2013. március 5., kedd

30.RÉSZ: Kamurandi



*Anna szemszöge*
 Itt a nyár, tegnap kiosztották a bizit, este összepakoltunk az utazótáskáinkba és kiettük a hütöt, hogy semmi romlandó ne maradjon itthon. Danival könnyes búcsút vettünk egymástól, nagyon nagyon hiányozni fog az én kis hülye lakótársam.Hívtunk taxit, Dani ment a pályaudvarra, majd Győrbe, én pedig a reptérre, onnan Londonba és onnan Los Angeles-be. Az út gyorsan telt, mert vagy aludtam, vagy zenét hallgattam és aztán már leszállt a repülőgép is. Újra a Los Angeles-i reptéren voltam.
A reptéren a tömegben elkezdtem keresni az én kis családomat, de csak Trey-t találtam meg.
-Sziiaaa!- ugrottam Trey nyakába.
- Szia kiscsaj! – ölelt meg –Hiányoztál már nagyon! – elengedtük egymást. – Megjegyzem én jöttem érted és...fúú, de megizmosodtál! – felkaromat nyomogatta.
- Nem is annyira, de azért köszi...Gimnasztikázok és táncolok.
- Ejha! – nevetett.
- Ne nevess! Majd otthon megmutatom mit tudok!
-Akkor menjünk, de elötte elviszek ebédelni,mert nálatok otthon nincs senki.
-Oké menjünk, bár nem értem, hogy miért nincs otthon senki...
- Carla vitte a babákat a kötelezö oltásokra, a gyerkőcök oviban, apuci pedig dolgozik. – magyarázta Trey. Szóval elmentünk ebédelni, ebéd közben el meséltem neki  az egész iskolaévet, persze nem azt, hogy suliban mi volt, hanem a magánügyeket,  a fiúkkal való összeveszést, a levelet, a bécsi koncertet, Niall-lal kapcsoltos dolgokat, a depressziót és a felépülést. Trey alig tudott megszólalni...
-Óh, uff.....hát őhm....hát....hát ez durva.....És te  és Niall azóta nem is találkoztatok? – kérdezte.
- Nem.
-Nem félsz, hogy újra depis leszel, ha találkozol vele?
-Nem...Dani segítségével megtanultam kezelni a dolgokat. Hogy leadjam a feszültséget gimnasztikázok, táncolok, de ezeket már mondtam....zenélek, énekelek és ki szeretném majd egyszer próbálni a színészetet is. Persze amíg ezek nem jöttek vissza újra az életembe, addig azon gondolkoztam, hogy feketére vagy szőkére festetem a hajam (xD) ..... – mondtam,  majd nevetttünk.
-Carla és Usher tudnak ezekről  a dolgokról? – kérdezte.
-Nem, de szerintem nekik is el fogom mondani. Amúgy tudsz valami jó helyet,  ahol lehet gimnasztikázni meg ilyen dolgokat csinálni?
-Aha. Gyere most elviszlek oda! – mondta Trey, fizettünk és elvitt az edzőteremebe, amelyről beszélgettünk út közben, ugyanis szerette volna  megtudni, hogy még mindig Niall miatt gimnasztikázok-e...de erre a kérdésre egyszerü választ adtam: Nem, nem miatta...mielőtt megismertem volna a fiúkat, az előtt is csináltam, csak nemrégiben abbahagytam 4 hónapig, most pedig vissza akarok lendülni a régi formámba.
Szóval megérkeztünk az edzöterembe, ahová ő is jár, csak ő más részlegre. Bemutatott pár embernek, akiket érdemes ismernem, majd bent mutattam pár ,,trükköt,, amiért meg is tapsolt. Ezek után hazamentünk, ahol az egész család fogadott a legkisebbektől a legnagyobbakig.Amint bementem az ajtón Carla ésd Usher jött ki babákkal a kezükben, majd szaladtak felénk a gyerkőcök is. Carla-nak rögtön könyörögni kezdtem, hogy adja oda Nihal-t a kezembe. Olyan gyönyörű baba:  nagy sötét szemek, göndör hajacska, apro pici kezecskék...és hát az ikertesó dettó ugyan így néz ki, csak ő még kis kopasz.
-Jajj, de hiányoztatok!- mondtam és megöleltem szorosan Carla-t.
-Te is nekünk! – válaszolt.
- És ezek itt az én kis keresztgyerekeim! – mondtam.
-Pontosan! Keresztelő pedig júliús 27-én lesz.
-De az még több mint egy hónap....Na mindegy! Lényeg, hogy keresztanyuka leszek!
-Pontosan! Trey, köszi hogy elhoztad Anna-t. Gyertek beljebb!-mondta Usher.
-Nincs mit tesó!Oké, egy pillanat. – mondta Trey. – a többiek beljebb mentek, énis mentem volna, de Trey elkapta a karomat.
- Mi a baj? – kérdeztem.
-Figyelj...őhm izééé.....Nem tudtuk sokat dumálni...nem lenne kedved eljönni velem ma este valahová? – kérdezte  - Ne értsd félre...nem randi, hanem baráti program...a randi vicces is lenne 11 év korkülönbséggel. – nevetett.
-Őhm...oké. Miért is ne?!...De amúgy a 11 év korkülönbség nekem nem ártogatna! – nevettem, de nagyon.
-Oké, akkor 8-ra érted jövök.Szia – mondta és elment. Én bementem a kis családomhoz, akik el voltak helyezkedve a kanapén.
-Szóval én kis gitárosom – szólított meg Usher – hogy telt ez a 10 hónap?
-Hát tele volt mindennel!
-Mesélj! – mondta Carla.
-Hát ugye augusztusban hazamentem, nagymami és nagypapi elhunytak októberben – mondtam szomorúan – a fiúk magamra hagytak....Aztán jött a karácsony.Danival nagyon jól szórakoztunk, mindig kitaláltunk valamit! Ezek után az év utolsó napján kaptam a fiúktól egy bocsánat kérő levelet, miszerint Paul és Simon nem engedik, hogy beszéljenek velem...
-Ez sajnos így is volt! – mondta Carla.
-Ezután márciusban volt a 17. Szülinapom – mondtam közben a gyerekek elvonultak játszani – Danitól két jegyet jkaptam a bécsi One Direction koncertre, amire elmentem, annak ellenére, hogy kicsit zabos voltam még a fiúkra. Ott kibékültem velük, lekéstük a visszafele vonatot, ezért náluk a hotelban aludtunk, én Niall-lel, Dani pedig Liam-nél.Irtó vicces volt az a két nap. Ezután Usher miatt Londonba jöttem, gitároztam a koncerten.Koncert után Niall ugrott be hozzám. Elmentünk sétálni. Carla, itt jön az a rész, ahol jobb ha higadt leszel. Niall megcsókolt, elmondta, hogy szeret, de nem kért  arra, hogy járjunk, mert szerinte túl jó vagyok neki. Itt csak az volt a baj, hogy én szerelmes voltam belé. – Carla-n látszott, hogy  egy kicsit felkapta a vizet. – Ezután hazamentem Budapestre és itt Usher  te is próbálj meg higadt maradni: Depressziós lettem, alig ettem, egy hétig suliba se mentem és minden nap vagdaltam az ereimet.
-Mi a mocskos fene!? – mondták hangosabban, szemeiket rám meresztve.
-Héj, héj, héj...nyugi...a keresztgyerekeim ott vannak a kezeitekben. Na szóval, igen ez történt, de csak egy hétig csináltam, bár még vannak vágások amelyek nem tüntek el. De már nincs semmi bajom, Dani segített kigyógyulni. Egészséges vagyok, sokat gimnasztikázok, táncolok, zenélek. Rég  voltam ilyen jó formában.
-Oké, akkor rendbe van, de Niall-lel még elbeszélgetek majd! – mondta főnökösen Carla. – Gyere drágám, tegyük le a piciket délutáni alvásra. – mondta és ezzel elmentek, én pedig felvittem a cuccaiat a szobámba. Amint benyitottam oda, ledobtam a táskáimat és ráugrottam az ágyra. Ugyan olyan puha volt mint egy éve. Feküdtem ott egy 10 percet, élveztem a hideg huzatot az arcomon és csak vigyorogtam, hogy itt vagyok, aztán rájöttem, hogy ki kéne pakolni a táskából, ezért elkezdtem rakodni. Pontosan 6 óra volt mikor ezzel végeztem. Lementem a nappaliba és útközben hallotam, ahogy csöngetnek. Mire leértem, hallottam, hogy Carla és Usher üdvözlik őket.
Lent álltam a nappaliban, amikor kezdtem regisztrálni a hangokat...Az egyik Liam hangja, a másik Louis-é. Megijedtem.Meghallottam Harry hangját, majd Zayn-ét. Féltem...nem akartam Niall hangját hallani, de maghallottam és amire észbe kaptam volna már mind ott álltak előttem a bőröndjeikkel. Félve néztem végig az arcukon, ők is ijedtnek tüntek. Utoljára Niall arcát pillantottam meg. Kicsordult egy könycsepp a szememből és elfutottam...fel a szobámba...
-Anna várj!  - kiáltott utánnam Liam, majd Niall, de nem érdekelt,  ahogy felértem a szobám ajtaját kulcsra zrátam. Nem estem vissza depresszióba, csak még nem voltam erre felkészülve. Ültem az ágyamon...és gondolkoztam: Miért vált ki Niall még mindig ilyen heves érzelmeket belőlem? Lehet, hogy még mindig szeretem őt? Mivan ha igen? Kínozni fog ez az érzés egész életemben...Remélem el tudom őt majd teljes mértékkel felejteni és találni fogok egy fiút aki valójában szeret....bár elég nehéz lesz így, hogy a másik 4 fíuval jó barátok vagyunk....Vagy, mi lenne ha féltékennyé tenném és megmutatnám neki, hogy mit veszített....Máris jobban érzem magam...és mintha hallanám Dani hangját:  „Nézd  mindig a dolgok napos oldalát!“ . Nevettem. Elkezdtem készülődeni ezt vettem fel:



Mecsináltam a hajam, dobtam fel egy lazább sminket és berakodtam egy táskába. Mire végeztem dudálást hallottam kintről.Biztos Trey az, szóval rohantam le magassarkúban a lépcsőn, a fiúk ültek a kanapén, Carla-val és Usher-rel beszélgettek.
-Sziasztok! Én megyek randira. – Igen  bizony randit mondtam, mert féltékennyé akartam tenni   Niall-t, ami szemmelláthatólag nagyon jól sikerült.
-Minek neked az a szatyor? –kérdezte Ush.
-Csak úgy.
-Kivel mész randira? – kérdezte Niall féltékenyen.
-Trey-jel.
-Te meg vagy húzatva? – kérdezte féltékenyen – 11 évvel idősebb nálad. Neked én vagyok a tökéletes! – mondta miközben jött utánnam és a végén elkapta a karom, de a többiek ezt már nem látták.
- Niall engedj el! Ez fáj! – mondtam mire lenézett a kezemre és meglátta a vágásokat.
-Mik ezek rajtad Anna? Ugye nem?
-De igen Niall, ráadásul mind miattad! Mert otthagytál! És most hagyj békén! Akkor nem kellettem, most már ne zaklass! Túltettem magam rajtad és szeretném élni az életem!
- Jólvan Anna. Most elengedlek, de ezt a beszélgetést még folytatjuk! – mondta befejezés képpen. Én kimentem Trey-hez, ő pedig bentmaradt a házban.
-Nem kellett volna ennyire kiöltöznőd!- üdvözölt Trey.
-Kuss és be a kocsiba! – mondtam.
-Húú...igenis főnök! – beültünk a kocsiba és Trey elhajtott.
-Bocs, hogy az elöbb bunkó voltam, csak Niall és a többi fiú is megérkezett Carla-ékhoz és most hogy jöttem ki a házból Niall-lel veszekedtem....
-Oké...nincs semmi baj.
- De van....azthiszik, hogy randira mentem veled.
-Akkor ezért vagy ilyen csinos.
-Igen, de egyébként hova megyünk?
-Lakers meccsre.
-Áááh, igeeen! Köszi szépen! – nyomtam egy puszit az arcára.- Esti Lakers meccsnél nincs is jobb.
-Hát mondjuk elég bénán fogsz kinézni ott így! – mondta majd végignézett a ruhámon.
-Ne aggódj! Szerinted minek van ez itt velem? – mutattam neki a nagyobbik táskát– Ruhák vannak benne.
-Nők!....-mondta fejét rázva Trey. Lassacskán odaértünk a stadionhoz, bent a női wc-ben átöltöztem, majd kimentem Trey-hez, bent a stadionban elfoglaltuk a helyünket és hát a meccs végére a Lakers állt nyerésre és el is verték  másik csapatot. Meccs után visszaöltöztem a fekete ruhába és magassarkú cipőbe, hazaút kibeszéltük a meccset és hogy mi lesz Niall reakciója. Otthon ahogy kiszálltam a kocsiból láttam, hogy a fiúk a lépcsőn ülnek. Szóval óra idul: Odamentem Trey-hez
-Figyelj....kéne egy kis szivesség...
-Had halljam!
- Ne nézz oda, de a srácok ott ülnek a lépcsön...
-Had találjam ki! Féltékennyé akarod tenni Niall-t.
-Pontosan. Nagy kérés lenne egy puszi a számra? – kérdeztem bociszemekkel.
- Nem....de akkor már csináljuk stílusosan: ne látszódjon, hogy miattuk csináljuk. Hajtsd le a fejed, majd, felemelem az arcod az álladnál fogva és jön a ...dolog.Oké?
-Oké.- ezzel lehajtottam  fejem, mindvégig éreztem a fiúk tekintetét rajtunk. Trey megfogta az álamat és felemelte. Lassan közelhajolt hozzám és lágy puszit adott a számra, majd eltávolodott tőlem és elmosolyodott.
- Ha ez miatt nem lesz féltékeny, akkor más miatt sem! – mondta. Na menj, bár van egy rossz hírem....ezután már csak egy hét múlva találkozunk.
-Oh, hiányozni fogsz! – mondtam és megöleltem.
-Tudom, de egyet mondok: mire hazajövök, szeretném ha te és a szöszi legalább kibékülnétek!
-Hát majd meglátjuk! Na szia!
-Szia Anna! – mondta, beült az autóba és elment, én bementem a kapun, és Niall rögtön letámadt.
-Mi a fene volt ez? – kérdezte mérgesen, a többiek csak néztek.
-Mi?
-Miért csókolt meg téged?
-Talán azért, mert tetszem neki és kapcsolatot akar velem.
-Na persze. Én ezt nem engedem meg neked!
-Nem is kérem rá az engedélyed! És tudod, ő legalább nem hagyott csak ÚGY itt!
-Hihetetlen vagy Anna!
-Tudok róla!Hihetetlen vagyok, mert túléltem a depressziót amit te okoztál, kigyógyultam és képzeld: még nem vertem szét a képed az miatt amit tettél velem!.... – mondtam sírás közepette, Niall arca megenyhült, a tekintete csodálkozott – És tudod mit...az egész csak azért volt hogy féltékennyé tegyelek!– mondtam majd felballagtam a fiúk között a lépcsőn, a cipőm sarka kopogott a csempén. Az ajtó előtt levettem a őket, felvettem a kezembe és elvonultam a szobámba. Átöltöztem pizsamába és álombasírtam magam.

4 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon jó lett!! Milyen féltékeny Niall:) Kövit!!!

    VálaszTörlés
  2. Eszméletlenül jó lett!! Komolyan én röhögőgörcsöt kaptam amiért Niall ennyire féltékeny xd Nagyon várom már a következő részt!! siess!! xoxo:))

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett!!! :D már várom a kövit:D

    VálaszTörlés