2013. március 7., csütörtök

31.RÉSZ: Átváltozás



 Sziasztok olvasóim! Mint látjátok a részek eléggé hosszúak és nekem is idő kell amíg megírom őket, szóval lehet, hogy kicsit ritkábban fognak jönni a részek....valószínüleg hetente 2 darab. Azért remélem ígyis fogjátok olvasni a blogomat! :)
Jó olvasást, kommenteljetek! Köszi.

A Szerző

 Másnap reggel kómásan,sírástól megdagadt szemekkel és kócosan ébredtem fel. Mit sem törödve a kinézetemmel pizsamában mentem le reggelizni....mintha minden mindegy lenne. Amikor leértem észrevettem, hogy én vagyok az első ember aki felébredt.  Becsoszogtam a konyhába kinyitottam a hütőt és sajtos-gombás-szalámis melegszendvicset készítettem magamnak, mellé pedig egy nagy pohár kakaót. Ezután leültem a pulthoz és elkezdtem enni. Lassacskán mindenki levánszorgott a szobájából. Liam kezdett el gofrit készíteni, ugyanis Carla megkérte őt, hogy csináljon reggelit, amíg ők etetik a piciket. A többiek kint ültek az ebédlőben, Liam pizsiben sütötte a gofrit, én pedig szintén pizsiben csináltam magamnak mégegy szendvicset.
-Látom éhes vagy. – mondta Li.
-Eléggé....tegnapi ebédem óta nem ettem semmit.
-De véletlenül nem vacsorázni voltatok tegnap? – kérdezte.
-Nem...Lakers meccsen voltunk. Azért vittem magammal a nagyobb táskát, hogy át tudjak öltözni....csak féltékennyé akartam tenni Niall-t.
-Akkor tényleg nincs semmi komoly Trey-jel? – kérdezte csodálkozva.
-Nem nincs. A csók is csak baráti szivesség volt. A meccsen meg jól kidumáltuk magunkat 10 hónap után.
-És...és szereted még Niall-t? – kérdezte óvatosan.
-Öszintén? – mondtam majd odamentem mellé és lekönyököltem a pultra – Fogalamam sincs! Nemtudom mit érzek iránta, csak azt tudom, hogy még mindig heves érzelmeket vált ki belőlem...csak azt nem tudom, hogy negatívat vagy pozitívat.
-Uhh...
-Mi az?
-Azthittem teljesen ki fogsz akadni, amiért megkérdeztem. Azthittem, hogy sírni fogsz, kiabálni vagy valami hasonló.
-Drága Liam! – ránéztem, majd ő is énrám – Úgy nézek én ki, mint akinek lenne kedve kiabálni? – néztem rá, fáradt, mindent leszaró arccal.
-Hát perpillanat nem.
-Amúgy ti most hol alszotok? – kérdeztem.
-Lent a moziszobában, mind az öten.
-Jah.Oké. – közben Liam befejzete a sütögetést.
-Na gyere reggelizni! – mondta és vitte a gofrit az ebédlőbe.
-Köszi, de nem. Most kajoltam és Niall-lal sincs kedvem összefutni.
-Hát pedig az két hónapon keresztül elkerülhetetlen lesz, mert egy házban fogunk lakni.
- Akkor inkább hazamegyek. – mondtam irónikusan.
- Azt ne merészeld! – mondta szigorúan Liam.
-Pihenj! Ugyse megyek haza. – nevettem, majd ő is elmosolyodott és bement az ebédlőbe én pedig iszogattam a konyhába a kakaómat, mire Niall jött be a konyhába.
-Upsz! Őhm...szia! – köszönt és hajába túrt. Egy rövid pamut nadrág volt rajta és egy fehér trikó. Nem köszöntem neki vissza, tekintetem újra a szemben lévő falra helyeztem, még mindig könyököltem és kortyolgattam a kakómat. – Csak juharszirupért jöttem. Ki kéne próbálni milyen az íze. – mondta, rá se hederítettem , csak akkor amikor rájöttem, hogy a juharszirup épp előttem van. Niall odajött hozzám, jó közel, kinyujtotta a karját és elvette az üveget. – Tudod Anna, így sose fogunk kibékülni, ha te ilyen rideg vagy hozzám. – nem mondtam semmit, csak ittam a kakaót, de ő kivette a kezemből, mire én felkaptam a tekintetem, feléfordultam és mérgesen néztem szemeibe.Ő letette az üveget a pultra a kakóm mellé, majd átkarolt a derekamnál, de úgy hogy szorításában a kezeim is ott voltak.
-Eressz el!
-Addig nem, amíg nem bocsátasz meg nekem! – mondta.
-Arra várhatsz!
-Te is várhatsz arra, hogy elengedjelek. – mondta és egy kis mosoly jelent meg az arcán.
-Niall kérlek, eressz el! – mondtam, becsuktam a szemem, észre se vettem, de egy könnycsepp kicsordult a szememből. Niall karjai meglazultak és elengedtek engem. Kinyitottam a szemem és az ő szemei is könnyesek voltak.
-Mostmár tudom mit tettem!...Ennyire félsz vagy undorodsz tőlem, hogy a közelemben teljesen megijedsz.Bocsáss meg Anna! Bocsáss meg azért, hogy csak úgy otthagytalak! – mondta, majd felkapta a juharszirupos üveget és kiszaladt az ebédlőbe. Én gyorsan megittam a kakaómat majd a másik úton felmentem a szobámba. Ezután felvettem valami laza összeállítást, ugyanis az volt a tervem, hogy elmegyek az edzöterembe kikapcsolódani. Megint tettem pár dolgot a táskámba, hívtam egy taxit és már el is mentem itthonról. Az edzőteremben írtam Carla-nak egy sms-t hogy hol is vagyok.

Olyan fél 2 lehetett, mikor épp hazaindulni készültem, de találkoztam Ludacris-szel.
-Héééj! Hello Mr. Ludacris! – kiáltottam felé.
-Héj! Szevasz kiscsaj! – köszönt majd megöleltük egymást.  –Nem gondoltam volna hogy épp az edzöterem elött fogunk találkozni! Gyere, harapjunk valamit. – mondta, ezzel bementünk egy kávézóba, rendeltünk két szendvicset meg innivalót. Elmondtam neki is mindent, ő is mesélt mi van vele.
- Hát ez történt velem 10 hónap alatt! De azért a tiéd durvább sztori. – mondta.
-Hát ha engem csalt  volna meg a barátnőm....akkor azért azt én se köszönném meg! – mondtam.
-Jah, ezért járok edzőterembe újra, hogy visszalendüljek a régi formámba.
-Ez az én a haverom! – mondtam vidáman, felemeltem a kezem és ötöst adtunk.
-Amúgy, megyek fodrászhoz, le kéne már nyírni ezt a sörényt! – mutatott a hajára.
-Mehetek veled? – kérdeztem.
-Minek?
-Hát valamit kitaláltam énis....és említetted, hogy mész tetkószalonba és egyéb, ugye ma mész?
-Igen, de oda is akarsz jönni? Tetkót csináltatni?
-Igen. Carla egyszer mesélte, hogy ti ketten ugyan oda jártok, és ott csinálnak olyan tetoválást, amelyik szépen lassan eltűnik. Szóval csináltatok!
a hajam
-Oké kiscsaj! Gyere! – Ludacris-szel fizettünk, beültem mellé az autójába és már mentünk is elöször fodrszhoz.

Ezután mentünk tovább a tetoválószalonba, ahol a hátamra két óriási angyalszárnyat tetováltak, persze ez kb 3 hónapig lesz látható.
Pont ugyanilyen tetkóm lett

Miközben tetoválták a hátam, ami melesleg 2 és fél óráig tartott, megtudtam, hogy a szomszédban piercingeket készítenek. Szóval ezután oda is elmentem és hát a fülem ,,sínylette meg,, a dolgot:
 És vettem két müpiercinget az alsó  ajkamba. Ennek a lényege az,  hogy csak összeszorítja a közötte lévő bőrt, de nemlyukasztja át és teljesen úgy néz ki mint ha igazi lenne.
Ezután Ludacris hazavitt, megdicsérte a külsőmet énis az övét, nagyon jó lett a tetkója és a haja végre olyan mint régen. Otthon ahogy beléptem a házba a fiúk csak bámultak rám. Megkerestem Carla-t, akit végül a háloszobában találtam meg:
-Nem mondok semmit, amig nem magyarázod el! – mondta csodálkozva.
a jobb fülem
-Hát... - leültem az ágyra. – Kellett már egy kis változás. A hajammal kapcsolatban semmit nem tudok mondani, mert csak hirtelen ötlet volt, ugyanis Ludacris-szel mentem. A fülemről azt kell tudnod, hogy mindig is akartam, bár ezt te is tudtad eddig is....és egyébként neked is van. Az ajkamnál lévöek pedig csak műpiercingek. Ezenkívül a hátamon van egy tetoválás, ami 3 hónap múlva már meg se lesz.
-Oké. Na a hajad nagyon tetszik. A füled cuki, az ajkadnál lévőről pedig gondoltam, hogy csak mű. Mutatsd a hátad! – mondta, én levettem a pulcsit ami rajtam volt.
-Wao...ez gyönyörű. Mennyibe, hogy ott voltál, ahova énis szoktam járni?
-Talált. De akkor nem haragszol?
-Dehogy haragszom. Egy év múlva 18 leszel, meg kell tanulnod felelőséget vállalni....és ahogy elnézem, óvatosan, de szépen lassan egyre merészebb és hosszabb távú dolgokat mersz csinálni.
-Oké. Köszi. – mondtam, majd Carla szorosan magáhozölelt.
Ezután elkezdtünk vacsorához készülődeni. Harry (!) főzzött valamit. Az asztalnál mindenki ott volt, kivéve Niall-t. Csodálkoztam is, hogy épp vacsoraidőben nincs itt. Pedig multéven mindig elsőnek ült asztalhoz.Épp megakartam kérdezni, hogy hol van, de valaki megelőzött.
-Srácok, Niall merre van? – kérdezte Usher. – Hiányolom, hogy még nem zabálta fel a kaját. – nevetett.
-Hát ő...izé... – makogott Harry, közben itt-ott rámpillantott.
-Nyugodtan mondjad, engem már nem tud érdelekni.
-Hát ő Demi Lovato-val vacsorázik. – mondta ki Harry. A szivem majd belehalt ebbe a mondatba. Nem voltam képes elhinni, hogy a ma reggeli konyhában való vitatkozás után már ma este randira ment. Lassan befejeződött a vacsora, megnéztünk egy filmet a fiúkkal, akik szintén megdicsérték a hajam és fülem is tetszett nekik, bár a tetkóról még nem tudnak. Filmezés után pedig elmentem aludni.

Másnap reggel újra én keltem fel legkorábban. Megint csináltam magamnak valami kaját, ami ez esetben kifli volt meg valamilyen fura, de finom ízű kenő meg egy nagy pohár narancslé. Mielött evéshez kezdtem volna kimentem az újságért a ház elé. Visszamentem a konyhába, leültem a pulthoz és olyat láttam az újság címlapján, amit talán nem kellett volna.

4 megjegyzés:

  1. miért? a legjobbnál gyorsan kövit!

    VálaszTörlés
  2. Huhh a változás tetszik!! De mikor fognak ki békülni????? Kövit:)

    VálaszTörlés
  3. Eszméletlenül jó lett!! Mért van olyan érzésem hogy Niallal és Demivel kapcsolatos az újságcikk?! ÓÓ szegény Anna :// Nagyon tetszik a blogod szóval siess a kövivel!! xoxo:))

    VálaszTörlés
  4. Vasárnap jön a következő rész! :)

    VálaszTörlés