2013. március 1., péntek

28.RÉSZ: Valami mindig elcsesződik...



Sziasztok! Jókedvem van, szóval belementem abba, hogy hozzak egy részt. Jó hosszú, remélem jönnek majd kommentek és kritikák! Jó olvasást!

 A Szerző
*Anna szemszöge*
- Hmm...had nézzem csak! – Marc elkezdte nézegetni a ruhámat, hogy tényleg nem izzadtam-e meg, erre én elkezdtem nevetni.
- Nemááár!
- Jólvan! Igazat mondtál. – mondta, majd jó szorosan megölelt, majd énis őt.Az ölelést torokköszörülés zavarta meg. Oldalra tekintettem és Niall állt ott, elengedtem Marc-ot és rohantam oda Niall-hoz.
- Niaaallll! – kiáltottam és nyakábaugrottam, ő átkarolt. – Sziaaa!Úgy hiányoztál!
- Te is nekem, csak engedj el mert megfojtasz! – mondta, mire én elengedtem őt. Óriási vigyor volt mindkettönk arcán.
-Oh, jajj. Niall ő itt Marc, Usher egyik táncosa. – mondtam izgatottan.Marc kezetfogott Niall-lal.
- Hello.Niall vagyok.
- Ah, igen, tudom...One Direction énekese. – mondta Marc, Niall bólintott.
- Hogy kerültél ide? – kérdeztem.
-Említetted, hogy írt neked Usher és hát eljöttem, abban a reményben, hogy találkozunk.
- De édes vagy! – mondtam és megsimogattam az arcát, ő elmosolyodott.
- Én magatokra hagylak titeket. – szólt Marc.
- Ok. Majd még találkozunk. – Marc elment valamerre. – Szóval...éhes vagy? – kérdeztem.
- Mi az hogy!
- Akkor gyere! – Niall-lal elmentünk a kajás helyiségbe, svédasztal volt, szóval szedtünk magunknak kaját, majd leültünk egy szabad asztalhoz beszélgetni és enni.
- Szóval? Miujság? – kérdezte.
- Hát nemsok. A koncert nagyon jó volt, bár eleinte kicsit izgultam, de első pár dal után elmúlt.
- Aha. Amúgy láttalak... mármint az erkélyről.
-A koncerten is itt voltál?
- Persze.Nagyon tetszett, elég szerény voltál, mikor azt mondtad nemrég, hogy nem vagy jó gitáros.
-Hehe, köszi. – mondtam, kicsit elpirulva. Kaja után szóltam Usher-nek, hogy Niall itt van és megyek vele sétálni és majd taxival visszamegyek a hotelba.
-Hogy tetszik itt Londonban? – kérdezte Niall, ahogy kint sétáltunk.
- Hát meg tudnám szokni, csak a hotelt nem. – mondtam.
- Nando´s-ban voltál?
- Még szép! Kétszer is!
- Tudtam én hogy tökéletes vagy!
-Mi?! – kérdeztem vissza, nem tudtam mit gondol az előbbi kijelentése alatt.
- Hát mondom: Tökéletes vagy.
-Ugyan Niall, dehogy vagyok én tökéletes... – fejeztem volna be a mondatot, de Niall ajkait az enyémekre tapasztotta.Hirtelen azt se tudtam mit csináljak, de aztán visszacsókoltam, majd elváltunk egymástól.
-Mondtam én, hogy tökéletes vagy! – mondta mosolyogva Niall, majd homlokát enyémnek nyomta.
-Niall...
-Ssssh! – tette mutatóujját a számra – Had élvezzük ki a percet! – mondta és hát szótfogadtam, szóval nem szólaltam meg. Csend volt, csak egymás levegővételét hallottuk, gondolkoztam miért csókolt meg. Lehet hogy ő szerelmes belém? Énis szeretem őt. Niall 1-2 perc mulva megtörte a csendet.
- Köszönöm. – mondta szomorúan.                                       
-Mit?
-Azt, hogy megengedted, hogy megcsókoljalak. Már egy ideje meg akartam tenni és most itt volt rá az alkalom. Te túl jó lány vagy hozzám, épp ezért nem kérlek arra, hogy járunk...
-De... – mondtam volna, de Niall újra rátette újját a számra.
forrás: http://www.facebook.com/dory.life
-Nincs de! Tudom, hogy én nem kellek neked, szóval megelégszem ezzel az egyetlen egy csókkal is, attól függetlenül, hogy halálosan beléd vagyok esve és soha mégegy lányt nem fogok úgy szeretni mint téged! – mondta Niall mindvégig a szemebe nézve.Nekem teljesen könnyesek voltak a szemeim, nem engedte, hogy megszólaljak. – Szóval, ha nem haragszol, akkor én most el is megyek, ugyanis nem vagyok képes ittmaradni. Szia Anna! – elköszönt, felállt a padról és amilyen gyorsan csak tudott elment, hiába kiabáltam utánna....elment. Elment az a fiú, akit szeretek, pontosan az után, hogy megcsókolt és bevallotta a szerelmet amit irántam érez. Nem hiszem el, hisz eddig minden rendben volt, vagyis annak látszott és a sok közös skype-olás közben jöttem rá, hogy többet érzek iránta barátságnál....csak féltem neki elmondani, most pedig, elmondhattam volna, de elhallgattatott....Sírok, patakokban folynak a könnyeim.Későre jár, ideje lenne fogni egy taxit és visszamenni a hotelbe, szóval törött szívvel, sírva, de felálltam az út széléhez mentem és egy taxi máris megállt, megmondtam a címet és már indultunk is, az út nem telt szótlanul.
- Kisasszony, elnézést, nem akarok tolakodó lenni, de mondja csak, mi a baj? – kérdezte sofőr, bajsza volt és öszes haja.
-Igazából semmi....                     
- Kérem! Látom hogy valami nyomja a lelkét!
- A fiú, akit szeretek, megcsókolt, elmondta hogy szeret és utánna elment, mert úgy gondolja, túl jó vagyok hozzá. – válaszoltam szipogva.
-Akkor az a fiú nagyon szeretheti magát! – mondta kedvesen a sofőr.
- Hát én ebben nem vagyok biztos.Ha annyira szeretne, mint ahogy azt ő is mondta, akkor nem ment volna csak úgy el, hanem meghallgatott volna. – mondtam, közben pedig a hotelhez értünk.
-Köszönöm a fuvart, tessék! – nyujtottam át a pénzt.
-Én köszönöm, hogy elmondta  azt, ami a szivét nyomta. Remélem minden rendbejön kettejük között! – mondta a sofőr felém fordulva.
-Köszönöm....ő..
-Shane McDaid.
- Köszönöm Mr.McDaid. Viszlát.
-Mindenjót kisasszony, remélem még találkozunk! – mondta, majd kiszálltam és becsuktam az ajtót. Elkaptam a lifetet és felmentem a 7.  Emeletre majd a szobámba. Zuhanyoztam, álltam a zuhanyrózsa vize alatt és még mindig Niall-on járt az eszem, a csókon....majd elzártam a vizet, megszárítottam a hajam és kb. Fél egy lehetett, mikor elaludtam.
Másnap fél 9-kor keltem, rendbeszedtem magam, mivel esett az eső, valamivel melegebben öltöztem fel mint tegnap, összerakodtam, kopogtak az ajtón.
-Gyere be!
- Hello! Minden rendben van? – kérdezte Usher.
-Aha, márcsak a felveszem a kabátom és mehetünk is.
-Oké, amugy ez a tiéd – kezembe nyomott egy Nando´s-ból hozott csomagot – jó lesz ez neked az útra.
- Köszi. – mondtam. 15 perc mulva kint voltunk a reptéren.Kiszálltunk a taxiból, Usher bekísért jó messzire a reptéren.
-Na, mivel még rengetegen állnak ott – mutatott oda ahol a London-Budapest járatra van a felszállás – ezért mesélj! Mi volt tegnap Niall-lal?
- Hát....-lehajtottam fejem – te azt nem akarod tudni....
- Bántott? – Usher kezdett mérges lenni...
- Attól függ...
-Mitől?
-Fizikailag vagy lelkileg gondolod?
-Mindkettő! – mondta mérgesen.
-Fizikailag nem. De lelkileg igen........Megcsókolt, bevallotta, hogy szeret, utánna pedig meg se várva mit mondok, elment. – mondtam könnyes szemekkel.
- Akkor ő nem érdemel meg téged, mert te csodás vagy, csak úgy mint Carla. De gondolom itt az a baj, hogy te is szerelmes vagy belé, ugye? – mondta Usher, majd magához ölelt.
-Igen – mondtam sírva, de lassacskán kezdtem megnyugodni, majd Usher elengedett, felállt, felállított maga mellé.
-Na, ne tessék sírni! Jön majd más fiú, aki nemfog téged csak úgy otthagyni, mint ahogy előbb te azt mesélted.
-Oké. – mondtam és kieröltettem magamból egy pici mosolyt.
- Na de irány, mert mindjárt ittmaradsz Londonban! Menj, aztán nyáron találkozunk, én gitárosom!
- Szia Usher! – öleltem meg őt jó szorosan, majd elengedetem és futottam a gépre.
Az út hazafele gyorsan telt. A reptéren Dani várt rám egy taxiban, majd hazamentünk.
Három óra körül otthon  voltam már a jólmegszokott kis lakásunkban.
-Van itthon valami kaja? – kérdeztem.
- Aha, hamburger!
- Akkor jó, bár még nálam is van kaja a Nando´s-ból.
-Zabadélután? – kérdezte Dani. Tudni kell rólunk, hogy vannak olyan napok, amikor csak tömjük a fejünket kajával.Hát most is egy ilyen délutánnak nézünk elébe.
- Jöhet! – mondtam hamis vidámsággal, szerettem volna, ha Dani nem tudja meg mi történt,.
- Héééj! Ez nem volt valami igazi öröm...Valami baj van?
- Hát azon gondolkozok, hogy van-e itthon annyi kaja...
-Van! – mondta – De neked valami más bajod is van.
- Oké, elmondom, de akkor hozz ide minden kaját a konyhából! -  mondtan ahogy lehuppantam a kanapéra, Dani pedig tényleg idehozta az összes ehetö dolgot.
- Szóval? – huppant le mellém és bekapcsolta a tv-t, de lahalkította.
-Emlékszel még Niall-ra? – kérdeztem két harapás között.
- A szőke gyerekre?
-Pontosan.
-Igen, emlékszem.
- Hát ő eljőtt a koncertre. Majd koncert után megkeresett engem a bacsktage-ben és elmentünk sétálni....már ha sétának lehet nevezni, azt ami történt...
- Mi történt?
- Hát....Megkérdezte, hogy tetszik-e London, majd válaszoltam neki: ' Hát meg tudnám szokni, csak a hotelt nem.' erre ő megkérdezte, hogy voltam-e a Nando´s-ban, amire megint csak igennel feleltem és ezután azt mondta, idézem: ' Tudtam én hogy tökéletes vagy!' ezen elcsodálkoztam és megkérdeztem, hogy mire gondol és újra megismételte amit mondott. Válaszolni akartam rá, hogy nem vagyok az, de ő megcsókolt, visszacsókoltam, majd elváltunk és ő újra aztmondta hogy tökéletes vagyok. Megint akartam mondani valamit, de ő az ujját a számra tette és megkért, hogy élvezzük a percet. Csend volt, azon gondolkoztam miért csókolt meg.Ezután Niall azt mondta 'Köszönöm!', megint nemértettem mire céloz és elmondta, hogy köszöni, hogy megcsókolhatott, mert egy ideje már meg szerette volna ezt tenni és hogy nem kér arra, hogy járjak vele, mivel szerinte én túl jó vagyok neki és hogy ő nem kell nekem, de ő ettöl függetlenül belém van esve és senkit nem fog így szeretni, mint engem.Ezután fogta magát és amilyen gyorsan csak tudott, elment, hiába kértem, hogy maradjon...
- Ez a gyerek teljesen megzakkant! Hisz te szereted őt! – fakadt ki Dani.
- Igen....de ez van, nincs mit tenni.....azthiszem ő csak hazudott nekem... – mondtam szomorúan és odabújtam Danihoz és egész lefekvésig zabáltunk.

*Niall szemszöge*

- Nando´s-ban voltál? – kérdeztem Anna-tól, ahogy kisétáltunk a park széléhez és leültünk egy padra.
- Még szép! Kétszer is!
- Tudtam én hogy tökéletes vagy! – Hoppá!Hát...ezt nem hangosan akartam...
-Mi?! – kérdezte Anna.Azt hiszem mostmár nincs visszaút, el kell mondanom az igazat.
- Hát mondom: Tökéletes vagy.
-Ugyan Niall, dehogy vagyok én tökéletes... –Nem akartam, hogy ilyet mondjon magáról, nekem ő tökéletes! Hogy elhalgattasam, felindulásból ajkaimat az övére nyomtam. Ajkai puhák voltak és finomak. Nemsokára ajkaink elváltak.
-Mondtam én, hogy tökéletes vagy!
-Niall...
-Ssssh! –mutatóujjam a szájára tettem – Had élvezzük ki a percet! –Csend volt, gondolkoztam miért csókoltam őt meg és azon mit fogok mondani, 1-2 perc múlva megtörtem ma csendet.
- Köszönöm. – mondtam szomorúan.
-Mit?
-Azt, hogy megengedted, hogy megcsókoljalak. Már egy ideje meg akartam tenni és most itt volt rá az alkalom. Te túl jó lány vagy hozzám, épp ezért nem kérlek arra, hogy járunk...
-De... – mondtott volna valamit, de újjam rátettem újra a szájára.
-Nincs de! Tudom, hogy én nem kellek neked, szóval megelégszem ezzel az egyetlen egy csókkal is, attól függetlenül, hogy halálosan beléd vagyok esve és soha mégegy lányt nem fogok úgy szeretni mint téged! –fakadtam ki. – Szóval, ha nem haragszol, akkor én most el is megyek, ugyanis nem vagyok képes ittmaradni. Szia Anna!
Nem bírtam már visszatartani a könnyeimet, amilyen gyorsan csak tudtam felkeltem és elsétáltam zsebre dugott kézzel. Hazáig gyalogoltam és szipogtam, hogy elengedtem azt a lányt, akit szeretek és még bunkó is voltam vele...Mivan, ha azt akarta elmondani, hogy szeret?Teljesen barom voltam. Annyit gondolkoztam, hogy végül már a házunk előtt voltam. Letöröltem a könnyeimet és bementem. A fiúk a nappaliban ültek, megpróbáltam felosonni, de észrevettek:
-Szia Niall! – Köszöntek egyszerre, fenébe is...észrevettek! – Na milyen volt a koncert? Anna-val találkoztál? – bombáztak rögtön a kérdéseikkel.
-Sziasztok! – mentem be hozzájuk a nappaliba és leültem Liam mellé – A koncert nagyon jó volt, élveztem.Usher nagyonn jól énekel, a táncosok is ügyesek voltak...
-Niall! – mondta sejtelmesen Harry.
-Tessék?
-Tudjuk, hogy találkoztál Anna-val!
-Látom előtetek nem lehet titkom...
-Szóval mi volt? – kérdezte Louis, közben a fiúk körémgyültek és érdeklődve néztek rám.
-Szóval elmentem koncertre, Anna fergetegesen gitározott és gyönyörű volt.Koncert után eljutottam a backstage-be, ahol láttam őt egy fekete fiúval ölelkezni,akiről kiderült, hogy Usher táncosa. Megköszörültem a torkom és észrevettek. Anna rögtön futott hozzám és a nyakamba ugrott és megszorongatott, majd elengedett. Ezután elmentünk kettesben kajálni, majd kimentünk sétálni. Elkezdtünk beszélegetni majd véletlenül hangosan kimondtam amit gondoltam...
-Mit? Mit? Mit? – vágottt bele izgatottan a szavamba Louis.
- Azt hogy tudtam hogy ő tökéletes. Ezután visszakérdezett, majd mivel azt gondoltam, hogy innét nincs visszaút, megint elmondtam mit gondolok, ő mondani szeretett volna valamit, de én.... én...
- Na mond már! – szólt rám Harry izgatottan.
-Hát megcsókoltam! – fakadtam ki.
-És milyen volt? – kérdezte Louis – Ugye nem olyan, mint amilyen az enyém volt vele?
-Nagyon jó volt. Ajkai puhák voltak. Mindketten beleremegtünk egy kicsit. – mondtam, ahogy visszagondoltam a csókra.
-De akkor miért vörösek a szemeid? – kérdezte Liam.
-Mert utánna két percig csendben voltunk, majd megköszöntem neki a csókot, elmondtam, hogy mit érzek iránta,de nem kérem arra, hogy járjunk, mert ő túl jó lány nekem....és egész végig nem engedtem, hogy megszólaljon, majd elköszöntem és amilyen gyorsan csak tudtam eljöttem.
-Ember, te teljesen megörültél? – Pattant fel Zayn kiabálva a kanapéról.
-Niall te nem vagy normális? – csatlakozott hozzá Harry – Legalább meghallgathattad volna őt!
-Fiúk elég lesz! Niall már ígyis elég ramatyul érezheti magát! – mondta Liam, majd magáhozölelt egy kicsit  -Nyugi Niall!
-Liam, Niall otthagyta álmai nőjét! Hagyta elmenni!Pontosítok! Ő hagyta ott Anna-t! Szerinted Anna most mit érezhet, hogy csak egy csókot akart tőle? – kérdezte Louis.
- Jó, lehet igaz, de akkor is hagyjatok békén! –szóltam közbe – Megbántam, hogy csak úgy otthagytam őt. Hülye voltam, olyat tettem amit még magamnak se tudok megbocsátani és tőle se várom el hogy másképp tegyen! Nemtudom mi ütött belém! Csak reménykedni tudok, hogy megbocsát, mert ezek után is azt tartom, hogy tökéletes....De egyet tudok: Nyáron ő és én együtt leszünk!...Najó, ha nem is leszünk együtt, akkor legalább megpróbálok vele kibékülni, de akkor is őt fogom szeretni! – fakadtam ki, a fiúk csak ijedten néztek rám.
- Ez a beszéd! – jött oda Zayn és megölelt.
- Ezt már szeretem! –mondta Harry - Niall emlékezz! Nemrég egy koncerten megmondtuk hogy te tökéletes vagy, akármi is történhet és most azthittem, hogy elment a tökéletességed, de látom mégse!  - mondta Harry és ő is megölelt.
- Csatlakozom!  - mondta Lou és szintén megölelt.

6 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon jó lett!!! Remélem összejönnek. Ügyi vagy!! Kövit:)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett :D kövit :D

    VálaszTörlés
  3. ISTENEM!!! Hát ez eszméletlenül jó lett!!! és istenem Niall.....hát ez hülye gyerek!! Mért nem várta meg hogy Anne elmondja..... Nagyon de nagyon jó lett ez a rész!! Kíváncsivá tettél hogy meg fog bocsájtani vagy mi lesz :)) Siess!! xoxo:))

    VálaszTörlés
  4. Uhh ez nagyon jó lett!! Niall hogy lehetett ilyen??? Kövit gyorsan!! Kíváncsi vagyok nagyon, hogy mi fog történni!!!

    VálaszTörlés
  5. Hétfőn jön a következő rész! :) Köszi szépen a dicséretet, igyekszem mindent jól kitalálni!

    VálaszTörlés