2013. február 26., kedd

26.RÉSZ: Lassan babázunk!



 Sziasztok!Itt a következő rész, amiben elkalandozunk valahova máshova! Persze a fiúk itt is ittlesznek. Remélem tetszenni fog, jó olvasást!

A Szerző
 


*Carla szemszöge*

Április 4. van. Tegnap One Direction bécsi koncert volt, Anni is ott volt. A fiúk sokat meséltek Annával való kapcsolatról, hogy mérges rájuk, de már kibékültek és mostmár minden rendben. 10 nap múlva pedig itt az én 30. születésnapom, de lehetséges, hogy korházban fogom ünnepelni a szülés miatt.





~ Április.7. ~


*Usher szemszöge*

Ma lesz a feleségem születésnapi partija, amelyet szerveztem neki, bár semmit sem sejt az egészről.
Reggel felkeltem és ágybavittem neki a reggelit, minek szemmel láthatóan nagyon örült. Ezután segítettem neki felöltözni, ugyanis az ikrek miatt akkora pocakja van, hogy az örület, de én még ígyis szerelmes vagyok belé. Igaz azóta sokminden történt velünk, de napról napra szerelmesebb vagyok ebbe a nőbe.
Visszaemlékezés
Egész nap feszült voltam, főleg abban az utólsó fél órában, amikor a nőgyógyászati rendelő várótermében ültünk. Alig vártam, hogy megtudjam, hogy fiam  vagy lányom fog születni.
-Mrs Hudson Raymond! – szólt a nővér. Carla rámnézett, megfogta kezem és bementünk az orvoshoz.
- Hát...kérem szépen. Mit szeretne hallani, lány vagy fiú? – kérdezte tőlem az orvos. Carla láthatóan tudta a választ, ugyanis nagyon mosolygott.
-Doktor úr kérem, nekem mindegy, csak mondja már meg! – kérleltem
- Mindkettő!
- Hogyan? Ikreink lesznek?! – rettentően megörültem, Carla csak nézte azt az óriási mosolyt ami a arcomon volt. Nem voltam képes elhinni. Örömkönnyek szöktek a szemembe és az övébe is. Megcsókoltam őt.
Jelen
Reggeli után elmenten bevásárolni és beugrottam megnézni, hogy minden rendben megy-e a parti készületekkel.
Délután kb. 2 órakor megkértem őt, hogy öltözzön fel gyönyörüen, ugyanis elviszem őt valahová. Így is tett, a kicsikért az édesanyám eljött, aki viszont őket is az éttermbe vitte. Kint segítettem a feleségemnek beszállni az autóba, majd elmentünk az étteremhez. Ő csak csodálkozott, ugyanis nem értette, mért jövünk egy zárt étteremhez, de csak azért is bementünk oda.
-Kicsim mért jöttünk ide? – kérdezte.
- BOLDOG SZÜLINAPOOOOT! – kiabálta mindenki, ahogy felkapcsoltam a lámpákat.
- Szent ég! Hát ezt nem kellett volna! – fordult oda hozzám Carla, lágy kezeit arcomra tette, én az enyéimet az ő derekára, és megcsókolt.
- Boldog 30. születésnapot drágám! – mondtam utánna.
- Köszönöm.
 A partin rengeteg ember volt. Mindenki aki ismeri Carla-t valahonnan.  Nagyon sokan adtak elő  valamilyen dalt, de legjobban egy előadás villanyozta fel őt.
Nemmessze a szinpadtól ült és épp Trey-jel beszélgetett, mikor meghallota egy ismerős dallamot és nézelődni kezdett, mire meglátta a One Direction tagjait, Liam kezdett bele a dalba, ami egyébként a One Thing volt. Nagyon sokan velük együtt énekeltek. A dal végén megtapsolták őket. Carla felállt, megölelgette őke, már amennyire a hasa engedte.

*Carla szemszöge*

- Hát ti meg mit kerestek itt? – kérdeztem a srácoktól.
- Minket meghívtak egy csodálatos hölgy születésnapjára! – mondta Liam, a fiúk csak helyeseltek, én közben Liam és Niall feje között ránéztem Usher-re aki épp a pultnál állt és minket figyelt mosolyogva.
- Hát örülök neki, hogy ittvagytok, de azthittem, hogy Budapestre fogtok menni.
- Mi ilyet nem mondtunk, szóval nem. De Anna biztos örült volna neki. – mondta Niall.
- Az biztos. Erről a partiról is csak ő hiányzik, de Usher már mondta, hogy tanulás miatt visszamondta a dolgot... Annyira örülök, hogy ittvagytok!
- Mi is! Egyébként szépen  kikerekedtél! -  mondta Zayn.
- Az lehet, de még így is gyönyörű! –mondta Louis.
- Hééj! – reagált rá rögtön Harry.
-Igazat kell adnom Louis-nak! – jött hozzánk oda Usher a fiúk háta mögül, átkarolt és megsimogatta a hasam.
- Óh, mi is megsimogathatjuk? – csillant fel Niall szeme.
- Persze, hisz családban marad!  - mondtam arra utalva, hogy Niall egyszer anyának szólított véletlenül. A srácok megsimogatták a hasam és örültek maguknak mint a kisgyerekek.
-Egyébként lány vagy fiú? – kérdezte Zayn.
-Mindkettő! – felelte büszkén a férjem.
- Hogy hogy? – kérdezte Louis.
- Csaknem? – kérdezte Liam.
- De. – mondtam, mire ez az 5 okos gyerek elkezdett sikítozni mint a kislányok. – Mivan? Nem olvastok újságot?
- De, csak azthittük, hogy pletyka az egész! – mondta még mindig izgatottan Louis.
A parti tökéletes volt.Miután befejezödött hajnali egykor, hazavittem a családot, a kicsik rögtön mentek a szobájukba, ugyanis totálisan lefárasztották magukat a sok futkározásban, Carla is rögtön a szobánkba ment én még megnéztem a gyerekeket, majd énis a szobánkba mentem, ahol a párom már aludt, átöltöztem és énis elemtem aludni.


~ Egy héttel késöbb Aprilis 14.~


*Usher szemszöge*

-Muszáj nekem a 30. Születésnapon korházba menni? – nyafogott a feleségem a korház bejáratában. Muszáj volt őt behozni, ugyanis erös fájdalmai vannak.
- Igen bébi, muszáj! – mondtam, ahogy toltam öt a tolószékben. Késöbb az orvos mondta, hogy még nem jönnek a babák, szóval valószínüleg még 1-2 nap van a szülésig, de Carla-nak addig bent kell maradni.
Másnap siettem elintéztem a dolgokat az új albummal kapcsolatban, épp a gyerekért akartam menni, mikor megcsörrent a telefonom
-Tessék? –szóltam bele.
- Mr. Raymond? A felesége nemsokára szülni fog... – nem engedtem, hogy végigmondja.
- Oké, máris megyek a kórházba. – letettem a telefont, anyukámat megkértem, hogy ugorjon el a srácokért az oviba, Ludacris-t pedig felhívtam, hogy ma nem leszek otthon délután, az okra ő is hevesen reagált, azt mondta, ő is bejön a kórházba.
Épp egymás mellé parkoltunk le Ludacris-szel, rohantunk a szülőszoba felé, rámadták a védőruhát és már mentem is be. A szülés könnyen ment... legalábbis az én szempontoból. Carla-nak a fiunkat nekem a lányunkat adták a kezembe, örömömben sírtam és néztem azt az édes pici gyermeket, aki az enyém, vagyis a miénk, közösen életem szerelmével. Az orvos megengedte, hogy a kintlévő hozzátarozoknak, hogy késöbb majd bejöhessenek. Carla lassan elaludt, a gyerekeket az ő szobájaban hagyták, én pedig elfutottam és vettem a feleségemnek 50 szál vörös és 50 szál fehérrózsából álló csokrot. Épp akkor vittem be neki, mikor ébredezett.
-Szia Édes – nyomtam egy csókot a szájára. – Ez itt a tiéd.
-Nem kellett volna, hamarosan a világ egyetlen egy táján se lesz rózsa, ha mindennap ezt fogsz nekem hozni! – viccelődött.
-Látom visszatért a jókedved.
-El se ment....csak legalább az 1000-szeresére növekedett. – ahogy befejezte a mondatot, anyukám jött be a gyerekekkel és Ludacris-szel.
-Anyu, anyu! – mondták halkan a gyerekek és felugrottak az ágyra.
- Sziasztok gyémántjaim! – sokszor hívja őket így, mert felbecsülhetetlen számára az a szeretet, amit tőlük kap.
-Miujság az én hugommal? – kérdezte Ludacris miközbe odasétált a kisbabák fekvőhelyéhez, ahol én is álltam.
- Látod! – mutatott Carla a kisbabákra.
- Hát ez bizony sok! De tényleg!
- Nem is kell ennél szebb dolog, bővült a család két új taggal. – mondta anyukám, akinek megcsörrent a telefonja, kapkodva fel is vette. – Nekem mennem kell, de előtte, had nézzem meg az én icipici unokáimat. – idejött hozzánk és szemügyre vette....Még nem is adtunk nekik nevet!....Na szóval szemügyre vette az alvó babákat és utánna elment.
- Drágám, még nem döntöttünk névadást illetöen.
- Hát nekem mindegy mi lesz a nevük, mert az én nevemet már Christopher megkapta. – mondta Ludacris, aki kivette a babaágyból a fiamat.
- Hát a fiunk nevén már gondolkoztam. Mark Damon Hudson Raymond szerintem nem hangzik rosszul.
- Hmm...tényleg nem.Akkor ezt megbeszéltük. A kislányunk pedig lehetne... Zoeey Nihal.
-Óóh, tetszik, megbeszélve, és akkor keresztszülők! – mondta izgatottan Carla tekintetét Ludacris-re helyezte. Olyan fura volt ezt így megbeszélni, hogy közben a másik 4 gyerek is itt volt a szobában.
- Hát keresztapuka az ittvan! – mondta Luda
- És ki lesz a keresztanyuka? – kérdezte Carla
-Nekem van egy tippem!- mindenki rámnézett – Anna!
- De ő még csak 17 éves.
-Nembaj, itt már lehet keresztszülő.
- Legyen, de először is, kérdezd meg őt, hogy szeretne-e keresztanya lenni.
- Akkor idén nyáron keresztelő.
- Megbeszélve! – vágta rá Ludacris.
A napok gyorsan teltek, Carla-t és az ikreket hazaengedték.A babák jól alszanak, nagyon ritka az olyan éjjel amikor felsírnak. Nagy öröm ez a családban. Anna-nak sokszor küldünk képeket róluk, néha még twitter-re is posztlok egyet. Úgy érzem, teljes az életem.





5 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jól sikerült!! kövit!!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!! Eszméletlenül tetszik ez a rész!! Kíváncsi vagyok mi lesz még Annával és a(z) 1D fiúkkal :)) Gyorsan hozd mert már nagyon érdekel :)) Siess!! xoxo:))

    VálaszTörlés
  3. Hát Bori ezt nem hiszem el:D Nagyon jó:)

    VálaszTörlés
  4. Köszi mindenkinek! Holnap jön az új rész! :)

    VálaszTörlés