúdióban találkoztunk. Billie Joe közölte velem, hogy több 20 millió példány kelt el a lemezemből, persze ekkor Usher is ott volt velem és délutánra elhívott engem és a srácokat  a házába. Csak mi voltunk ott meg az anyukája, aki akkor még a menedzsere volt.
-Pontosan. És mielőtt a vendégeim megérkeztek volna, anyukám épp Carla-ról kérdezgetett, hogy tetszik-e nekem. Anyukám mindig úgy emlékszik vissza erre, hogy elpirultam...Persze azért be is vallottam neki hogy tetszel. – mondta mosolyogva Usher, majd puszit nyomott Carla arcára, majd folytatta. – Mikor már nálunk voltak, Carla volt az első, aki beugrott a medencébe....persze előtte végig kellett néznem, hogy leveszi a ruháit és szexin elsuhan előttem. Mikor végigbámultam azt, hogy beugrik a medencébe, a fiuk megkérdezték tőlem, hogy tetszik-e. Mire én csak egy „igen nagyon“-nal feleltem. Ők pedig kuncogtak ez ezt mondták: „Te is neki.“ Én ezen csodálkoztam akkor és visszakérdeztem, hogy igaz-e amit mondtak, ők csak bólogattak.
-Igen, tényleg tetszettél.Aztán 2 napig nem találkoztunk, mert dolgoztam. De aztán, ha jól emlékszem péntek este volt, mikor megint bulizni mentünk....Táncoltunk Usher-rel, majd mentünk leülni a srácokhoz, mikor az egyik gorillám – na itt szétnevettük magunkat Carla-n – behúzott Ush-nak. Persze én rögtön megfordultam és elkezdtem kiabálni az emberrel, mire az, mint a kutya, behúzta fülét, farkát. – hihetetlen, hogy ennyire emlékeznek a történtekre. – Mikor megláttam, hogy Ushernek vérzik a szeme felett, gyors megfogtam a kezét és elvittem a klub egyik csendes helyére. Szereztem valahonnan egy kendőt, vagy törölközőt, már nem is emlékszem, bevizeztem és visszamentem Usher-hez, aki felült egy asztal tetejére. Elkezdtem törölgetni a vérző részt....
-Mikor közel húztam Carla-t magamhoz és megcsókolotam őt! – mondta pimaszul Usher, mire mindenki, főleg Harry elkezdet „hhhúúú“-zni. Várjunk! Akkor Carla-nak Usher volt az első csókja!!!!ÁÁÁÁÁHHH!! Soha se mondta el de mindig is tudtam! TUDTAM TUDTAMTUDTAM!!!!....És most egy hatalmas vigyor van az arcomon és mindenki engem bámul.
-Mi az Anna? – érdeklődött Louis.
-Semmi....csak az hogy Carla sosem mondta el nagyiéknak, hogy ki volt az első fiúja és mostmár legalább én tudom. Hihi. – nevettem jóízüen.
-Ezek után mi történt?  - kiváncsiskodott Zayn.
-Ezek után 2 hétig jártunk.
-Két hétig?  - csodálkoztunk.
-Igen, ugyanis ez augusztus utolsó2 hete volt. 29-én egész nap együtt voltunk, de Usher nem tudta, hogy én másnap hazautazok. Az egészet egy levélből tudta meg, amelyet Billie Joe adot neki át 30-án reggel, amikor én már a repülőgépen ültem.
-És ti ekkor már...őhm szexeltetek? – kérdezte Harry, perverz arccal, mire mindenki lekiabálta a fejét.
-Nem....Szóval ezután elkezdődött a suli.
-Én pedig itt maradtam törött szívvel.
-És csak így annyibahagytátok? – kérdezte Perrie könnyes szemekkel.
-Nem. Egy hétig bírtam, ugyanis Carla-ról csak annyit tudtam, hogy Magyarországon van. Felkerestem újra Billie Joe-t  és könyörögtem neki, hogy mondja el hol van a szerelmem.
-Hát az úgy volt, hogy kicsengettek földrajz óráról. Kezembe vettem a könyveimet, kimentem a folyosóra és meglátta őt. Ott állt az ablaknál.
-És épp rá vártam. Basszus hogy lehet ilyen hülyén beszélni, mint ahogy mi most? xD Na szóval amint Carla meglátott, odajött hozzám és csillogó szemeivel két percig csak bámult engem.
-Persze hogy bámultalak, azt hittem, hogy csak valami vicc az egész.
-Ezután megkérdezte, hogy mit keresek a gimiben. Én csak annyit mondtam, hogy életem szerelmét. Majd erre azt a reakciót kaptam hogy eltévedtem.
-Erre te azt mondtad, hogy „szerintem itt áll előttem“ és ezután megcsókoltál. – emlékezett vissza Carla arra napra, mikor Usher eljőtt utánna Budapestre.
-OOOOUUUUU! – meghatódtunk mind.
-Ezután mi történt? – kérdezte Niall, miután könnyei letörlése után újra mosoly szaladt az arcára.
-Ezután Usher-t hazavittem és bemutattam.....


5 megjegyzés:

  1. nagyon jó rész lett, már nagyon vártam és továbbra is várom a részeket! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon de nagyon jó lett!! örülök hogy hoztál új részt!!!:)

    VálaszTörlés
  3. jujj ez nagyon jó :)) örülök hogy visszatértél!!:)

    VálaszTörlés
  4. Boriii:DD elolvastam végre sikeresen az egész blogot és IMÁDOM! nagyon gyorsan siess a kövivel! :))) <3 :$$

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen mindekinek! Főleg azt, hogy türelmesek voltatok, nem felejtettéek el a blogot és hogy kommenteltetek :)

    VálaszTörlés