2013. március 20., szerda

35.RÉSZ: Első randi/Késő reggeli


Sziasztok! Itt az új várva várt rész, olvassátok nagy örömmel! :) És nézzetek be másik blogomra is: http://itjusthappend-1d.blogspot.sk/

Aztán közeldett a 7 óra.... Megkérdeztem Niall-t, hogy az a ruha jó lesz-e a randinkhoz, ami van rajtam, ő erre csak ezt mondta: „Mindegy mi van rajtad, ugyanis mindenben gyönyörü vagy“. Hát akkor erről ennyit. 7 óra lett, bent és kint a medence körül zajlott a buli. Én a teraszon vártam Niall-t.
-Hello baba! – jött oda hozzám Niall egy kosárral a kezében.
-Szia Ni!Csak nem piknikezni viszel?
-De, eltaláltad.                                                                                               
-Oké, akkor menjünk. – mondtam, Niall megfogta a kezem és elvitt az udvar hátsó részébe, a tóhoz, ahol már a zenét is alig lehetett hallani. Leterítette a kockás pakrócot, meggyújtott egy gyertyát majd letette középre és kipakoltuk a kosár tartalmát.
-Niall, ezeket te csináltad? – kérdeztem, ugyanis volt ott mindenféle finomság, főleg olyan ételek amiket szeretek.
-Kaptam egy kis segítséget Carla-tól, de igen, én csináltam.
-Ügyi vagy. – nyomtam egy puszit az arcára.Leültünk a földre és falatozni kezdtünk.
-Szóval...mesélj valamit magadról?
-De hisz ismersz!
-Biztos van olyan dolog amit nemtudok.
-Hát....utálom, ha belenyúlnak a kajámba, nem szeretem ha valaki az én fogkefémmel mos fogat...és utálom ha hülyeségekkel zargatnak. – mondtam, Niall csak mosolygott. – és nálad?
-Énse szeretem ha belenyúlnak a kajámba, de ha kérnek akkor szivesen adok belőle. Imádok kajálni, zenélni és már csak egy álmom nem vált valóra.
-És mi az?
-Még nem mondhatom el... Nagyon várod már a forgatást? – kérdezte.
-Igen, hétfőn kezdünk.Eljössz?
-Szivesen elmennék, de mi meg egész nap a stúdióban vesszük majd fel az új dalokat. – mondta. Hát valahogy ilyen beszélgetős-nevetős randink volt, mindenről beszéltünk, amiről csak lehet...egész este fél11-ig ott ültün...vagyis miután a kaja elfogyott elpakoltunk és szorosan egymás mellett feküdtünk, aztán bementünk. Még kicsit szórakoztunk....úgy fél2-ig. Utánna már mindenki hazament és mi is elmentünk aludni.

Délelött 10-kor keltem fel. Felvettem valami göncöt, majd lementem reggelizni. Liam már nagyban mosogatott a konyhában.
-´Reggelt! – köszöntem.
-Neked is!
-Mond csak! Nem lenne könnyebb mindet bedobni a mosogatógépbe? – kérdeztem.
-Őőhmmm....De! Segítesz?
-Igen. – mondtam, majd az összes piszkos edényt betettük a mosogatógépbe, ami nem fértbe azt elmosogattuk, szerencsére nem volt sok. – Kérsz valamit reggelire? – kérdeztem, miután befejeztük.
-Aha...együnk pl. Sajtos-gombás melegszendvicset!
-Hehh! De akkor segítesz elkészíteni!
-Hát persze!
-Egyébként hogy hogy csak mi vagyunk ébren? – kérdeztem.
-Talán azért mert csak mi ketten nem ittunk alkoholt....meg Carla, de ő épp babákat eteti, a többiek meg kiütötték magukat.
-Aha....De....Niall?
-Ő is ivott, miután bejöttetek. Persze nem rosszkedvéből, hanem inkább ünnepelt.
-Jah. – közben elkészült a szendvics is. Leültünk a pulthoz egymás mellé, kiöntöttem két pohárba narancslevet és reggeliztünk.
-Egyébként nagyon szeret téged. – mondta Liam teli szájjal, mire mindketten nevettünk, már amennyire tudtunk.
-Ki? – kérdeztem.
-Hát Niall!....Meg persze mi is! De Niall...ő Niall....ő azthiszem most életében előszőr valójában szerelmes. Persze nem ismerem én őt kiskorától....De úgy érzem, hogy te vagy neki az....igazi. – mondta ki félve az utolsó szót, én megsimogattam a hátát. – Tudod, hogy ezt nagyon szeretem?
-Mit?
-Ha a hátamat simogatják.
-Nemtudtam, de mostmár fogom tudni. Egyébként énis szeretem...Niall-t is, meg a hátsimogatást is.. – mire ezt mondtam ő simogatta meg az én hátam. – Ezután elmosogattuk a tányérjainkat. Liam azt mondta, hogy ő még ittmarad a konyhában én pedig felmentem a szobámba. A konyhából kifele épp Niall álmos fejével találkoztam, de amikor meglátott, akkor mosolygott.
-Jó reggelt! – köszönt hatalmas vigyorral a képén.
-Neked is! – mondtam és mosolyogtam.
A szobámban bekapcsoltam a laptopot, mgírtam Daninak a helyzetet és mondta, hogy majd megbeszéljük élőben, mert mennie kell. Ezt a célzást nem értettem, ugyanis csak augusztus végén megyek haza.

*Niall szemszöge*
Nagy mosoly ült ki az arcomra mikor megláttam Anna-t, gyönyörű volt, mint mindig. Köszöntem neki és ő is nekem, majd bementem a konyhába, ahol Liam-t találtam.
-Szia! – köszöntem.
-Szia Niall! Miujság?  - kérdezte.
-Találkoztam egy angyallal útközben a konyhába.
-És jól sejtem, hogy azt az angyalt Anna-nak hívják? – kérdezte sejtelmesen, miközben a palacsintatészát készítette.
-Igen. – mondtam elpirulva. Közben a többi fiú és lány is lejött hozzánk. – Sziasztok! – köszöntünk Liam-mel.
-Sziasztok! – köszöntek ők is.
-Miről megy a téma? – kérdezte Danielle.
-Niall találkozott egy angyallal a konyhába jövetkor. – mondtam.
-Jéééjj! – mondták a lányok.
-Tényleg! Milyen volt a randi? – kérdezte Zayn.
-A randi nagyon jó volt!. - mondtam
-És Anna hol van? – kérdezte Harry. – És mi az hogy jó volt...valamit részletesebben!
-Igen Niall!Tudni akarunk mindent! Tudjuk, hogy neked totálisan bejön Anna! Nem kell előttünk titkolnod! – mondta El.
-Igen ember, ahogy ránézel, már az mindent elmond! – mondta Zayn.
-És mindig róla beszélsz! – tette hozzá Louis.
-Ha akarod gyorsabban összehozlak vele, mint ahogy te azt eltervezted. – kuncogott Harry.
-Aww, nézzétek hogyan pirul! – mondta Liam.
-Igen igazatok van! De egyesével: Eleanor, Zayn, Louis igazatok van! Harry nyugszik! Liam igen, ég a fejem, lefogadom, hogy olyan mint a paradicsom! – mondam.
-Miről megy a téma? – jött be a konyhába Usher és Carla a 4 gyerekkel együtt.
- Arról, hogy Niall szerelmes és az érzés valószínüleg nem csak egyoldalú! – mondta Perrie.
-Húúúúhaaa! – mondta a két szülő.
-Hát belétek meg mi ütött? – kérdeztem.
-Semmi, mi ilyenek vagyunk. – mondta Usher.
-Mint két ovodás gyerek! – mondta Liam
-Légy csendben és süsd a palacsintát! – szólt rá Carla, Liam pedig bedobta a durcit, Carla odament hozzá.
-Nem kell megsértődeni, csak megmutattam egy másik oldalam, amitől a gyerekes oldalt jobban fogod szeretni. – mondta, megsimogatta hátát és adott neki egy puszit.
-Hééj! – szólt Danielle és Usher.
-Velem mi lesz? – kérdezte Ush.
-Te éjjel kaptál eleget! – mondta Carla, Usher elpirult, mi pedig nevettünk.
-És én? – nézett Danielle kérdően Liam-re.
-Gyere ide! – mondta Liam, Dani odament és Liam egy nagy puszit nyomott az arcára. Liam is befejezte a palcsintasütést és nekiláttunk enni.Anna is lejött.
-Helloooooo! – köszönt vidáman.
-Mi ez a jókedv? – kérdezte Perrie.
-Jóvolt a tegnap és most meg Trey hívott, hogy menjünk ki kosárlabdázni. – mondta, én pedig féltékeny lettem, hisz egy izmos, női szemmel szexi pasi hívja őt el otthonról. Én meg nem nézek ki úgy mint Trey  vagy mint Usher vagy Justin. Nem vagyok izmos, nincs kockahasam se. – Na szóval mit mondja neki? Megyünk?
-Hát a babák úgyis a nagymamiuknál lesznek, a kicsit táborba mennek, nekünk kettőnknek meg semmi dolgunk. – modta Carla
-Szerencsére! – tette hozzá Usher.
-Szóval igen? – kérdezta Anna, Carla bólintott. – Többiek? – kérdezte felénk fordulva.
-Megyünk! – mondtuk mind egyszerre.
-Oké....

4 megjegyzés:

  1. szupi lett várom a kövit :D siess vele :D

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. hali nagyon jó lett, díj nálam:http://baratok-vagy-szerelem.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett:) alig várom a kövit!!! Siess:)

    VálaszTörlés