2013. március 13., szerda

33.RÉSZ: Csak barátok



*Anna szemszöge*
Másnap reggel, csodák csodájára fél 9-kor keltem fel. Kikeltem az ágyból, felöltöztem, ezt vettem fel és egy fehér converse cipőt:



Lesétáltam az ebédlőben, ahol már nagy volt a nyüzsgés, mindenki pizsamában reggelizett, csak én voltam olyan rendes, hogy felöltöztem. Leültem Niall mellé, aki épp tömte magába szendicsjét.
-Jóreggelt!Jóétvágyat! – köszöntem majd énis evéshez kezdtem.
-Jól nézel ki. – dicsért meg Niall két harapás között. Nemtudtam mit tegyek.
-Őhm...köszi. – reagáltam.  –Lányok mit terveztek mára?
-Hát, Louis-szal megyünk körbenézünk a városban.
-Mi vásárolni megyünk Zayn-nel.
-Mi pedig a tengerparta Liam-mel.
-Aha.És mikor mentek?
-Délután. – mondták mind egyszerre.Reggeli után közösen leszedtük az asztalt, Usher és Carla elmentek otthonról, a gyerkőcök mentek táborba, mi pedig otthonmaradtunk a babákkal. Én kimentem az udvarra, leültem hüsölő alá az egyik kanapéra és gondolkoztam hogyan tovább. Majd késöbb megjelentek a többiek és beszélgetni kezdtünk. Furcsa volt, ugyanis Niall alig beszélt, de ha beszélt akkor mindig igazat adott nekem. Lassacskán dél lett, ebédeltünk, a kicsik is felkeltek, Harry-vel megettettük őket. Liam, Danielle, El, Louis, Zayn és Perrie elmentek otthonról, mi maradtunk otthon hárman.Késöbb énis elmentem egy kicsit itthonról Jack-hez és Vivi-hez. Nagyon örültek a találkozásnak, elmeséltük egymásnak a dolgokat, amik történtek és mondtam nekik, hogy majd jöjjenek el idén is Carla-ékhoz, negyed 4 volt amikor újra a házban voltam. A babák épp sírtak szóval rohantam be a babaszobába megnézni mi van, hát mit láttak szemeim: Niall és Harry pelenkát cseréltek. Én csak álltam az ajtóban és nevettem.Mikor befejezték, nem tették vissza a babákat aludni, hanem játszani kezdtek velük.Mindenféle vicces dolgot csináltak azzal a két 3 hónapos babával, persze én ezeket csak hallotam, ugyanis én vacsorát főztem.
Vacsoraidőre mindenki itthon volt, megvacsoráztunk, a fura az volt, hogy elfértünk az asztalnál, mert ugye kiderült, hogy ez az asztal megrendelésre készült.Vacsora közben Carla felhozott egy fura témát:
-Anna, nem lenne kedved sorzatban főszerepet játszani? – kérdezte.
-Hát ....nem rossz ötlet.
-Azért kérdem mert ma volt nálam Justin Bieber, és ő ki akarná próbálni a sorozatszínészkedést és azt találtuk ki, hogy te lennél a másik címszereplő.
-Waaoo. Ez valami olyan lenne mint az iCarly, Victorious, vagy az Austen&Alley?
-Igen csak ez Justin&Anna lenne?
-Húúú. Elvállalom....de ugye ez nem azt jelenti azt, hogy ide kell költöznöm.
-Nem..ez azt jelenti, hogy minden szünetben ide kell utaznod.
-Oké. Próbáljuk meg.Van már valami alapsztori?
-Még nincs, de Justin aztmondta, hogyha te is beleegyezel akkor átjön megbeszélni vacsora után.
-Akkor máris hívhatod őt.
-Ez szuper! Sorozatasztár leszel! – mondta aranyosan Liam. Vacsora után Justin tényleg átjött és leültünk beszélgetni vele Carla irodájában.
-Szóval, alaptéma mi legyen? – kérdezte Carla.
-Hmm...két szomszéd, akik kiskoruk óta ismerik egymást... – mondtam.
-Igen, és az egyikük híres lett, de végigjárja a sulit.  –vágta rá Justin.
-Aha, szerintem te legyél a híres. – mondtam.
-Én éppenséggel rád gondoltam.
-De inkább te legyél mert akkor te leszel tinibálvány szívtipró helyes srác.
-Waaooo! Azthiszem elég komoly ötletek vannak itt. – mondta Carla – Tetszenek, de Justin ne a legelejétöl legyen sztár, csak kicsit késöbbtől. Rajtatok kívül más színészek?
-Nekem legyen fehér anyukám és fekete apukám, és egy fekete tesóm és egy másik tesóm aki Londonban tanul vagy dolgozik, nagynéném apukám felől és egy nagybátyám anya felől.
-Én legyek egyke...vagy...legyen egy fősulis nővérem, aki néha hazajön.
-Oké, színészek?
-Te lennél, anya, Usher lenne apa....és Jaden Smith lehetne az öcsém. Nagynéni Queen Latifah, nagybácsi pedig...Robert Downey JR.
-Apa...lehetne Gerard Butler és anya pedig Katherine Heigl....jó párost alakítottak a Csúf igazságban.
-Oké, de gondolom legfőképp suliban játszódjon a sorozat. – javasolta Carla.
-Igen...valami olyan suli kéne mint a Victorious-ban volt.
-Már el is van intézve, ugyanis annak a sorozatnak én vagyok az egyik producere.
-ZSÍÍR! – kiáltottunk egyszerre Justin-nal.
-Oké, akkor mostmár még pár színhelyet felállítunk a filmstúdióban, megírjuk az első részt és megy a forgatás, aztán megpróbálunk naponta két részt is leforgatni, hogy több legyen.
-És melyik adó fogja vetíteni? – kérdezte JB.
-Őszinte leszek, ha megtudják, hogy ti ketten játszátok a főszerepet, milliókat fog mindenki adni egyetlen részért cserébe, de azért majd megbeszélem veletek is a dolgot.
Miután végeztünk, Justin hazament, én még örültem magamnak, de már olyan fáradt voltam, hogy csak zuhanyozni volt erőm, felvettem a pizsamát és bedőltem az ágyba.

*Niall szemszöge*

Reggel korán kelt mindenki, Anna és a gyerekek kivételével. Reggeli közben Usher elmondta a mai ,,feladatot,, ami az lesz, hogy be kell hozzá mennem a szobájába és beszélgetni vele kettesben, legfőképp megkérdezni, hogy haragszik-e még. Amire ezt befejeztük Anna is lejött, ma is gyönyörüen nézett ki. Ő és Carla elmesélték a sorozat részleteit, amik fantasztikusak....kivéve azt a tényt, hogy az a lány akibe szerelmes vagyok egy sorozatban játszik az összes lány álmával, Justin Bieber-rel...Nem akarom, hogy Anna beleszeressen Justin-ba....Reggeli után Anna elment a szobájába én pedig 3 perc múlva utánamentem. Az ajtaja előtt megálltam és kopogtam. „Bújj be!“ hallottam bentről, szóval bementem.
-Hello! – köszöntem.
-Szia Niall! – fordult felém mosolyogva, miközbe az ágyat vetette meg. – Mijáratban errefelé?
-Csak gondoltam feljövök hozzád – közben leültem a kanapéra és Anna-t bámultam, majd ő is leült mellém. Kínos csend volt, lehetett érezni, hogy van mit megbeszélni.
-Anna?
-Tessék?
-Haragszol még rám?
-Nem...nem haragszom. Csak úgyérzem, hogy mi már semmiképp se leszünk egypár.
-És mivel tudnám elérni, hogy mégis egypár legyünk?
-Niall...semmivel. Barátok még lehetünk, de csak ennyi és kész. – mondta miközben felállt és az ajtó felé indult.
-Kérlek...Anna...
-Ennyi Niall. – már épp nyitotta az ajtót.
-Harcolni fogok érted! – kiáltottam utána, de épp becsukta az ajtót. Ott ültem egyedül azon gondolkozva mit fog Usher mondani, amikor megtudja, hogy Anna mit mondott nekem...Nem volt sok időm a gondolkozásra, ugyanis Usher és Carla nyitottak be Anna szobájába.
-Anna? – kérdezték.
-Csak én vagyok itt. – mondtam szipogva, lehajtott fejjel.
-Mi a baj Niall? – kérdezte Carla.
-Anna azt mondta, hogy közöttünk mostmár csak barátság lehet.
-Hazudott... – mondta Carla, ránéztem kérdően. – Csak azt szeretné, hogy harcolj érte egy kicsit. – ezzel kiment a szobából és ketten maradtunk Usher-rel.
-Van ötleted? – kérdeztem.
-Igen van. Légy a barátja. Most azonnal keresd meg őt és mond meg neki, hogy egyetértesz.
-Megőrültél?
-Figyelj. Minnél több időt töltesz vele, mint a barátja, annál jobban belédszeret újból...és persze te is rájössz, hogy szereted őt. De ahogy telnek a napok semmikép se csókold meg őt.
-És ha ő akar megcsókolni?
-Az nem fog megtörténni...hisz hallotad, azt akarja hogy harcolj érte.Majd a szombati nyárkezdő bulin elhívhatod randira, aztán akkor csókold meg amikor akarod.
- Nyárkezdő buli? Randi? Mivan? – kérdeztem csodálkozva.
- Szombaton lesz a szokásos nyárkezdő buli a házunkban. A gyerekek anyukámnál leszenek, a ház tele lesz zenészekkel és ti pedig fel fogtok lépni egy olyan dallal, ami a te érzéseidet mutatja ki Anna felé....Remélem megjegyezted amit mondtam, mert te fogod elmondani a fiúknak és a barátnőiknek is.
-Igen.
-Na akkor menj és beszélj Anna-val.- megveregette a vállam és én el is mentem.

*Anna szemszöge*

Épp a kutyákkal játszottam, mikor Niall telepedett le mellém azzal az okkal, hogy beszélni akar.
-Csüccs le! – mondtam, le is ült. – Szóval?
-Gondolkoztam azon, amit mondtál....igazad van. Megértem, hogy min mentél keresztül és így énis jobbnak látom, ha csak barátok vagyunk. – Nem hittem el amit mondott. Elöbb még aztmondta, hogy harcolni fog értem, mostmeg, hogy tényleg legyünk inkább csak barátok. Hát jó...akkor majd meglátjuk mi sül ki ebből.
-Legyen.
-Szoval barátok? – nyújtotta a kezét.
-Igen...barátok! – elfogadtam.
- Hééj Niall, Anna! – kiáltott Zayn – Nem jöttök a tengerpartra? – Niall-lal egymásra néztünk, majd Zayn-re.
-De! – kiáltottunk vissza. Majd elmentünk készülődeni. Felvettem egy bikinit, rá egy nadrágot és egy trikót.Pakoltam pár cuccot a hátizsákomba, majd lementem.A kisbusszal mentünk ki, Louis vezetett. A parton rögtön letettünk egy hatalmas pokrócot én rögtön vettem le a ruháimat, amit páran meg is kommentáltak.
-Húúú! – kezdte Harry.
-Harry, egy év alatt semmit se változtál! – mondta Zayn.
-Csak az változott, hogy neked valójában lett barátnőd.
-Igen, lett és nagyon szeretem őt! – mondta és megpuszilta Perrie-t.
-Nekem pedig nem lett pasim és nem is lesz! – mondtam és egy határozott mozdulattal letoltam a nadrágom. – A fiúk rámnéztek a lányok pedig velem együtt Niall-ra.
-Mivan? – kérdezte mindenki, csak én és Niall voltunk csöndben.
-Az a helyet, hogy jobbnak láttuk, ha csak barátok maradunk. Megértettem, hogy fájt Anna-nak a dolog és ahogy mondtam barátok maradunk. – mondta. Ezután megfordultam, mivel el akartam tenni a napszemüvegem a táskámba, de mindenki csodálkozását hallottam, majd egy kérdést:
-Anna ez igazi? – hallottam Zayn hangját.
-Mi?
-A hátadon? – mondta én kiegyenesedtem és feléjükfordultam.
-Hát olyannyira igazi, hogy 3 hónap múlva nem lesz meg.
-Nagyon zsír! Tetszik! – mondogatták.
-Oké, megtapizhatjátok, de a bikinipántot hagyjátok békén! – mondtam és mind elkezdték taperolni a hátamat.- Na ki jön velem a vízbe? .....Oké, ha senki, akkor én mentem is. – ezzel mentem úszni.

*Niall szemszöge*

Amint Anna elment mindenki letámadott, alig tudtam őket lecsitítani, de végül sikerült.
-Nyugodjatok meg! Ez az egész azért van, mert ő kifelé azt mutatja, hogy nem akar tőlem semmit, belől viszont azt szeretné ha harcolnék érte. Ne nézzetek így rám Carla-tól tudom. Usher pedig azt tanácsolta tegyek énis így: Kivülről azt hiszi, hogy barátságban akarok vele lenni, de különben pedig harcolok érte....Amit még fontos tudnotok, hogy szombaton nyárkezdő buli lesz, szóval nekünk addig össze kéne hozni egy ,,fellépést,, amivel elmondom neki, hogy szeretem őt.Ennyi!
-Oké, legalább megnyugodtunk. – mondta Louis. – Mostmár mehetünk a vízbe!!!! – ezzel mindenki elkezdett befelé rohanni. Kb egy órán keresztül bent voltunk, mikor kijöttünk egy kicsitt pihenni.Fél óra múlva megéheztünk és így mi, ,,férfiak,, elmentünk kajáért, ami 20 darab hot-dogból állt és aminek nagyon örültünk, és eddig senkise ismert fel minket!
Mikor megettük a kaját feljött a téma, hogy Anna gimnasztikázik és elkezdtük őt nyúzni, hogy mutasson valamit. Hát kaptunk egy spárgát és egy kézenátfordulást hátra, amit mind megpróbáltunk elkapni a mobilunkkal.


Ezután megint mindenki futott be a vízbe. Anna épp előttem futott, mikor elesett, gyors felkaptam őt futottam vele a vízbe és még beszéltem is hozzá:
-Fáj valami? – kérdeztem.
-Nem, semmi, elcsúsztam...azthiszem. – már bentvoltunk a vízben épp combközépig ért, a többiek nagyban förcskölték egymást sós tengervízzel.
-Leteszlek. – mondtam és így is tettem, kezemet derekára helyeztem.
-Szerinted csatlakozzunk? – kérdezte.
-Miért is ne! – lassan Harry és Liam mögé osontunk,megkopogtattuk a vállukat, hátrafordultak és mindketten legnagyobb lendületünkkel lefröcsköltük a két fiút. Erre a többiek is felháborodtak és mind minket kezdtek el kergetni, mi meg mint valami őrültek elkezdtünk kirohanni a partra. Ezt még legalább 1-2-szer megcsináltuk. A végére úgy elfáradtunk, hogy hazamentünk. Épp vacsoraidő volt, szóval vacsoráztunk. Ezután a lányok kitalálták, hogy csajos este lesz Carlaval együtt, mi meg Usher-rel megbeszéltünk egy „kanos bulit“....Harry és Zayn szavait idézve.Mi összegyültünk a moziszobában a csajok meg a főhálószobában voltak...tudtommal. Egész este sört ittunk persze csak mértékkel, kibeszéltük a nőket, pókert játszottunk, focimeccset néztünk és megbeszéltük a szombati napot is.Végül megkértük Usher-t hogy mondja el a szerelmi történetét Carla-val, de erre csak ennyit mondott: „Majd ha itt lesz az idő, elmondom.“
Másnap a sok hülyeségeket híresztelő újságcikk és internetes oldal miatt felhívtam Demi-t, hogy öntsünk tiszta vizet a pohárba és tudtam is hogy hova kell menni, megadtam a címet Demi-nek is, 15 perc mulva ott találkoztunk.
-Niall, most komolyan?
-Igen. Anna ismerkedett meg a család fiával multéven, akinek a barátnője szintén magyar és az apa pedig újságíró, szóval itt az esély arra, hogy elintézzük a dolgokat. – mondtam, majd mentünk és bekopogtunk az ajtón.
-Niall? Demi? – kérdezte Vivi meglepődve, amikor kinyitotta az ajtót. – Gyertek beljebb. Jól gondolom, hogy Mike-ot keresitek?
-Igen.Itthon van?
-Igen, itthon vagyok. Sziasztok! –szólt ki Mike a nappaliból. – Mit szeretnétek? Foglaljatok helyet!
-Gondolom te is olvasol újságot?
-Igen.
-Szóval el szeretnénk mondani, hogy mi történt valójába.
-Oké....Kezdhetitek.........

*Anna szemszöge*

Este a lányokkal és Carla-val csajos estét szerveztünk, az ő hálószobájukban voltunk. Ruhákat próbálgattunk, kibeszéltük a fiúkat , zenét hallgattunk és sok-sok csokit ettünk. Mikor megkértük Carla-t, hogy mondja el Usher-rel közös szerelmi történetét, csak azt mondta: „Majd ha itt lesz az idő, elmondom.“ Szóval erröl ennyit. Mi hajnali 2-ig fent voltunk, aztán mentünk aludni.

5 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon nagyon jó :D siess a kövivel :D már alig várom :D

    VálaszTörlés
  2. Hát ez nagyon jó!!! remélem sikerül a tervük a srácoknak:D Köviit:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó alig várom a kövit :) SIESS! :)

    VálaszTörlés
  4. hogy írsz ennyire jól?! Eszméletlenül jó lett!! Siess a kövivel!! XxTekla

    VálaszTörlés
  5. Megint én:)) de ez most más:D Vár rád egy meglepi;)-->http://mydreamandmystory1dandwe.blogspot.hu/2013/03/3-dij.html

    VálaszTörlés