2013. április 14., vasárnap

40.RÉSZ: Egész napos randi



Szerdai nap gyorsan eltelt, Csütörtök reggel, mivel ma se forgatás se autósuli, ezért 8-kor keltem fel arra, hogy valaki berohan a szobámba.
-Anna Anna! Kelj fel! – ugrott az ágyamra valaki hülye.
-Mivanna?!
- Randid lesz egész nap! – kinyitottam a szemem és megpillantottam Liam-t.
-Hát te mi a fenét keresel itt? – kérdeztem, ő pedig beült az ágyam másik felélbe és betakarta magát.
-Nem akarok hazudni neked, őszinte leszek. Amikor Niall kedd este visszajött a kertbe, beszélni akart velünk srácokkal, meg is hallgattuk őt. Ma nagyon nagyon jó randid lesz, öltözz úgy, hogy akármit csináltok, kényelmes legyen.
-Oké.
-Niall nagyon szeret téged!
-Óh Liam, ha tudnád, hogy még én őt mennyire szeretem.
-Nagyon?
-Nagyon nagyon!
-Akkor jó! Gyere ölelj meg, öltözködj, legyél szép, bár mikor nem  vagy az, és ne szólj Niall-nak, hogy beszéltünk. – mondta, megölelt, kiugrott az ágyból és kiment, ám  az ajtóban Zayn állt. Hát ő is elmondta ugyan ezt, utánna Louis és Harry is.
Ezután felöltöztem, ezt vettem fel:


Fogat mostam, megfésülködtem, pici smink és már mentem is le az ebédlőbe. Mindenki ott volt már, de sokan még nem ültek, leültem Niall-lal szemben. Niall rámnézett és huncut mosoly volt az arcán, majd folytattam a reggelit, mikor megéreztem valaki lábát az enyémnél. Felnéztem és Niall erőteljesebben mosolygott, miközben beleharapot a szendvicsébe. Ekkor jötte rá, hogy Niall lábai nem véletlenül simogatják az enyém.Egyre feljebb jött lábaival és mivel én csikis vagyok elkezdtem nevetni....Erre mindenki felfigyelt és Niall pedig visszahúzta lábait.
-Mi az Anna? – kérdezte Carla.
-Hát, őhm...-figyeltem Niall-t – semmi, csak eszembejutott, mikor múlt éven a fiúkkal a medence mellett töltöttük a délutánt.
-Aha. – ezután folytattuk az evést és Niall is folytotta a „dolgát“, de szerencsére hamar befejztem a reggelit és el tudtam menni, mielőtt még halálra röhögtem volna magam.Ezután elmentem kutyát etetni, na meg persze mókust, amely 2 napja a család tagja és Mogyi lett a neve. Mikor épp készültem bemenni a házba valaki átkarolt hátulról.
-Szia baby! Készen állsz a mai napra? – kérdezte Niall és szembefordított.
-Szia szőke ír srác! Készen állok, ha gondolod mehetünk is.
-Jujj, mi van a kezeden!?
-Egy karkötő. Egy nagyon helyes sráctól kaptam, aki állítólag szeret engem.
-Szerintem nem csak állítólag! – mondta Niall, majd arcával felém közeledett, én hagytam magam, csak a tenyerem a szánk közé tettem. Amikor szája a tenyeremhez ért, szemei csak úgy kipattanatak.
-Héééj, én az ajkaidat akarom! – mondta gyerekesen.
-Majd azokat is megkapod! Na gyere menjünk!
-Hova?
-Hát randira!
-Ja, oké. –mondta, majd mentünk a feljáróhoz, beültünk Carla-ék egyik autójába, mert Niall elkérte azt és már úton is voltunk valamerre. Kis idő után megérkeztünk egy számomra kicsit ismeretlen helyre, ugyanis egy raktárnál voltunk.
-Őhm, miért jöttünk ide?
-Nyugi gyere velem!  - mondta majd megfogta a kezem és bementünk a raktárba, ami nem is raktár volt, hanem egy fedett gördeszkapálya.
-Ójéé! Király!
-Akkor ezek szerint jó helyre hoztalak! – kérdezte.
-Hát igen.
Szóval a randi első része gördeszkázásból állt, amit nagyon élveztem. Ami vicces volt, az az volt, hogy Niall nem tud gördeszkázni, szóval megtanítottam őt. Egész fél 12-ig a gördeszkapályán voltunk. Fél 12-kor újra autóba ültünk és egy étterembe mentünk.
-Nem gondolod, hogy egy kicsit „túl öltöztünk“ – kérdeztem a szakadt ruháink miatt xD
-Nem.  – mondta nevetve. – Gyere, a mi asztalunk kint van a teraszon.
Kimentünk leültünk és rendeltünk. 15 perc múlva kihozták az ételeinket.
-Amúgy tudtad, hogy Carla-nak itt tartották a 30. Szülinapját?
-Őhm, nem...de mostmár igen.És te tudtad, hogy csikis vagyok?
-Igen, de miért kérded?
-Csak azért mert reggelinél nem az emlékeim miatt nevettem.
-Hanem?
-Hanem azért mert, valaki lába az enyémen futkározott.
-Tényleg? Ki volt az, megölöm!
-Szerintem nem akarsz öngyilkos lenni, vagy tévedek?
-Nem, nem tévedsz! – mondta Niall a befejező mondatot, majd elkezdtünk enni. Miután megettük a 3+1 fogásos ebédet....azért +1 mert Niall drága telhetetlen volt, de énis, szóval utánna megint autóbaültünk és lementünk a tengerpartra.
-Na itt mi lesz? – kérdeztem.
-Tippelj! Meleg van, tengerparton vagy, ráadásul velem.
-Fürdünk?
-Aha.
-Azt kétlem.
-Miért?
-Mert nincs fürdőruhám.
-Tényleg? – kérdezte, majd odaadott egy kis táskát.
-Nemá, kiturtad a cuccaim közül? – kérdeztem hitetlenkedve.
-Nem én, hanem Carla.
-És hol öltözzek át?
-Autóban! Gyerünk befele, öltözz! Ha kell segítség, akkor nyugodtan szólj! – mondta perverz vigyorral. Beszáltam autóba, sikeresen átöltöztem, majd kiszáltam és akkor már Niall-on is fürdönaci volt.
-Inkább meg se kérdem, hogy te hol öltöztél át!
-Na irány a vízbe!
A tengerparton fél 4-ig voltunk. Szörfőztünk, úsztunk, futkároztunk a sekély részekben. Niall pedig túl csodálatos ahhoz, hogy ne vegyem észre, hogy mennyire szeret engem.
4 órakor megint autóba ültünk és most egy erdős helyre mentünk. Mindenhol magas fák voltak és rajtuk pedig kötelek, függühidak.
-Jól gondolom, hogy oda kell felmennünk majd? – kérdeztem,
-Jól gondolod!
-Akkor mire várunk? Menjünk!
-Azt hittem kicsit félni fogsz ettől...
-Ugyanmár mitől? Hisz gimnasztikázok, szaltózok, és még mondhatnám sokáig.
Miután ez a sok kötélmászás meg minden megment már fél 7 volt. Úgy döntöttünk, hogy beülünk még egy filmre a moziba. A Fast Five-t néztük meg, ami számomra nagyon bulis film volt, már csak azért is mert Ludacris szerepel benne.
Késő este volt már, mikor vége lett a filmnek....hozzáteszem zuhogott az eső, rajtunk meg se kabát, se semmi. Álltunk ott a mozi fedett bejáratánál és azon gondolkoztunk, hogy jutunk el az utca másik végébe, mert amikor megjöttünk, akkor millió autó  volt már itt és ezért 5 perce parkoltunk innét. Egyszer csak Niall rámnézett, megfogta a kezem és mondta:
-Háromra futunk, 1...2....3! – kiáltotta és elkezdtünk futni. Csak rohantunk és rohantuk 2 percig folyamatosan, mikor Niall visszarántott és megcsókolt. Eddigi életem legszenvedélyesebb csókja volt. Niall ajkai puhák voltak. Pár másodperc múlva megharapta az alsó ajkam a bejutásért, amit meg is adtam neki. Nyelve csikizte az enyém, de szerencsére nem nevettem, hanem inkább élveztem a dolgot. Közben éreztem ahogy az eső áztat minket, de nem zavartattuk magunkat. Pár perc múlva elváltunk. Niall szemei csak úgy csillogtak mint a gyémántok.
-Végre! Ez jól esett! – mondta elégedetten.
-Hát jól esik is, szóval menjünk, mert a végén elolvadunk! – mondtam viccesen majd újra futni kezdtünk. Miután beszáltunk az autóba Niall újra magához húzott.
-Mondcsak, nem volt elég az előző?
-Nem, kell még  sok-sok belőle! – mondta és újból megcsókolt.Pár perc múlva újra elváltunk.  – Kérek még!
-Majd otthon kapsz! – mondtam. Ezután hazamentünk. A ház sötét volt, bizonyára már mindenki aludt. Niall egészen a szobámig felkísért, majd nekidöntött a falnak és újra csókcsatába kezdtünk. Leírhatatlan érzés volt, hogy tudtam mennyire szeret. Mikor elváltunk, Niall bociszemekkel nézett rám.
-Szeretsz? – kérdezte.
-Szerintem ez buta kérdés. Persze hogy szeretlek.
-Akkor jó, mert én is szeretlek téged!
-Niall nincs kedved....őhm, tudod....nálam aludni?
-Ha szeretnéd hercegnő, akkor igen.
-Na gyere! – mondtam, majd betessékeltem a szobámba.
Először Niall foglalta el a fürdőt, odaadtam neki egy nagyobb fekete trikómat, ami még jó is lett rá, majd én foglaltam el a fürdöszobát. Lezuhanyoztam, felvettem a pizsimet, majd kimentem és azt láttam, hogy az én szőke ír manóm már mélyen alszik. Befeküdtem mellé az ágyba, majd szorosa átkaroltam őt. Teste meleg volt, éreztem szívverését, aminek ütemére énis elaludtam.

2 megjegyzés: