2013. április 1., hétfő

37.RÉSZ: Babafürdetés :)




Szóval így megvacsoráztunk, ezután mindenki segített megfürdetni a 6 babát, vicces volt, ugyanis párokba álltunk, mindenki a saját párjával plusz Harry és Dan egybe. Szóval így kapott mindenki egy babát és megfürdettük őket. Usher és Carla kapta Damont, Lou és El Nicole-t, Liam és Dani Christophert, Zayn és Perrie Navyid-ot, Harry és Dan kapták kis Usher-t, Niall és én kaptuk Nihal-t, a család legkisebb tagját, ugyanis az ikrek közül ő született 2 perccel később.
-Nézd Niall, milyen nagy szemei vannak! – mondtam elcsodálkozva, ahogy becsomagoltuk Nihal-t a törölközőbe, majd felvettem őt, vállamnak döntőttem és kimentem vele a szobámba, ugyanis mi az én fürdőszobámban fürdettük a babát. Letettem Nihal-t az ágyra.
-Majd ha nekünk lesznek kisbabáink! – mondta Niall.
-Szerintem erről még nagyon korai beszélni! – mondtam, ránéztem, de ő csak mosolygott és szemei csillogtak. – Mi az?
-Olyan gyönyörü vagy! – ahogy ezt kimondta éreztem, hogy pirulok.
- Köszönöm. – mondtam szégyellősen. – Oda tudnád adni nekem a babás dolgokat?
-Már adom is. – igy is tett, bepelusoztuk Nihal-t aki folyton csak gügyőgőtt és Niall-ra vigyorgott. – Ez ababa máris az újja közé tekert! Olyan szép!  - mondta Niall, Nihal szemeszei pedig csillogtak.
-Na öltöztessük pizsibe! – mondtam és ráadtuk a kezeslábast a kis hercegnőre. – Kész is van! Mehetünk a nappaliba!
-Oké, de még előtte szabad téged elhívnom egy következő randira?
-Hát nem is tudom… - mondtam viccesen – Na de legyen!
-Oké, holnap este megfelel?
-Aha. – válaszoltam, majd Niall felvette Nihalt és lementünk a nappaliba.
-Köszi a segítséget gyerekek! Mostmár mehettek a dolgotokra! – mondta Carla, aki elvette Niall-tól Nihalt. Usher kezében közben már ott volt Damon. – Megyünk letesszük öket aludni. Anna, Dan ti se legyetek ébren hajnalig, mert holnap forgatás van!
-Oké, jójét! – köszöntünk el mind egyszerre.
-Nektek is! – mondta Carla és Ush.
-A másik négy lurkó hol van? – kérdeztem.
-Ők már alszanak….teljesen kikészítettük őket! – mondta viccesen Harry és Dan.
-Jó látni, hogy összeszoktatok! – mondtam.
- Ja köszi. – mondta Harry és lepacsizott Dannel.
- Na gyerekek mit csináljuk? – kérdeztem, viszont annyi féle válasz jött, hogy nem lett belőle közös akció. Dani, Liam, El, Louis  fáradt volt, szóval őkis mentek aludni. Zayn, Perrie, Niall és Harry pedig horror filmet néztek, Dan és én pedig a szobámban gyakoroltuk a szövegünket, aztán este 10-kor aludni mentünk, hogy másnap legyen energiánk!


4 megjegyzés:

  1. Jó lett :) Kövit:)
    Egy kérdés:
    A hajas képet honnan töltötted le?

    .Kimberly.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok" Réka:még nemtudom mikor jön a következő. Kimberly: http://www.favim.com/ itt mindenről találhatsz képet...ott fent kell beírni a keresőbe és kidob egy rakat találatot, remélem tudtam segíteni :)

    VálaszTörlés
  3. Jóó lett kövit:))

    VálaszTörlés