2013. március 29., péntek

36.RÉSZ: DAAANNNIIII!!!



 Sziasztok! Itt a várva várt rész! Remélem tetszeni fog. Tudom sokat késtem vele, de hála nekünk szünet van, szóval megírtam! Nézzetek be a másik blogomra is, ott is most van új rész:It Just Happ-End  Jó olvasást, KOMMENTELJETEK légyszi!

A Szerző :)

*Anna szemszöge*
Miután visszahívtam Trey-t és megmondtam neki, hogy mind megyünk kosarazni a kicsik kivételével  nagyon megörült. Ezután elkezdtem készülődeni, ugyanis imádok kosarazni, szóval biztos fogok játszani is,  a hajamat összefogtam és ezt vettem fel:

Mikor már mind el voltunk készülve, akkor két autóval elmentünk az edzőteremhez, ahova énis jártam eddig, csak most a kinti részre mentünk, ugyanis az idő gyönyörű volt. Ahogy kiértünk a pályára egy halom másnapos fejjel találtuk szemben magunkat.
-Sziasztoook! – mondtam életvidáman.
-Sziasztok!  - mondták a kis másnapos barátiam.
-Mivan?Megártott a sok pia?
-Te csak ne beszélj, jó? – mondta Luda.
-Mindig is mondtam, hogy aki nembírja a piát, az inkább ne igyon!
-Vicces vagy! – mondta irónikusan Pharell, akit tegnap ismertem meg. – Na de játszunk!
-Szóval ki kivel lesz egycsapatban? – kérdezte Usher és kezeit összecsapta.
-Én ellened akarok lenni! – mondta Carla.
-Óh igen, azt gondoltam! – válaszolt Usher.
-Oké, akkor van már két kapitányunk…leszek én a harmadik.- mondta Liam. Hát elkezdtek minket kiválogatni, végére ezt hoztuk össze:
Usher csapata: Pharell, Luda, Trey, Justin,
Carla csapata: Anna, Perrie ,Dani, El
Liam csapata: Harry, Zayn, Louis, Niall.
Így lett egy teljes lány csapatunk, lett 1D csapatunk és lett amerikai férfi előadók csapata.
Hát első mecs Liam-Usher csapat között játszódott. Életemben először történt meg az, hogy nem ugyanannak a csapatnak szurkoltam mint Carla. xD 20 perces volt az első menet, Usher csapata nyert 8:7-re. Tartottunk 5 perc pihenőt, majd jőttünk mi és Liam csapata. Újabb 20 perc után 10:8-ra elvertük a fiúkat….persze mi megbeszéltük, hogy mindenki a saját pasiját fogja lekötni, ami elég jó is ment, szóval a vége felé legfőképp már csak Harry, Niall, Carla és én játszottunk, de itt-ott a többiek is belelendültek a dolgokba. Újabb 5 perc pihenő után mi játszottunk Usher csapata ellen, Carla és Usher elvoltak maguknak, zsákoltak, mi lányok megint  fogtuk a többi fiút, elég vicces volt néha a kispadokra pillantani és látni azt a sok féltékeny fejet, le se tagadhatják, hogy féltékenyek. Szóval Usher csapatát elvertük 10:9-re, de ebben nagy szerencsénk volt, ugyanis az utolsó másodpercben dobta be Danielle a labdát.
Ezután még az edzőterem terülétén maradtunk, valaki úszni ment, valaki maradt kosarazni, volt aki gyúrni ment én pedig Zayn-nel az énáltalam „gumiszobának” nevezett hatalmas terembe mentünk, ott mindenféle gimnasztikai gyakorlatokat lehet végezni. Ő a triplaszaltót gyakorolta én meg szokásosan eddzetem. Délután 4 óra volt, mikor mind, ahogy jöttünk kint találkoztunk és hazamentünk, majd Usher elment a gyerekekért. Carla pedig valahova máshova ment. Mi addig mint az összesen lezuhanyoztunk, elkészülődtünk, én már csak egy nagyon laza otthoni összeállítást vettem fel:
Lementünk mind a nappaliban és vártuk, hogy a többi „lakó” megérkezzen, és végül itt is voltak. Először a 4 kisgyerek futott be hozzánk, majd hallottam 3 ismerős hangot….Nem értettem….Carla és Usher hangját felismertem….de az a 3. hangot rég nem hallottam, de mégis ezer éve ismertem. Egyszercsak rájöttem kinek a hangja volt.
-DAAANIIII! – felhoppantam Niall mellől és ahogy megfordultam Dani tényleg ott volt! – DANNNIIIIIII! – rohantam oda a legeslegeslegeslegjobb barátomhoz….na jó…egyszerüsítsünk: A testvéremhez.
-ANNNIIIII! – ő is örült nekem, ahogy a nyakába ugrottam. – Annyira hiányoztál már!
-Te is nekem, de hogy kerülsz ide? – kérdeztem, ahogy kimásztam nyakából.
-Hát, úgynéz ki még nem is tudod….én leszek az egyik szereplő melletted a sorozatban!
-ÁÁÁÁÁÁ! – sikítottam – Nem hiszem el! – Elképesztöen boldog voltam, mikor Dani ezt elmondta, de ebbe a szép pillanatba a többiek rondítottak bele egy jó hangos torokköszörüléssel.
-Ja, rólatok meg is feledkeztem. – mondtam viccesen. – Fiúk, ti már ismeritek őt, lányok ő itt Dani a legeslegeslegeslegjobb barátom ….a testvérem. – ahogy ezt kimondtam, Dani furán nézett rám.
-Mivan? Nem lehet álandoan azt mondani hogy a legeslegeslegeslegjobb barátom….szóval rövidítettem.
-Szia Dani vagyok! – nyújtotta kezét Dani Daninek, és ekkor mindenki röhögött a tesókám nem értette mi a helyzet.
-Szia Dani vagyok! – nyújtotta kezét Liam barátnője és ekkor a tesókámnak is leestek a dolgok.
-Uppsz! – mondta a testvérem.
-Na akkor, szerintem Danielle maradjon Dani és Daniel pedig legyen Dan. – javasolta Liam.
-Benne vagyok! – mondtam. – Ha ez nem jutott volna az eszedbe akkor néha kétes lett volna mikor aztmondod „ Szeretlek Dani” – mondtam és a többiek szakadtak a nevetéstől. Dan megismerkedett a többi lánnyal is.
-Na de hogy alszunk? – vetette fel a kérdést Carla.
-Te velem fogsz, ugye jól tudod? – mondta Usher miközben átkarolta Carla derekát hátulról és megcsókolta a nyakát.
-Igen, tudom. – mondta Carla mosolyogva.
-Fuuuuj! – kezdte el Louis.
-Bezzeg akkor nem fuuj mikor te csinálod ugyanezt! – heccelte őt El, mindenki nevetett és Usher is abbahagyta a munkálkodást.
-Majd egyszer megértitek a dolgot, amikor a ti kapcsolatotok is annyi mindenen keresztülmegy mint a miénk! – mondta Usher. – Na de ki hol alszik?!
-Na….hát furcsa hogy nem vettétek észre, hogy pár ajtóval több van a házban! – röhögött Carla.
-Szóval maradjunk annyiban, hogy Anna és DAN – mondta hangsúlyozva Carla, amire Niall arcáról lekonyult a mosoly, amit Carla észre is vett. – alszanak Anna szobájában. Igen Niall, tudom szemét vagyok, de nem akarok nagynagynéni lenni…már ha értitek mire gondolok….Meg szerintem ennek a két jómadárnak – nézett rám és Danre – van mit megbeszélniük. – Itt Dan nézett rám furán én meg visszanéztem olyan „majd elmondom” nézéssel. – Ebből következik, hogy Niall és Harry alszanak egy szobában, a többiek a párjaikkal, persze nem kötelező ugyanis a 4 kisember egy szobában alszik, mert külön félnek, szóval még az ő szobájuk is vendégszobaként van berendezve, ami plusz 3 szobát jelent. Ja és asszem ideje lenne kiköltözni a moziszobából….persze annak aki még ott lakik! – mondta Carla, fél perces csend – Na akkor irány mindenki rakodni és rendelek egy rakat pizzát és vacsorázhatunk majd!
Ezután segítettem Daninak felcipelni a dolgait hozzám, megbeszéltük, hogy ő alszik a kanapén én meg ágyamban.Miután beágyaztunk neki is elkezdtünk dumálgatni:
-Szóval? – kérdeztem.
-Szóval mi?
-Csajok? Vannak?
-Hát, őhm…jó nők vannak Győrben, de különösebben egyik se fogott meg.Pasik? Vannak?
-Igen, Niall-lal randizom, de ezen kívül mindenről tudsz ami vele és velem történt itt, csak a randi tegnap este volt és ezért nem tudtam neked még elmondani.
Uff…hát….kicsit csodálkozom, hogy azok után még adsz neki egy esélyt, na de remélem minden jól fog alakulni. – mondta.
-Emberek! Kajaaaa!!! – kiabált Carla lentről.
-Na menjünk, nem akarok éhenhalni!  - mondta Dan. Ezzel le is futottunk a nappaliba, ahol már nagyban mendenki tömte magát pizzával. Mi is lehuppantunk egymás mellé egyszerre.
Majd megint egyszerre előrehajoltunk, megfotgtunk egy bontatlan dobozt és elvettük, kinyitottuk, és elkezdtünk enni….Nem zavartattuk magunkat.
-Héj, azért ez durva amit csináltok! – mondta tele szájjal Louis.
-Mi? – kérdeztük egyszerre Danival, a többiek nevettek.
-Hát ez!
-Ja, mi már ezt megszoktuk. – mondtuk megint egyszerre, de nem szándékosan.
-Ezt szándékosan csináljátok? – kérdezte Zayn.
-Nem. -  mondtuk egyszerre, de már mi is nevettünk magunkon.
Szóval így megvacsoráztunk, ezután mindenki segített megfürdetni a 6 babát, vicces volt,....

3 megjegyzés: