2013. február 22., péntek

23.RÉSZ: A megoldás


Helloooo! Nida valakinek jókedve van...vagyis nekem! Péntek este van....egy rövid de annál jobban érzelmekkel teli rész! Szóval jó olvasást!Kellemes hétvégét!

A Szerző

 *Liam szemszöge*

-Hát te hova indulsz? – kérdezte Paul kintről.
-Elmegyek! – mondta.
- Anna-hoz akar menni Budapestre! – szólta el magát Harry direkt.
 -Nem, nem ír fiatalember. Oda nem! – mondta Paul, majd visszalőkte Niallt a házba.
- De én....én oda akarok menni! Sze... – sírt Niall, potyogtak a könnyei.
- Nem mész te sehova! – ültünk le mind a kanapéra a nappaliban. – Egy egész turné áll előttetek.
-De amint lesz szabadidőm, rögtön elmegyek hozzá! – vágott vissza Niall ölbetett kézzel és levágta magát a kanapéra.
- Miért akarod őt annyira látni? He? Mond meg nekem! – kiabált Paul.
- MERT SZERETEM ŐT! – kiáltotta sírva Niall. Azthiszem most roskadt magába.Kimondta azt, amit mi tudtunk, csak ő nem vallotta be magának. Fájt Niall-t így látni, fájt látni, ahogy szenved a szerelem miatt. Fogalmam se volt arról, mit érezhetett, hisz én boldog vagyok Danielle-lel. Megszólalni se tudtam, csak csendben ültem, úgy ahogy a többiek. Paul arca nem  ideges volt már, hanem inkább sajnálkozóra váltott.
-Fiúk, magunkra hagynátok!...

*Niall szemszöge*

- Miért akarod őt annyira látni? He? Mond meg nekem! – kiabált velem Paul.
- MERT SZERETEM ŐT! – Jesszus!Kimondtam, pedig nagyon nem akartam! Nem akartam, hogy tudjanak az érzéseimről. És most pedig csak ülök itt és sírok.Paul pedig kiküldte a fiúkat a szobából és most engem néz, ahogy sírok. Hiányzik Anna. Hiányzik aza vicces, elrepedt bokájú lány. Szeretném tudni, hogy mi van vele, hisz már a nagyszülei sincsenek itt és én nekem nem tetszik ez a Dani gyerek. Szeretném őt szorosan megőlelni, úgy mint a reptéren.
-Niall, fiam. – ült le mellém Paul. – Figyelj. Megoldjuk ezt a dolgot, de először mesélj nekem. Honnan jött ez most ilyen hirtelen, hogy utazni akarsz? – kérdezte én pedig elmeséltem neki az érzéseimet, az e-mailt, amit kaptunk, és hogy utánna felmentem a szobámba pakolni, majd megjött ő és itt a nappaliban fejeződőtt be a dolog.
- Hát ez elég...ez elég kemény. Miért nem említetted még eddig az érzéseidet?
- Nemakartam, hogy tudjatok róla és egyébként is megtiltottátok, hogy beszéljünk Anna-val.
-Mindegy mert megszegtétek így is. Nekem már viszont meg is van, hogy mit fogunk csinálni. Fiúk gyertek be! – kiabált nekik Paul és a srácok meg is érkeztek. –Szóval énmmár tudom mit fogunk csinálni.
- Mégpedig? – kérdezte Liam.
- Fogadjátok el ennek a fiúnak az ajánlatát. Legyetek vele jó kapcsolatban. Mivel most jön a turnétok ezért rá kell vennünk őt, hogy jöjjenek el Anna-val ez egyik koncertre. Aztán elküldjük nekik a jegyet a koncertre és a repülőre vagy vonatra és már itt is vannak.
- Aha. Szerinted Anna elfogja fogadni tőlünk a jegyeket? – kérdezte Zayn.
- Nem, tőletek tuti nem. De ha úgy tudja, hogy a barátja vette őket....akkor igen.
-Áháááá. – mondtuk mind egyszerre.

 

3 megjegyzés:

  1. Eszméletlenül tetszik a blogod ahogy megfogalmazod a dolgokat.....Nagyon tetszik!!!! :)) És szerintem Niall-lel fog összejönni vagy ki tudja :)) Nagyon várom már a következő fejezetet!! Siess!! xoxo:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen:) A következő valószínüleg ma este jön.
      xoxo :)

      Törlés