2013. április 7., vasárnap

39.RÉSZ: Huncut többiek



Másanap fél 8-kor keltem, de legszivesebben visszaludtam volna, de nem tehettem, mert kellett menni forgatásra. Felvettem ezt:

Megfésülködtem, fogat mostam, majd lementem a nagy ebédlőbe.Már mindenki ott volt vagy pizsiben vagy már felöltözve. Niall mellé ültem, ugyanis mellette volt már csak szabad hely, de persze nem bántam.
-Jóreggelt! – köszöntem, majd mindenki visszaköszönt.
-Áh, nida kik ülnek egymás mellett! – mondta Usher. – Egy hete ha valaki azt mondta volna, hogy következő hét kedden Niall és Anna egymás mellett fognak ülni reggelinél, akkor biztos halálra röhögtem volna magam!
-Hehehe! – mondtam gúnyosan. -Ha valaki azt mondta volna nekem 2005-ben, hogy ti ketten 2011-ben összeházasodtok, biztos halálra röhögtem volna magam!  - erre Usher szája lekonyult.
-Adj egy öklöst! – súgta Niall, ránéztem és már koccant is az öklünk.
-Odanéda! – mondta Carla.
-Jajj mivan? – szólt Niall.
-Hát csak örünk nektek! – válaszolt, majd körbenéztünk mindketten és láttuk hogy mindenki mosolyog.
Reggeli után Carla, Usher, Dan és én a stúdióba mentünk és forgattunk. Kiedrült, hogy 10 leforgatott rész után, ami ha így folytatjuk, hamarosan meg is lesz, kezdik el adni a sorozatot a Disney Chanel-en és Nickelodeon-on is. Nemtudom Carla-nak hogy sikerült  ezt lebeszélni, de megcsinálta. Ma leforgattuk az 5. Részt is. Forgatás után Usher elvitt az autósuliba, ahol este 6-ig volt tanítás. Ezután vártam míg Carla jön értem, de kellemes megleptés volt, mikor láttam, hogy Niall jött.
-Szia baba!
-Szia Ni!
-Én jöttem érted, gondolom örülsz! Pattanj be!
-Oké! – úgyis tettem, beültem mellé, adtam egy puszit az arcára, mire ő elmosolyodott, bekötöttem magam és mentünk haza.
-Dan nem fenyített meg téged? – kérdeztem hirtelen.
-DE! És nagyon úgy néz ki, hogy komolyan gondolja!
-Nyugi, csak meg akar védeni! Ahogy énis őt...csak én a lányoktól.
-Mi?
.Majd meglátod!....Ha lesz valami.
-Titkolózol?
-Nem, csak nem az én magánéletem és nem akarom kibeszélni.
-Oké bébi. – mondta. Nemsokára hazaértünk. Kiszáltunk az autóból, Niall megfogta a kezem, rámnézett és mosolygott, majd bementünk a házba.
-Hol vannak a többiek? – kérdeztem.
-Kint a kertben...grillezünk. – mondta,  majd kimentünk az udvarra.
-Sziasztok, megjöttünk! – mondta Niall, mire mindenki felénk fordult.
-Sziasztok! – mondták mosolyogva, ugyanis nem engedtük el a kezünket.
-Naa, mikor lesz kaja, éhes vagyok! – mondtuk egyszerre Niall-lal, de teljesen véletlenszerüen a többiek pedig hangosan nevetésben törtek ki. Ezután leültünk, megvacsoráztunk, beszélgettünk, aztán én mivel eléggé elfáradtam elnézést kértem a többiektől és a szobám felé vettem az irányt. Már épp a nappaliban voltam, mikor valaki elkapta és megszorította a kezem. Megijedtem, megfordultam és Niall kék szemeivel találtam magam szemben.
-Megijesztettelek?
-Hát egy kicsit. Mit szeretnél?
-Csak egy újabb randit. Lehet róla szó?
-Hát még szép! – alig vártam már, hogy szóljon és nagyon örültem, hogy most szólt.
-Akkor...holnap este megfelel?
-Nem...megint ilyen késön jövök haza, mert autósuli van.
-Oké akkor csütörtök?
-Az megfelel, sőt aznap nincs forgatás és autósuli se!
-Oh, tökéletes! Akkor egész nap az enyém vagy! – mondta és közben átkarolt.
-Igen, a tiéd!
-Oké, nem tartalak fent tovább! – mondta és adot egy gyenge puszit a számra, nagyon jól esett és elengedett.Épp megfordult volna, mikor szóltam neki.
-Niall!
-Igen? – kérdezte, de nem válaszoltam, csak szorosan megöleltem őt.
-Szeretlek! – mondtam, majd kicsit elhúzodtam és felnéztem rá.
-Énis téged!  -adott egy puszit az orromra én pedig elengedtem őt.
-Szia Ni, jóéjt!
-Neked is Baba!
Ezután óriási mosollyal az arcomon felfutottam a lépcsőn, be a szobámba. Lezuhanyoztam, felvettem a pizsimet és még kicsit twittereztem, majd aludni mentem...ja és Dan már nem nálam alszik.

3 megjegyzés:

  1. jó lett :d alig várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  2. Eszmeletlenul jo resz lett!! *-* Siess a kovivel!! Xx RR

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo mar alig varom a kovit nagyon siess vele! :D

    VálaszTörlés