2013. március 4., hétfő

29.RÉSZ: Depresszió



 Sziasztok! Látom, sokan érdeklődenek mi is lesz Anna és Niall kapcsolatából. Hát egyenlőre még semmi xD de lassan minden rendbe jön közöttük....Pontosítok, hamarabb mint ahogy ti azt gondolnátok! Köszönöm szépen a kommenteket, drágák vagytok! Remélem a mostani részhez is kapok pár kommit, jó olvasást!

A Szerző

*Dani szemszöge*

Nemtudom mi van mostanában Annával. Suliba nemjár, alig jön ki a szobájából és egy falatot sem eszik azóta, hogy zabadélutánt tartottunk....Folyton sírás hallatszik ki a szobájából.... félek hogy Niall miatt depressziós lett. – gondolkoztam hazafelé suliból.Otthon üres volt a nappali, az ebédlőasztalon még ott volt Anna reggelije...hozzá se nyúlt.Sírás hallatszott Anna sozbájából, amely miatt ideges lettem, elegem volt abból, hogy a legjobb barátomat szenvedni látom, csak mert egy idióta nemtudja, hogy ő valójában mennyit is ér!Betörtem Anna szobájába:
-Anna! Jó ég! Mit mülvelsz magaddal?! – mondtam, ahogy megláttam Anna-t a földön az ágynak támaszkodva ülni,  ahogy  egyik kezében egy pengét tart a másik kezén pedig folyik le a vér és sír.
-Nem szeret....Dani.....Niall csak úgy...csak úgy...otthagyott... – szipogott Anna.Legugoltam hozzá, megnéztem a friss vágást, ami már a sokadik volt Anna kezén...nem közvetlenül az ütőereknél szerencsére. Kivettem Anna kezéből a pengét, hoztam kötszert és fertőtlenítőt, majd rendbetettem a sebeket és bekötöttem őket. Anna közben lenyugodott és ülve elaludt...Gyönyörü volt ahogy arca a vállamnak volt döntve, de megtörtnek és gyengének látszott. Óvatosan felemeltem őt és letettem az ágyra, majd betakartam őt. Még mindig nagyon mérges voltam...megfogtam a pengét és kivettem a zárból a kulcsot. A pengét a kinti kukába dobtam, hogy Anna mégegyszer ne tehessen ilyet magával, a kulcsot pedig elraktam, hogy ne zárkózhasson be. Ezután megírtam Liam-nek a történteket és hogy ne merészeljék meglátogatni Anna-t mert máskülönben páros lábbal rúgom ki őket.

*Liam szemszöge*

Egy hét telt el azóta, hogy Niall Usher koncertjén volt. Azóta voltunk az amerikai XFactor-on, ahol megismerkedtünk Demi Lovato-val, de közülönk is Niall kezd jóba lenni vele....nem tudom mi történhetett, hisz egy hete még Anna miatt sírt...igaz most sincs valami húdeszuper állaptoban. Most perpillanat Niall ott ül a kanapén és skype-ol Demi-vel én pedig itt ülök az asztalnál és a laptopot bámulom. Twitter-re akarok felmenni, de kapok egy e-mailt Danitól.

Szia Liam! Rosszkedvemben, mérgesen és kétségbe esve írok neked. Annaról van szó. Amikor hazajöt Londonból mindent elmesélt nekem, ami Londonban történt. Aznap még minden rendben volt, de az elmúlt egy hétben nem járt suliba, alig evett és ma kiderült, hogy vagdosta magát! Mindezt azért mert a te „drága“  barátod, Niall összetörte a szívét! Igen, Anna szereti Niall-t....vagyis szerintem erről mostmár csak múltidőben beszélhetünk. Nem tudom felfogni, hogy tehetett vele ilyet, de ha Niall velem találkozik, akkor nagyon meg fogja bánni, ugyanis ne értsd félre, de életem értelméről van itt szó: Anna-ról. Utolsó dolog: Ne merészeljetek idejönni és meglátogatni őt, mert páros lábba rúglak ki benneteket.
Dani

Alig tudtam valamit mondani, könnyek gyültek össze a szembe, amikor befejeztem a levelt. Annyira elkeseredtem, hogy észre se vettem, hogy a srácok ülnek a kanapén és Niall is befejezte a skype-olást.
-Mi a baj Liam? – kérdezte Zayn felém fordulva.
-Semmi...
- Ugyan már! Hisz sírsz!
- Az a baj, hogy Anna depressziós lett – fakadtam ki mérgesen sírás közepette, felálltam az asztaltól és a többiek felé vettem az irányt – alig eszik, sír és vagdossa az ereit! – a végére már szinte kiabáltam.
-Honnan szedsz ilyen hülyeségeket? – kérdezte Niall.
- Hülyeség? Ember mind te miattad van! – mutattam rá Niallra – Azért mert level100-as bunkó voltál vele. Vedd magad észre! Te elszórakozgatsz itt velünk meg Demi-vel. Anna-nak még csak egy bocsánatkérö levelet se írtál! És még hogy te szereted őt? Nagy fenéket! A cipőlábnyomát se érdemled meg! – fakadtam ki. Közbe Zayn és Louis már rég elolvasták Dani levelét, Harry pedig próbált lenyugtatni engem. Persze engem inkább az nyugtatott meg, hogy Niall észrevette magát és lesütötte fejét.
-Mondtam már, hogy megbántam! Amint lehet megpróbálok vele kibékülni! Nem tudok neked mást mondani, csak azt hogy szeretem őt és bocsánatot fogok kérni a bunkóságom és minden más miatt. – mondta Niall.

*Dani szemszöge*

~Egy hónap múlva~



Június közepe van. Anna már kigyógyult a depresszióból, a pánikrohamok eltüntek és a vágások már alig, de még látszanak. Elképesztöen sokat jár el otthonról gimnasztikázni, meg is látszik rajta...kicsit izmosabb. Sokat zenélünk együtt, hogy felvidítsam őt. Egy baj van: nyári szünetben Amerikába akar menni, Carla-ékhoz. Ezzel nem is lenne baj, hogyha Liam és a többi fiú nem akarná ugyan ezt. Félek elengedni Anna-t ....félek, hogy újra visszaesik és a helyzet csak még rosszabb lesz a mostaninál.

3 megjegyzés:

  1. jó lett :D már alig várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  2. ahh..Nagyon jó rész lett!! Siess a kövivel mert már nagyon várom!!

    VálaszTörlés
  3. Jujj ez nagyon jó lett!! Siess a következővel, már nagyon kíváncsi vagyok!!

    VálaszTörlés