2013. március 17., vasárnap

34.RÉSZ: Második vallomás

Kezdenek jól menni a dolgok a két fiatal között...Tudom hogy ezt vártátok...és nyugi, sokáig boldogok lesznek!:) Lett egy másik blogom, épp ma nyitottam meg. Ha van kedvetek nézzetek be és kommenteljetek, bár még csak az első rész van fent, link: http://itjusthappend-1d.blogspot.sk

A Szerző :)
 
*Anna szemszöge*

Csütörtök reggel az újság Niall és Demi történetét mesélte el miszerint csak jóbarátok és mindkét sztárnak van kiszemeltje. Péntek gyorsan eltelt: Justin-nal gyakoroltam a szobati bulira valami kis „előadás“ szerüt. Hogy miért vele? Gondoltuk, jó lenne megmutatni, hogy milyen párost alkotunk. Ezenkívül már megvan a sorozat díszlete, a többi színész és az első részt hétfőn forgatjuk. Nagyon sok időt töltök Niall-lal, tegnap jött velem gördeszkázni és elkísért az autósuliba, hogy beíratkozzak nagymotorvezetői vizsgákra.Ha jól fog menni minden, akkor augusztus közepén már meg is lesz a hajtásim.

Szombaton 11-kor keltem,ugyanis hajnali háromig ébren voltam és a neten motorokat nézegettem. Kikeltem az ágyból, fogatmostan, már hallottam, hogy lent zörögnek a búrotokkal..Elképesztöen meleg volt aznap. Felöltöztem, úgy hogy ne kelljen átöltözni már többször, kivéve a kis tervem után. Szóval bikinit vettem fel alulra rá pedig ezeket:
 

  Ezután megkerestem Carla-t, aki szintén alulra bikinit vett fel.
-Akkor ugrunk majd? – kérdezte.
-Hát még szép, de most eszek valamit. – befutottam a konyhába, összedobtam egy szendvicset és öntöttem magamnak almalevet. Amint befejeztem ezt elmentem összeraktam lent a technikát Carla segítségével....igen, bizony, mindketten elég jól értünk az ilyen kütyükhöz, felhangoltam még 2-3 gitárt és már délután 2 óra volt. 

Elkezdtek jönni a hírességek. Elsők között itt volt Justin és Selena, Luda és Trey. Kicsit kimentem sétálni a kertbe...a kicsit eléggé elhúzodott fél 3-kor mentem vissza a házba, de akkor már szinte tele volt zenészekkel. Itt volt Rihanna, Chris Brown, David Guetta....akit csak el lehet képzelni! Csodálkoztam, hogy Perrie bandája nincs itt, de kiderült, hogy nekik most szabadjuk van és ő is csak Zayn miatt van itt.
Bent már szólt a zene.Megint megkerestem Carla-t aki az ajtónál állt szemben az ebédlőhőz vezető lépcsőkkel.
-Hihetetlen mekkora buli! De talán korán kezdtük. – mondtam.
-Áh, dehogy, azért kezdjük mindig ilyen korán, hogy este ünnepelhessük az új terveket. Mindig itt szövődenek új kapcsolatok, itt jönnek elő az új duettdalok.
-Akkor itt még nincs ilyenkor alkoholfogyasztás?
-Nem, nincs, csak este 7-től....Amúgy a 1D-s srácok keresnek téged a zene miatt.
-Oké, már el is mentem. – így is tettem, gyors odamentem a keverőpulthoz, ahol már a DJ-k dolgai ottvoltak. A zene ment tovább, megnéztem a srácok mikrofonjait.
-Bu! – ijesztetett meg valaki hátulról.
-Te hülye!Majdnem meghaltam! – kiáltottam rá Zayn-re.
-Na nyugi, nem kell rögtön felkapni vizet!
-Oké. – mondtam, ő pedig megölelt.Zayn-nel nagyon közeli a kapcsolatunk, hiába másé a szívünk, mi szinte már legeslegeslegeslegjobb barátok vagyunk...úgy mint Danival...de Dani azért más eset mert pelenkás korunk óta ismerjük egymást.
-Amúgy más dalt fogunk énekelni....a Stand Up-ot.
-Oké. – mondam és beállítottam a dalnak a stúdió verzióját, amin nincs ének, közben Zayn elment a fiúkhoz, akik a lépcsőn álltak és vitte magával a mikrofonokat. Niall állt középen, Harry és Louis álltak 2 lépcsőfokkal felette kétoldalt. Előtte 2-vel lejjebb Zayn és Liam. Zayn bólintott, elindítottam a dalt és visszasétáltam a balkonajtóhoz, de Carla már máshol volt. 

Furcsa volt az egész, ugyanis Niall énekelte Liam részét és fordítva.A refrén közben Danielle,Perrie és El odajöttelk hozzám. A második versszaknál  Niall lejött a lépcsőkről, a többi négy fiú pedig egy lépcsőfokon álltak. Niall lassacskán felénk vette az irányt a lányok pedig meglöktek, így akaratlanul is, de közelebb voltam Niall-hoz, aki még mindig jött felém. Jött a második refrén és a fiúk elkapták a barátnőjeiket....már akinek volt. Másik esetben, Niall elkapott engem, Harry pedig Carla-t és tancoltak velünk...már amennyire lehetett mikrofonnal a kézben és énekelve, de mindenestre szabad kezükkel a mi kezünket fogták. A dal végét pedig Niall fejezte be. Megtapsolták őket. Harry kapott egy puszit Carla-tól és fordítva, a többiek csókot adtak a másiknak. Mi ketten pedig csak néztünk egymás szemébe szünetelenül. Szerintem elolvadtam mint a fagyi 40 fokban, vagy pirultam.Közben annyira el voltam foglalva Niall gyönyörü kék szemeivel, hogy észre se vettem, hogy megfogta a kezem.
-Anna szeretném ha tudnád, hogy szeretlek és eszem ágában sincs csak baráti kapcsolatban lenni veled. Tetszel nekem azóta, hogy Carla és Usher esküvőjén elbántál Kate-tel. – mikor ezt kimondta mindenki nevetett. – Tetszik ez a nagyon hülye humorod, imádom a sötét szemeidet, amibe ha belenézek rögtön elveszek és a gödröcskéidet, amikor mosolyogsz. Szeretem azt, ahogy kiborulsz mikor idegeskedsz vagy amikor nem tudsz valamit megcsinálni és beparázol. Okos vagy, szép és imádnivaló. - Vagy kedves vendégek nincs igazam?  - kérdezte mire mindenki bólogatott. – Látod. Szóval...Mikor egy éve visszamentünk Londonba eszméletlenül hiányoztál. Azóta sok minden történt, de én még ígyis halálosan szerelmes vagyok beléd és még mindig csak azt tudom mondani, hogy egyetlen egy lányt sem fogok úgy szeretni mint téged.Ha nem hiszed el, akkor van rá 4 tanum. – mondta, majd elfordult oldalra, ahogy visszafordult láttam, hogy könnyes a szeme.Épp folytatta volna mondanivalóját, de ajkaimat az övére tapasztottam és erősen fogtam kezét.
Mindenki „hhhúúúú-zni“ kezdett. Niall másik kezével, amelyben a mikrofon volt erősen magához szorított...mintha már soha nem akarna elengedni. Pár másodperc múlva elváltam Niall-tól, akinek az arcán óriási vigyor volt.
-Ugye mostmár nem fogsz elfutni? – súgtam a fülébe.
-Nem...soha! – felelte – Esetleg volna kedved ma este elmenni velem valahova?
-Aha.- súgtam. Niall nagyon örült és a mikrofont a szájához emelte.
-Ma este randim van! – mondta, mindenki mosolygott. Errefel Harry odajött Niall mellé, kezét Niall vállára tette és szájához emelte a mikrofont.
-Hölgyeim és uraim, a mi kis Niall-unk szerelmes! – jelentette ki Harry, mi csak vörösödtünk, Usher ezt látva csak annyit mondott, hogy folytatódjon a buli...valaki bedobott valami jó dalt.
-Nincs kedved sétálni velem a kertbe? – súgta Niall én bólintottam. Elindultunk a balkonajtó felé, de nem fogtuk meg egymás kezét.Kiértünk a medencéhez és leültünk egy kanapéra.
-Szóval randi ma este? – kérdezte.
-Aha!
-Akkor 7 órakor. Úgy öltözz, hogy lényegében nem megyünk messzire.
-Lényegében?  - kérdeztem kiváncsian.
-Titok, majd megtudod. – mondta, lábunkat pedig feltettük az asztalra. 
Beszélgetni szerettem volna Niall-lal, de a fiúk hátulról ránkijesztettek, mi totálisan megijedtünk, majd Zayn szólt, hogy menjünk be táncolni, szóval bementünk. Mindenki jól szórakoztt. Épp jött Nicki Minaj Starship-je. Carla-val egymást néztük. A dal vége előtt gyors elkezdtük levetni a ruháinkat – bikinirevetkőztünk, és elkezdtünk futni egyenesen, kifele a balkonra, ráugrottunk a balkonon lévö tranbulinra és onnét a medencébe.
Mindenki sikítozott, nem hitték el, hogy két hülye meg mert ilyet csinálni...főleg, hogy az egyik egy 17 éves lány, a másik pedig egy 30 éves anyuka. Mindenesetre nagy tapsot kaptunk. Usher és Niall csak nevettek rajtunk. Kimásztunk a medencéből. Teljesen vizesek voltunk, magunk kőré tekertük a két törölközöt, amit már odakészítettünk, felmentünk a balkonra.Ment tovább a zene, mi felkaptuk a holmijainkat onnét, ahol hagytunk, majd mindketten mentünk megszáritani magunkat.Vettem fel alsónemüt, majd vissza ruhákat amik voltak rajtam.
Lementem a nappaliba és épp szóltak nekem, hogy menjek fellépni. Felkaptam egy elektromos gitárt és Justin Love Me c. dalát kezdtem el játszani, aztán az énekkel Justin is beszált a refrénnél. Össze vissza rohangáltunkaz emberek között, aztán a dal végére meg felálltunk az asztalra.Mindenki azthitte ennyi volt, de nem....Carla tudott a mi kis fellépésünkről, szóval ő elindította a Somebody to love éneknélküli verzióját. Gyors visszatettem a gitárt a helyére és elénekeltük ezt a dalt is.Mindkét dal közben megcsináltuk azt, hogy én Niall-nak, Justin pedig Sel-nek énekelt...mármint, odaálltunk eléjük és úgy. Mindenki megtapsolt minket, nagyon jó hangulatot csináltunk.Még nagyon sokan felléptek valamivel, pl: Usher, Trey Songz, Kelly Clarkson, Maroon 5...stb. Aztán közeldett a 7 óra....

3 megjegyzés: