2013. április 21., vasárnap

41.RÉSZ: Szép reggel



Sziasztok! Meghoztam az új részt, tudom eléggé megkésve, de sajnos nincs sok időm, peig még csak ki se járok délután sétálni...max annyit amíg a buszmegállóig elsétálok... Na remélem örültök az új résznek és hogy tetszeni fog. Nagyon szépen kérlek szépen titeket KOMMENTELJETEK!
Jó olvasást!

A Szerző :)


*Carla szemszöge*

Kora reggel verőfényes napsütésre ébredtem. Usher karja szorosan ölelt. Megfordultam és láttam, hogy ő is ébren van.
-Jó reggelt szépségem! – köszönt és megpuszilta az orrom.
-Neked is! Hogy aludtál?
-Jól....azt álmodtam, hogy a gyerekeink felnőttek és Niall és Anna esküvőjén vagyunk.
-Ha egyszer oda eljutunk...
-Bizony...Gondolj bele, hogy hány embert nevelünk perpillanat.
-5 1D-s fiú, Anna, 4 kisgyerek, 2 kisbaba, Daniel és néha Justin is.
-Tudod, örülök, hogy a mi tapasztalatunkat átadhatjuk nekik....Nagyon nagyon szeretlek Carla.
-Én is téged! – mondtam. Ekkor hallottuk meg a kisikrek sírását. -Ideje lesz felkeni!
-Hagyd csak! – kelt ki Ush az ágyból – Lefogadom az a baj, hogy nem látnak minket. – mondta, majd idehozta a kicsiket a babaszobából, ami egy elválasztott rész a mi szobánktól. Behozta Damon-t és Nihal-t, akit kezembe adott.A két gyermek csak nézett minket nagy barna szemeikkel.
-Hát nem gyönyörűek? – kérdeztem.
-A szemük a tiéd.
-Viszont a szemük színe és a hajuk a tiéd! – mondtam, amjd egymásranéztünk.
-Etetés? – kérdezte a férjem.
-Ahha! – adtam egyszerű választ az egyszerű kérdésre. Kikeltünk az ágyból, majd a konyhába mentünk, ahol épp Niall ügyeskedett valamit.
-Szia fiam! – köszöntünk egyszerre.
-Sziasztok!
-Hogy ment a randi és mit csinálsz? – kérdeztem, miközbe leültem a pulthoz.
-Első kérdésedre a válaszom: a randi nagyon jól ment, fantasztikus volt az egész nap. – mondta majd egy röpke pillanatra rámnézett, épp elég volt arra, hogy lássam a boldogságot a szemében. – A második kérdésedre a válaszom: reggelit Anna-nak.
-Óh, milyen kis romantikus valaki! – mondta Usher, miközben tejet melegített.
-És mi jót készítettél? – kérdeztem.
-Hát...nagy adag gombás omlett, nagy pohár jegestea és kivi, mert Anna imádja a kivit....és mindenből dupla adag, mert együttreggelizünk.
-És a rózsát is imádja! – mondtam, majd Niall felnézett rám és mosolygott a kis fogszabályzós vigyorával.
-Tudom, azért viszem neki azt is. Na kész is. Mentem, majd találkozunk! – mondta, megölelte Usher-t, felvette a tálcát, mellettem megállt, nyomott egy puszit az arcomra és a babáékra is, majd távozott. Usher-rel összenéztünk és nevettünk.
-Valaki igazán szerelmes.

*Anna szemszöge*

Niall mellett ébredtem, szorosan ölelő karjaiban nyugodtnak és boldognak éreztem magam.
-Jóreggelt Baba! – köszönt rekedtes hangon Niall.
-Szia Ni!...Óh, de szééép vagy! – mondtam meglepődötten, mikor megláttam Niall gyönyörü arcát és azt az óriási mosolyt, ami rajta volt.
-Te szívtál valamit? – kérdezte nevetve.
-Szobalevegőn kívül semmit.Mér?
-Mert hülyeségeket beszélsz.
-Ember, néztél már valaha tükörbe? Varázslatos kék szemeid vannak....és itt ez a cuki fogszabályzós mosoly, amitől mindjárt elájulok és itt vagy TE magad, ez a vicces, romantikus, kitartó, tehetséges, jóétvágyú, festett szőke hajú ír fiú, aki....aki elvette az eszem....azt hiszem.
-Te beszívtál! – nevetett még mindig.
-Nem szívtam be, csak az igazat mondom!És ha nem haragszol, akkor én most elmegyek zuhanyozni. – mondtam, majd puszit adtam az arácra, kivettem a fiókomból alsóneműt és elvonultam a fürdőszobába.
Lezuhanyoztam, felvettem az fehérnemüimet, felülre még pluszba egy Spongya Bobos rövidújjút vettem. Kifésültem a hajam, majd befontam és ezután fogat mostam. Mikor kész lettem kimentem a szobámba, ahol Niall ült az ágyon, előtte pedig egy tálca volt, tele kajával, melette pedig a gitárom volt. Azt se tudtam mit mondjak vagy csináljak, szóval reflexből leültem Niall-lal szemben az ágyra.
-Őhm...
-Reggeli az ágyba kettőnknek. – mondta.
-Uh, hát nem gondoltam volna, hogy rögtön első éjszaka után ágyba kapom a reggelit! Nem kellett volna... – mondtam mosolyogva.
-De igen, mert az én hercegnőm megérdemli! – mondta, majd áthajolt a tálca felett és megcsókolt. – Jóétvágyat!
Niall nagyon finom gombás omlettet készített, majdnem megkérdeztem, hogy biztős ő csinálta-e. (xD)
-Nagyon finom volt, köszönöm szépen. – mondtam, miután befejztük a reggelit. – Mostmár csak azt szeretném tudni, hogy miért van a gitár az ágyamon...
-Elmondom, de először nem kapok jutalmat a reggeliért?
-Valami Scooby Snack szerű dologra gondolsz? – kérdeztem huncutul.
-Hehe....tudod mit? Nem kérek semmit! – vágta be a durcát Niall és a kezeit keresztbetette. Odahajoltam hozzá, jobb kezemmel átkaroltam a nyakát és hosszasan megcsókoltam őt. Mikor elváltam tőle, ő még úgymaradt a meglepetségtől. Szemei becsukva és szájával csücsörített.
-Niall?
-Igen? – tért vissza a valóságba.
-Szóval miért van a gitár az ágyon?
-Hát ezért. – mondta, kezébe vette a gitárt és játszani kezdett, egy számomra ismeretlen dalt. Nagyon tetszett, gyönyörű volt, a végén megtapsoltam őt és puszit adtam szájára. Ránéztem az órámra és láttam, hogy már 8 óra van.
-Niall, nagyon szép volt, köszönöm, de mostmár sietnem kell, mert 8 óra és háromnegyed kilencre bent kell lennünk a stúdióban – hadartam, miközben Niall ruháit felvettem a székről és a kezébe nyomtam – szóval menj te is készülődj, öltözködj...igaz neked sehova se kell menned....délután találkozunk. Szeretlek  - gyors csók – Szia! – és ajtó bezárva. Gyors elkezdtem készülődni, ezt az összeállítást vettem fel:

A trikó már rajtam volt szerencsére és Niall-tól kapott karkötőm is. Azt soha nem veszem le, csak ha fürdök. Rohantam le az ebédlőbe. Mindenki ott volt Niall kivételével.
-Szia Anna. – köszönt mindenki.
-Nem vagy éhes? – kérdezte Zayn.
-Én már ettem.
-Tudjuk! – mondta Carla és Usher egyszerre.
-És Niall-ról nem tudsz valamit? – kérdezte Liam.
-Ő is evett már. – mondtam.
-Húúúúú! – kezdte Harry.
-Fürtös, hagyd abba! – mondtam.
-Jóreggelt! – jött be Niall az ebédlő másik feléből és rám vetette tekintetét.
-Húúúú! – kezdte mindenki, még a gyerekek is, én meg unott fejet vágtam.
Mikor befejezték a reggelit, szokásos kis négyesünk elment munkába.

4 megjegyzés:

  1. Jó lett :DD hamar hozd a következőt.!:D

    VálaszTörlés
  2. Gyooorsan a kövwtkezőőőt:$$

    VálaszTörlés
  3. Atyaúúúristen.!! Eztnemhiszemel:$$ Olyanjóóóó, mint a többi<3<3 Gyooorsan a kööövetkezzőőőttt*.*

    VálaszTörlés
  4. Jujj ez nagyon jó akár csak a többi!!! Gyorsan köviit:)

    VálaszTörlés