2013. április 7., vasárnap

38.RÉSZ: Forgatás, barátok, szerelmek...



Sziasztoook! Hosszú idő után itt van az újabb rész! Valószínüleg ma hozok még egyet, ugyanis ma van a szülinapom! :D Jó olvasást, KOMMENTELJETEK léééégyszi! :D

A Szerző :)

Hétfö reggel 7-kor keltünk a tesókámmal. Először én foglaltam el a fürdőszobámat, felöltöztem, majd kimentem, ő is felöltözött, majd egyszerre mostunk fogat. Ezután rohantunk le a lécspcsőn reggelizni, még csak Carla és mi voltunk ébren. Gyors kajáltunk valamit és már mentünk is a stúdióba. A helyszínen Carla leállt beszélgetni egy munkatárssal, aztán hozzánk pedig Justin jött oda:
-Anna!Szia!
-Justin! Szia! – mondtam majd megöleltem őt.
-Ő kicsoda? – kérdezte JB.
-Ő az én testvérem, Daniel, és fog játszani a sorozatban!
-Örvendek! – nyújtotta a kezét Dan.
-Énis! Nem is tudtam, hogy van egy testvéred is!
-Őhm, mert nincs is! Dan az én legeslegeslegeslegjobb barátom, akivel egy lakásban élek Budapesten.
-Pontosan! – helyeselt mellettem Dan. Ahogy ezt kimondta megpillantottam két ismerős személyt.
-Jack! Vivi! Sziasztok! – rohantam hozzájuk oda, a két fiú csak követett. – Hát ti?
-Szia! Hát mi kérem szépen a sorozatban fogunk szerepelni! – mondta Jack.
-Oh, nem hiszem el!
-Pedig elhiheted! Carla intézte így! – mondta Vivi.
-Mindig is tudtam, hogy nekem van a legjobb nagynéném a világon! Ja egyébként Vivi, Jack, ő itt Justin, de gondolom ismeritek, és ő itt Daniel, a budapesti lakótársam. – mondtam és mindenki kezetfogott mindenkivel.
-És a fogadott testvére! – tette hozzá Dan. – De Anni, gonolom tudod, hogy azért Vivivel ismerjük egymást.
-Persze, tudom.
-Gyerekek, megbeszélés! – szólt nekünk Carla a díszlet nappalijából, ahol már a többi színész is ott volt, mint pl. Justin szüleit alakító Gerard Butler, Katherine Heigl, vagy Matt LeBlanc, aki a tanárunkat játsza és ismerős lehet a Jóbarátokból. Megbeszélés után mindenki ment öltözködni, smink, blabla egyéb, aztán 10 órakor elkezdtük a forgatást. Az első rész arról szól, hogy a szüleink átírattak minket egy müvészeti suliba és ott kezdünk összeismerkedni az emberekkel. Mindenki a saját nevén van a sorozatban, csak a családnevünk más. Én pl. White vagyok, Dan a Parker nevet kapta, Justin a Black-et és sorolhatnám. A vicc az, hogy mineket a sorozatbeli első napon Black&White-nak fognak hívni...xD.
Gyorsan telt az idö, de délután négyig 2 részt és a 3. elejét is leforgattuk. Ezután mindenki hazament. Danival hullafáradtan döltünk be a házba...olyannyira, hogy a bejárati ajtót átléptünk és lefeküdtünk a földre.
-Fáradt vagy? – kérdezte.
-Szerinted?
-Hát ja! – mondta nevetve.
-Fura voltál egész forgatási idő alatt.... – mondtam és tudtam is mire akarok kilyukadni.
-Mire gondolsz?
-Hát arra, hogy neked tetszik Vivi.
-Hülye vagy.
-Nem vagyok hülye, legalább nekem bevallhatnád! Kiskorunkban is tettszett neked!
-Jó, bevallom, tetszik és kiskorunkban is tetszett! De neki van pasija és biztos boldogok!
-Jajj Daniiii! – húztam közel magamhoz a tesómat és ráfeküdtem mellkasára – Úgy szeretlek!
-Énis téged! Te vagy az én 4 hónappal fiatalabb kicsi hugicám! – mondta, majd feküdtünk még egy picit, aztán feltápászkodtunk és a konyhába vettük az irányt, ahol elkezdtünk zabálni!
-Mit tervezel estére? – kérdeztem.
-Hát, őhm....Harry-vel terveztük, hogy elmegyünk billiárdozni a városba.És te?
-Hát nekem randim lesz! – mondtam.
-Oh, jó hogy eszembejutattad Niall-t....még nem húztam be neki....tudod azmiatt!
-Igen, tudom! De remélem nem fogod megtenni!
-Nem, csak akkor, ha mégegyszer megbánt.
-Remélem nem kerül rá sor.
-És hova mentek? – kérdezte.
-Nemtudom.
-Sziasztok! – köszönt Niall, ahogy bejött a konyhába.
-Szia! – köszöntünk egyszerre.
-Milyen volt a forgatás?
-Óh nagyon fasza volt! – mondta Dan.
-Pontosan! – helyeseltem.
-Akkor ma randi? – kérdezte Niall.
-Aha.
-Őhm...vacsorázni megyünk meg még egy más helyre is.
-Oké. - mondtam és eldobtam a zsemlyét a kezemből a tányérra, majd elcsomagoltam és betettem a hütőbe, majd magára hagytam a két fiút a konyhába.

*Daniel szemszöge*
Amikor Anni kiment a konyhából Niall-lal ketten maradtunk.
-Olyan mesés ez a lány!
-Tudom. – mondtam közönségesen.
-Most mi a bajod velem?
-Még megkérdezed? – kezdtem egy iciri-picirit ideges lenni.
-Aha.
-Hát az a bajom, hogy ő te miattad lett depressziós, te miattad majdnem meghalt!
-Tudom....és szégyellem magam miatta.
-Akkor jó! Mert ő adott neked még esélyt arra, hogy bizonyíts! De elöre szólok: ha megbántod, akkor nem csak ígérgetni fogom a lila színt a szemed alá!
-Oké, de figyelj, nem lenne jobb, ha barátok lennénk inkább, Anna is jobban örülne annak.
-Tudom!  - mondtam és nyújtottam felé jobb kezem. – Szóval? Haverok?
-Haverok! – mondta, majd kezetfogtunk.

*Anna szemszöge*
Gyors felfutottam a szobámba és elkezdtem készülődni. A hajam ki lett vasalva a sorozat miatt, szóval ahhoz hozzá se nyúltam.Ezt vettem fel:

Ezután gyors le is mentem a nappaliba, ahol alig 5 perc múlva megjelent Niall.
-Nagyon csinos vagy! – mondta.
-Te se panaszkodhatsz! – mondtam. Niall olyan laza nyáriasan volt felöltözve, kék-fehér kockás ing és fehér nadrág.
-Mehetünk?
-Aha. – válaszoltam tömören a kérdésre és kint beszálltunk a kocsiba és már mentünk is valamerre.Jó 20 perces út volt...hát igen...LA már csak ekkora város. Kiszáltunk egy számomra ismeretlen ámde nyüzsgő helyen.
-Itt vagyunk.
-Hol? – kérdeztem irónikusan.
-Hát őhm Los Angeles egyik külvárosában és egy bolhapiacon. – Elképesztöen meglepödtem, mindig is el akartam  jönni ide...pontosan IDE. Ugyanis Carla itt vette a második gitárját és egy csómó régi Elvis, Jimi Hendrix és még vagy 100 fajta lemezt.
-Áh, köszönöm. – ugrottam Niall nyakába és nyomtam egy puszit az arcára. – Nagyon örülök, hogy idehoztál, ráadásul este! Édes vagy mint a méz! – mondtam nevetve.
-Örülök, hogy örülsz. Gyere menjünk! – mondta én pedig gyors elmondta a tényeket erről a nagy bolhapiacról. Már vagy 10 perce járkáltunk mikor egy zenés helyen álltunk meg. Sok rakat bakelitlemez, CDk, régi filmek. Le is álltunk nézelődni, végül egy Aerosmith albumot vásároltunk. Mentünk tovább és egy olyan helyre érkeztünk, ahol régi elektronikus dolgokat árultak. Nagyon megörültem, ugyanis vettem egy polaroid fényképezőgépet, pont olyat, amilyenre mindig is vágytam. Még jobb volt, hogy a doboz bontatlan volt! Amikor körülnéztem, láttam, hogy Niall nincs velem. Kicsit megijedtem, de vártam 2 percet és már itt is volt. Végigjártuk az egész bolhapiacot, este fél 9 lett. Ekkor Niall elvitt egy kicsi bisztróba.
 -Tudom, nem egy puccos hely vagy valami... – mondta.
itt voltunk Niall-lel
-Nembaj, engem nem zavar. Meg itt ugysincsenek paparazzik! – tettem hozzá. Helyetfoglaltunk, majd jőtt a pincér.Rendeltünk italt és valami fincsi kaját is. Nagyon jól szórakoztunk...annyira, hogy legalább 5 féle kaját ettünk és 22:40 volt mikor fizettünk és mentünk. Ahogy elkezdtünk sétálni a csillagos éjj alatt, csak mi ketten, Niall megfogta a kezem. Elmosolyodtam, majd rápillantottam az arcára, de ő épp a kezünket bámulta óriási mosollyal az arcán. Így sétáltunk vissza a térről az utcára. Fogtunk egy taxit és újra otthon voltunk. Az ajtóban megálltunk.
-Mi a baj? – kérdeztem.
-Anna – nyúlt a zsebébe.Remélem nem kéri meg a kezem, mert az még korai lenne xD. – Ez itt a tiéd! – mondta és egy karkötöt húzott elő a zsebéből.
-Nagyon szépen köszönöm. – mondtam majd adtam neki egy újabb puszit és megöleltem, majd visszaölelt.Ezután bementünk a házba, fel a nappaliban lévő lépcsőn, majd elváltunk.
-Héééj! – szólt utánnam Niall, én pedig visszatekintettem – Nem felejtettél el valamit?
-Őhhhmmm.... – mondtam és ő közbe odajött hozzám és átkarolt.
-Búcsúpuszi?
ezt a karkötőt kaptam
-Jah. – mondtam és egy puszit nyomtam az arcára, majd kiszabadultam karjai öleléséből.
-Hééj! Mégvalami?
-Mi?
- Jóéjtpuszi.
-Jajj te, olyan kis mohó vagy! – mondtam, mire ő elpirult.
-Tudom.– mondta majd lágy édes puszit nyomott az arcomra majd énis az övére. – Kérhetek még egyet?
-Aludni ne tegyelek le? – kérdeztem viccesen.
-Ha nem esik nehezedre. – mondta perverz vigyorral az arcán.
-Na jó, elég! – mondtam, majd nyomtam mégegy puszit arcára és elkezdtem leszedni kezeit magamról. – Jóéjt Ni!
-Jóéjt Szépségem! – köszönt majd bement a szobájába.

4 megjegyzés: