2013. március 9., szombat

32.RÉSZ: Három lány



*Niall szemszöge*

Miután visszarohantam az ebédlőbe a konyhából, elkezdtem tömni magamba a kaját. Először a tegnapi kamurandija Trey-jel, most meg ez....Csak azon gondolkoztam, hogy lehet hogy egy abszolút vadbarom vagyok....
-Srácok én egy igazi vadbarom vagyok!
-Héj! Ne mondj ilyet  magadra.  –jött be Usher a konyhába. – Igaz, elég idiótán viselkedtél Anna-val Londonban, de csak ki kell vele békülnöd.
-Jogos! – bólogattak a fiúk.
-Ja...mintha az olyan könnyü lenne...egy vérbeli kossal. –motyogtam.
-Ha nekem sikerült! – mondta, majd beleharapott a zsemlébe. – Nyugodj meg! Lassacskán meg fog lágyulni...csak neked is rendesen kell viselkedned.

Ezután az egész nap, azon törtem, hogy mivel tudnám kibékíteni Anna-t. Persze mindezt a kisbabák mellett tettem. Néztem őket és beszéltem hozzájuk. Gyönörü szép pici babák születtek Carla-nak és Usher-nek. Lemerem fogadni, hogy elképesztően boldogok.
Délután Demi felhívott, hogy nem lenne-e kedvem elmenni vele vacsorázni, csak hogy találkozzunk.Gondoltam „miért is ne!“ szóval este vacsoratájt elmentem a házból a megbeszélt helyre. 

Bementem az étterembe, leültem és vártam. Demi úgy 2-3 percen belül ittvolt. Felálltam, hogy üdvözöljem egy puszival, a baj csak az volt, hogy mindketten ugyan oda akartuk adni és félrecsúszott egy picit, de szerencsére nem voltak fotósok sehol.
Jól kibeszéltük minden dolgot, elmondtam neki Anna-val kapcsolatos dolgokat, kértem tőle tanácsot, mire ő azt mondta, hogy legyek Anna-val őszinte és mondjam el az igazi érzéseimet. Vacsora után Demi visszavitt a házba. Az egész sötét volt, leballagtam a szobánka, ahol a fiúk még horrorfilmet néztek, átöltöztem és csatlakoztam hozzájuk.
Másnap reggel korán felébredtem, éhes voltam, ezért úgy döntöttem, hogy megyek enni. Épp az ebédlőben voltam, mikor hallottam, hogy valaki kimegy a konyhából, ahova én épp betettem a lábam. A pulton ott volt a mai újság és amikor megláttam a címlapját kiugrottak a szemeim. „Niall Horan és Demi Lovato egy párt alkotnak? Úgy néz ki a két fiatal hírességre rátalált a szerelem egymás személyében. Demi Lovato-t és Niall Horan-t tegnap este kapták lencsevégre, ahogy csókolóznak. Egyenlőre a két híresség nem nyilatkozott, de ha mégis igaz a hír, akkor sok boldogságot nekik!“ A fenébe! Pedig teljesen úgy tünt, hogy nincs ott senki...és egyébként is...teljesen véletlen volt.Azonnal megfogtam az újságot és a kukába dobtam, csakhogy bejött Usher.
 -Miért dobtad el? – kérdezte.
-Mert hazugságokat írnak benne. – válaszoltam, ő pedig kivette a kukából az újságot.
-Jah, aha látom....Csak tudod ez tuti, hogy nem photoshop...Szóval kivele! Mi történt?
- Az történt, hogy ugyan arra az oldalra akartunk puszit adni a másiknak. – mondtam.
-Biztos?
-Igen, biztos. Nem hazudok.
-Oké, hiszek neked Niall! Gyere ide, őlelj meg! – megöleltem. – Két hónapon keresztül úgyis én leszek az ,,apukád,,. – közben macskakörmöt mutatott  levegőben. – Na gyere csináljunk valami kaját a családnak!
-Oké....Figyelj milyen érzés négyszeres apukának lenni?
-Hát egyébként hatszoros apuka, még akkor is ha kettő biologiailag nem is az enyém. Amúgy hihetetlen, nagyszerű, ennél nincs csodásabb dolog a világon. Van 6 gyönyörű gyerekem, egy eszméletlenül gyönyörü, szexi és sikeres feleségem, nagyon jó karrierem és néha itt vagytok ti is! – mondta majd ősszekócolta a hajam. – De ha csak az apaságra gondolsz: Már maga a szó boldogsággal tölt el. Itt van ez a 6 gyerek, akik minden nap örömöt okoznak már csak azzal is, hogy tudom, hogy vannak és részben az enyémek. Nézz rájuk! Tökéletesek! Amikor épp dolgozok valamin és odajönnek azzal, hogy „Apa! Naviyd elesett és vérzik a lába!“ és ezután mész és segítesz neki, látod ahogy sír, vagy Naviyd esetébe ezt sajnos nem tudhatod. Vagy amikor este hullafáradtan jössz haza munkából azon gondolkozva „Milyen lesz az album? Hogy fogja fogadni a rajongótábor?“ és mikor meglátod a gyermekeidet kizökkensz ezekből a gondolatokból, de az utolsó gondolatod az hogy akármi is történjék, akármilyen is legyen az a kicseszett album, ők itt lesznek neked...és utoljára: A legjobb az a tudat, hogy te magad és a párod egy később felnőtt embert neveltek. Ti tanítjátok őt meg mindenre amire szüksége van az életben. Hát ilyen édesapának lenni! – mondta kicsit elérzékenyülve.
Reggelinél Anna nem volt itt, gondolom azért mert látni se akar. A fiúk fel akartak kicsit vidítani, szóvel elkezdtek ír akcentussal beszélni, majd eldöntöttük, hogy elmegyünk edzőterembe.Majd délután 3 óra körül jöttünk haza.

*Anna szemszöge*

Hihetetlen volt amit az újságban olvastam...és a kép...tuti hogy nem photoshop. Azt azért megláttam volna. Egész délelőtt fent voltam a szobámban és Danival irogattam. Bár ez se nyugtatott le, egész végig azon gondolkoztam mit mondok majd Niall-nek. Délben ettem egy kis ebédet, majd kimentem úszni. Két órakor kimásztam a medencéből és úgy döntöttem,hogy elmegyek gördeszkázni valamerre. Szóval felmentem a szobámba, lezuhanyoztam, megszárítottam a hajam. Majd a tükörben elkezdtem nézegetni a tetkómat, bár ezt elég nehéz volt, mert nem tudom teljesen hátrafordítani a fejem (-.-). Ezután elkezdtem öltözködni:
Vittem magammal egy hátizsákot, benne innivalót és pénztárcát, meg hát a mobiltelefon, hogy el tudjanak érni.
Mikor leértem a lépcsőn épp a fiúk léptek be a nappaliba, úgy gondoltam itt az idő, hogy elmondjam Niall-nak mi is a szitu. Amire épp leértem csak ő és én maradtunk a nappaliban.
-Jó hogy jössz! – mondta mosolyogva.
-Igen?
-Igen. Szeretném neked elmondani, hogy szeretlek és szeretnélek elhívni randira.
-Óh és ezt csak így rögtön? – kérdeztem – Azthittem Demi-t akarod elhívni randira!
-Mi?
-Mond te teljesen hülyének nézel?Azthiszed nem láttam ezt? – húztam elő az újságot a táskámból és a címplapfotóval elől az arcába nyomtam.
-Figyelj, ez félreértés volt! Ugyan arra az oldalra akartunk puszit adni. Nincs semmi köztem és Demi között!
-Aha! Tudod Horan azért én se most estem le a falvédőről! Fogalmad sincs mit érzek és mit gondolok!
-Tényleg?! Akkor tessék! Mond el! – már teljes mértékben kiabáltunk egymásra.
-Oké elmondom!......-toporzékoltam – Az a bajom, hogy szeretlek és utállak is egyben. Szeretlek mert, olyan édes vagy, vagy inkább voltál velem mindig. Imádom a kék szemeidet, a nevetésedet, és hogy a sok hülye viccemen is majd halálra röhögöd magad. Imádom azt, ahogyan felzabálod az egész konyhát és nembánom, hogy szereted a hasad. Jó látni, ahogy foglalkozol a rajongóiddal és ahogy játszol a kisgyerekekkel. Viszont utállak, azmiatt amit tettél, hogy csak úgy otthagytál és nem mondhattam el azt, hogy énis szerelmes vagyok vagyis voltam....vagy áh, nemtudom....na látod ezért utállak! – mondtam és belebőktem a vállába, majd fogtam magam és kirohantam az utcára, Usher épp parkolt be a garázs elé. Kint az utcán letettem a gördeszkát és már mentem is el otthonról.

*Niall szemszöge*

Ahogy Anna elmondta ezeket a dolgokat....Waaoo! Öhm...nem is gondoltam volna, hogy így érez irántam. Mostmár biztos vagyok abban, hogy ő a tökéletes számomra...Közben a fiúk és Usher bejőttek a házba,.
-Srácok...mármint Louis, Liam és Zayn: Van egy kis meglepetésem a számotokra. – mondta Usher jókedvüen.
-Mi? – kérdeztük egyszerre.
-Ők! – ahogy ezt kimondta Eleanor, Perrie és Danielle jöttek be az előszobából.
-Sziasztok! – köszönt a három lány és odamentek a párjaikhoz, megcsókolták őket és leültünk mindannyian a kanapéra.
-Ez most komoly? – kérdezte Zayn.
-Igen, idehoztuk őket Carla-val!
-Akkor mostmár csak nekem nincs csajom! –mondta szomorúan Harry.
-Ezt hogy érted? – kérdezte El.
- Úgy hogy Niall drága szerelmes.
-De barátnőm nekem sincs! – válaszoltam – Épp most ordibáltunk egymással mint az állatok.
-Ja igen, hallottuk! –jött be a szobába Carla – Mármint én és a babák...de szerencsére utánna rögtön elaludtak.Amúgy sziasztok csajok! – fejezte be, leült Usher mellé és megcsókolta.
-Hello Carla! – mondták egyszerre.
- Szóval Niall, ki kéne békülnöd Anna-val, de nemtudod hogyan? – kérdezte Usher.
-Igen. – ahogy kimondtam Carla és Usher egymásranéztek és nevettek. – Mi az? Ez nem nevetséges!
- Figyelj! Van itt egy egyhetes terv, amivel talán ki lehet őt békíteni, de a többieknek is kell segíteni, bennevagytok? – kérdezte Usher.
-Még szép!
-Szóval ma már ne csinálj semmit, de végképp. Holnap üljetek le beszélgetni vele, így ahogy itt ülünk. Srácok hozzatok fel olyan témákat, amikben nem értetek egyett Anna-val, Niall a te dolgod az lesz, hogy igazat adj neki és semmiképp se ülj mellé!Elsőnek ennyi, ha holnap ez sikerül, akkor holnap után elmondom az aznapi feladatot.
-Oké. Én megyek megnézem a kutyákat! – mondta Carla.
-Énis! – mondtuk egyszerre a fiúkkal.
-Oké, akkor ma mi főzünk lányok!  -mondta Usher a három lánynak. Mi kimentünk a kertbe, Carla fütyült a kutyáknak, akik ide is jőttek és elég ducinak néztek ki.
-Hallod mivel etetitek őket? – kérdeztem
-Tudom mire gondolsz, de csak aztmondom neked, hogy vak vagy! Ez a két kutya vemhes nem túltáplált.
-Áááh – sikitott fel Liam örömében. – Kiskutyák!Mikor?
-Kb. 2 hét múlva. – válaszolt Carla - Srácok, ő itt Dina és a másik pedig Lola, a két apuka pedig Rex és Arész. – mondta, miközben a kutyák lefeküidtek a fűbe.Mipedig elkezdtünk velük játszani.
-Minek nektek ide ennyi? – kérdezte Harry.
-Hát őrzik a házat és másrészt jó velük játszani, ráadásul az egész család kutyamániás, de talán én a legjobban. Amúgy ha akarjátok tudni, a lovardában is lesz kiscsikó....ja és lesz otthon egy mókusunk is.
-Tiszta állatkert! – mondta Zayn.
-Inkább cirkusz! – mondta Liam. Játszás után elmentünk kezetmosni, megnéztük a babákat, majd lementük vacsorázni. Anna még mindig nem érkezett meg, kezdtem aggódni érte, ugyanis vacsora után se volt még itthon.Lassan telt az idő mindenki próbálta már őt hívni, de a mobilja kikapcsoltat jelzett. Már késő este volt 10 óra és még mindig nem volt itthon.
Ahogy ültünk mind aggódva, pizsamában a nappaliban, egyszercsak ajtócsapódás hallatszott és bejött Anna. A térde vérzett, de semmi más baja nem volt.

* Anna szemszöge*

Jó volt gördeszkázni....jó volt annyira, hogy észre se vettem, hogy már sötét volt. Rápillantottam az órámra, ami már fél 11-et mutatott.Azonnal haza kellett mennem. Amikor bementem a nappaliba egy csómó ember volt ott.
-Miért néztek így rám? És ti kik vagytok? – kérdeztem, ugyanis volt itt három ismeretlen lány.
-Már mindenki ezerszer hívott téged, fogalmunk se volt merre lehetsz! – mondta Carla és Usher-rel együtt rohantak ide és megöleltek, majd a srácok is futottak, először Harry őlelt meg jó szorosan.
-Te, mégegszer meg ne csináld ezt, hogy eltünsz és kikapcsolod a telefonod! Mindenki halálra aggódta magát, főleg Niall. – mondta én pedig 2 sec-re Niall-ra vetettem a tekintetemet.
-Oké, el lehet engedni. Énis szeretlek titeket, de nem szükséges megfojtanotok. És egybként ki ez a három szép lány? – kérdeztem, mire Louis, Zayn és Liam odamentek hozzájuk és elémhozták őket.
-Anna ő itt a barátnőm. – mondta Louis.
-Szia Eleanor Calder vagyok! – kezetnyújtott, elfogadtam.
-Szia. Anna Hudson! Louis mesélt már rólad. – mondtam mosolyogva.
-Óh igen?és mit?
-Hát, hogy szép vagy, kedves és hogy szeret téged! – mondtam, majd továbbléptem Zayn-ékhez.
-Szia Perrie Edwards vagyok! – ő is kezetnyújtott és elfogadtam.
-Anna Hudson. Rólad is volt szó, még áprilisban a koncerten.Tényleg nagyon szép vagy!
-Köszi, bár te sem panaszkodhatsz! – mondta mosolyogva és én megint továbbléptem.
-Anna, szerintem te már tudod, hogy ő ki! – mondta Liam.
-Szia Danielle Peazer, Liam bartnője. – szintén kezetnyújtott, elfogadtam.
-Szia, Anna Hudson.Őrülök, hogy megismertelek benneteket!
-Oké lányok, később beszélhettek még Anna-val, de most le kéne fertőtleniteni a sebet, mielött a vér össze-vissza folyna a szönyegen. Na gyere! –ezzel én és Carla elmentünk az ő szobájukba leültem az egyik kanapéra, ő addig hozott fertötlenítöszert és ragtapaszt.
-Miért nem vetted fel a telefont? –kérdezte,  mire én elővettem a mobilom és láttam, hogy lemerült teljesen.
-Mert lemerült... – mondtam. Carla épp kijött, leült mellém a kanapéra, lefertőtlenítette a lábam, leragasztotta.
-Na kész is van! Szóval mesélj, ugyanis szeretném tudni mi van veled és a ír szőkével?
-Először is azt mond meg nekem, hogy igaz-e, hogy ő aggódott értem a legjobban?
-Igen, már vacsorakor, amikor feljött a téma hogy hol vagy, láttam rajta, hogy aggódik, aztán meg a szókásos 10 órai nassolása is elmaradt, mire az volt a válasza, hogy annyira aggódik, hogy nem képes még enni se. Aztán már leülni se tudott, annyira ideges és nyugtalan volt. – mondt Carla.
-Húúha.Hát ha akarod tudni...sokat gondolkoztam, most, ahogy kint voltam és rájöttem, hogy talán adnom kéne neki egy esélyt. Rájöttem, hogy ott Londonban egyszerüen csak félt és talán most hogy itt van ez a két hónap mindent rendbetehetünk...Persze nehogy azt gondold, hogy mindjárt rohanok hozzá azzal, hogy „Niall szeretlek imádlak, veled akarom leélni az életem“, hagyom hogy küzdjön értem.
-Na ennek  örülök!
-Akkor én megyek is aludni. – ezzel kimentem a szobából majd rögtön felmentem a saját szobámba és énis pizsamába öltöztem és mentem aludni.


5 megjegyzés:

  1. muhaha ez nagyon coooooooooooooooooooool lett alig várom a kövit!!!

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett :D alig várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  3. Jujj kövit :) Nagyon, de nagyon jó lett!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóóóóó lettÍ!!!!! kövit minél előbb:))

    VálaszTörlés