2013. február 24., vasárnap

25.RÉSZ: Váratlan találkozás valakinek



Sziasztok! Ahogy látjátok ma két résszel érkeztem, jókedvem van. Perpillanat a 28. részt írom, ami bizony, bizony elég jó rész lesz! Minednestre, légyszi olvassátok a blogot, kommenteljetek! Jut eszembe, nagyon köszönöm a kommenteket.

A Szerző :)
 
*Anna szemszöge*

Eljött a szombat, a  koncert napja. Danival korán keltünk, hogy elérjük a vonatot, amely Bécsbe megy. Reggel gyors felöltöztem:

Elkészítettem magam, laza sminket tettem fel, majd reggeli, aztán Danival fogtunk egy taxit, elmentünk a pályaudvarra és felültünk a vonatra. Dél körül már Bécsben voltunk. A koncert este 8-kor kezdődik, szóval addig kiszórakoztuk magunkat a városba. Voltunk megnézni pár bécsi híres helyet, ettünk, vásárolgattunk. Majd 7 órakor fogtunk megint egy taxit, amely elvitt minket az arénához. A biztonságiörök beengedtek minket, elfoglaltuk a helyünket  a színpad jobb oldalához legközelebbi lelátón. Nagyon jó helyünk volt. Az aréna teljesen megtelt, sötét lett és  a fiúk kijöttek a színpadra. Kicsit megijedtem, mikor Harry tul sokat nézett felénk, féltem, hogy rájön arra, hogy ittvagyok, de aztán abbahagyta. A koncert fergeteges volt. Épp a kijárthoz tartottunk, mikor valaki hátulról megfogta a vállamat, mire én megfordultam.
-Elnézést. Velem tudna jönni a kisasszony? – kérdezte egy biztonsági őr.
- Miért, talán valami baj van? – kérdeztem vissza.
-Igen, fogjuk rá. – mondta a biztonsági.
- Csak akkor, ha ő is jöhet velem. – mutattam a mellettem álló Danira.
- Sajnos nem.
- Hát akkor ő se megy! – kiáltotta Dani és jóerősen ráugrott a biztonsági lábára, mi meg elkezdtünk rohanni a kijárathoz kézenfogva, aztán egyre tőbb ember volt előttünk, végül kijutottunk, de kint vártak ránk megint a biztonságiak ölbetett kézzel.
-Na nemár! – mondtam.
- Velünk kell jönnötök! – mondták.
- Na jó, látom ma se érünk már haza! – mondta Dani. Engedelmeskedtünk a biztonságiaknak, akik a backstage-be vittek minket. Sok ember járkált fel-alá a folyosón, minket pedig bekísértek egy öltözőbe és leültettek a kanapéra.
-Itt várjatok és meg ne próbáljatok elszökni, mert az ajtó előtt biztonságiak vannak. Hozattam nektek ennivalót, ha megéheznétek. Egyébként fiam – mutatott Danira – jó erős lábad van. – mondta és elment.
- Szerinted miért hoztak ide? – kérdeztem.
- Fogalmam sincs. Bár van egy olyan érzésem, hogy nem a jegyek miatt. – mondta.
-Ugy nemgondolod azt, hogy a fiúk miatt? – kérdeztem és odafordultam hozzá.
-Szerintem ezek a biztonságiak azt se tudják, hogy ismered őket személyesen. – ahogy kimondta, nyitodott az ajtó és csodálkozásomra  Liam, Zayn, Niall, Louis és Harry jelentek meg.
- Aughf! – sóhajtottam.
-Látom valaki nagyon örül nekünk! –kekeckedett Harry.

*Dani szemszöge*

Szerinted miért hoztak ide? – kérdezte Anna.
- Fogalmam sincs. Bár van egy olyan érzésem, hogy nem a jegyek miatt. – válaszoltam
-Ugy nemgondolod azt, hogy a fiúk miatt? – kérdezte és odafordult hozzám.
-. Szerintem ezek a biztonságiak azt se tudják, hogy ismered őket személyesen. –Bár pontosan tudtam, miért hoztak ide minket,  ahogy kimondtam, nyitodott az ajtó és belépett 5 fiú a szobába.
- Aughf! – sóhajtott mérgesen Anna.
-Látom valaki nagyon örül nekünk! –kekeckedett a göndörhajú gyerek. – és egyébként neked is szia.
- Anna, nincs kedved bemutatni nekünk a barátod? – kérdezte a szőke gyerek féltékenyen.
- Dani ezek itt Liam, Zayn, Louis, Niall és a göndör  flegma pedig Harry. Fiúk ő itt Dani a legjobb barátom. – mondta Anna a fiúk pedig kezetfogtak velem.
- Anna, tudjuk, hogy nem így kellett volna idehozni, hogy rádküldjük először Pault aztán meg a biztonságiakat, de másképp nem ment. – mondta Liam, aki a kisasztalon ült Annával szemben.
- Aha, szóval aza hapsika, akinek Dani a lábára lépett, ő nem engedi, hogy velem szóbálljatok. – mondta Anna, ahogy ült a kanapé szélén és támaszotta a fejét. Ideges volt, és könnyek voltak szemében.
- Figyelj nem tehettünk mást, hidd el nekünk is fájt a dolog! – mondta Niall, a szőke gyerek.  – Én legszivesebben elmentem volna hozzád Budapestre!
- Ezzel nem  vesztek rá a megbocsátásra! Aggódva kételyek között hagytatok 3 hónapon keresztül!....Majd az év utolsó napján kapok egy üzenetet, hogy mi a helyzet!....Szerintetek olyan hülye voltam, hogy elhittem....főleg azután, hogy aza bizonyos Paul hozott ide minket? Hihetetlenek vagytok! – kiabált sírva Anna
- Anna, hidd el hiányzol nekünk!  - mondta Zayn.
-  Kérlek bocsáss meg nekünk! Bunkók voltunk, hogy nem szóltunk erről, hamarabb! – könyörgött Louis.
- Megbocsátasz nekünk? – kérdezte a szőke gyerek, közben letérdelt Anna elé és letörölte a könnyeit.

*Anna szemszöge*

- Kérlek bocsáss meg nekünk! Bunkók voltunk, hogy nem szóltunk erről, hamarabb! – könyörgött Louis, én csak sírtam, és homlokomat fogtam és bámultam lefelé.
- Megbocsátasz nekünk? – kérdezte a Niall, közben letérdelt elém felemelte az arcom és letörölte a könnyeim. Ahogy bámultam kék szemeibe eszembejutott a búcsúm vele: az ölelés, a könnyei és amikor azt mondta 'Szeretlek!'
Elfordítottam a fejem a mellettem ülő Danira, aki szintén kiváncsian várta  mit fogok mondani. Körbenéztem a fiúk arcán, majd a tekintetem újra Niall-ra helyeztem.
-Szóval? – kérdezte kiskutya szemekkel, miközben fogta a kezem. Észre se vettem, hogy megfogta volna őket.
- Igen, megbocsájtok nektek ti tökfejek! – mondtam, magabiztosan, mostmár örömkönnyekkel teli szemmekkel. Niall felkapott és jó szorosan megölelt.
- Hiányoztál! Szeretlek!  - megint ezt mondta...

*Niall szemszöge*

A koncert után alig vártam, hogy bemehessünk Anna-hoz. Amikor mind találkoztunk  a szoba előtt, ahol Anna volt, nagylevegöt vettünk és Liam benyitott a szobába.
- Aughf! – sóhajtott mérgesen Anna, mikor meglátott minket.
-Látom valaki nagyon örül nekünk! –kekeckedett Harry. – és egyébként neked is szia. - Megláttam ezt a bizonyos Danit, aki miatt rögtön féltékeny lettem.
- Anna, nincs kedved bemutatni nekünk a barátod? – kérdeztem.
- Dani ezek itt Liam, Zayn, Louis, Niall és a göndör  flegma pedig Harry. Fiúk ő itt Dani a legjobb barátom. – mondta Anna mi pedig kezetfogtunk vele.
- Anna, tudjuk, hogy nem így kellett volna idehozni, hogy rádküldjük először Pault aztán meg a biztonságiakat, de másképp nem ment. – mondta Liam, aki leült a kisasztalra  Annával szemben.
- Aha, szóval aza hapsika, akinek Dani a lábára lépett, ő nem engedi, hogy velem szóbálljatok. – mondta Anna, ahogy ült a kanapé szélén és támaszotta a fejét.
- Figyelj nem tehettünk mást, hidd el nekünk is fájt a dolog! – mondtam,  reménykedve, hogy rájön, mit érzek iránta.  – Én legszivesebben elmentem volna hozzád Budapestre!
- Ezzel nem  vesztek rá a megbocsátásra! Aggódva kételyek között hagytatok 3 hónapon keresztül!....Majd az év utolsó napján kapok egy üzenetet, hogy mi a helyzet!....Szerintetek olyan hülye voltam, hogy elhittem?! ....főleg azután, hogy aza bizonyos Paul hozott ide minekt? Hihetetlenek vagytok! – kiabált sírva Anna
- Anna, hidd el hiányzol nekünk!  - mondta Zayn.
-  Kérlek bocsáss meg nekünk! Bunkók voltunk, hogy nem szóltunk erről, hamarabb! – könyörgött Louis.Odamentem Anna-hoz, letérdeltem elé, arcát felemeltem, szerettem volna gyönyörü sötét szemeibe nézni és letöröltem könnyeit.
- Megbocsátasz nekünk? – kérdeztem.Rápillantott Danira,  körbenézett a fiúk arcán, majd a tekintete újra rám szegeződött.
-Szóval? – kérdeztem kiskutya szemekkel, miközben fogtam két  kezét.
- Igen, megbocsájtok nektek ti tökfejek! – Ahogy kimondta  felkaptam őt és jó szorosan megöleltem.
- Hiányoztál! Szeretlek!  - súgtam fülébe, majd kis idő mulva elengedtem őt. A fiúk is megölelgették, majd leültünk dumálni.
- Farkas éhes vagyok! –jelentette ki Anna, majd elvett egy zacskó chipset az asztalról.
- Dettó! Adj nekem is! – mondta Dani, aki mellette ült. Mi csak nevettünk.
- Várjunk! Ti honnan tudtátok, hogy én ittvagyok? – kérdezte kételkedve Anna.
- Mit gondolsz miért bámultalak téged koncert közben? Felismertelek! Mind téged kerestünk, ugyanis Carla szólt nekünk, hogy jössz. – vágta rá Harry.
- Tényleg, neki is szóltam. – mondta Anna. – Na de nem haragszom rá, lega mindenről kiderült az igazság! – mondta Anna. Igazság szerint nekünk szólt Carla is, meg mi magunk is tudtunk a dologról.
-És Paul miért hozoztt minket ide, ha előtte megtiltotta, hogy beszéljetek velem?
-Igazság szerint mind nagyon szerettünk volna látni téged és amikor Carla mondta, hogy te és Dani jöttök, elhatároztuk, hogy találkozunk veled.
- És hogy álltok nőügyekkel? – kérdezte.
- Nekem lett barátnőm. Eleanor-nak hívják. Gyönyörű szép lány, biztos kedvelni fogod, ha egyszer találkoztok! – mondta Louis mosolyogva.
- Énis épp randizok egy lánnyal, biztos ismered, Perrie Edwards, a Little Mix énekese az X-factorból.
- Nem véletlenül aza szöke lány, kék szemekkel? – kérdezte Dani.
- De, de.
- Aha, tudom ki az. – mondta Anna.
-Nekem még mindig megvan a kapcsolatom Danielle-lel, hála neked! – mondta Liam vigyorogva.
- Niall, Harry? Veletek nincs semmi? – kérdezte.
- Ha azért akarod tudni, mert épp le akarsz teperni a fiúk előtt, akkor hajrá Anna!  - mondta Harry perverz mosollyal az arcán.
- Óóh, Harry Styles máris kezded? – nevetett mindenki.
- Ja, ezt úgy érted, hogy inkább vonuljunk el az öltözőmbe? – kérdezte Harry.
 - Persze Harry, akár mikor. Te perverz!
-Niall? – Kérdezte édesen Anna. Fogalmam se volt mit mondjak. A fiúk is csak néztek engem, hogy mi lesz a válaszom.
- Nekem nincs semilyen kapcsolatom kialakulóban. – mondtam, bár a szívem majdnem megszakadt.
- Tényleg? Nemááár! Pedig helyes srác vagy.Ne értsétek félre, mind helyesek vagytok, csak tudjuk mind, hogy Harry még nem vágyik komoly kapcsolatra, nektek hármatoknak már komoly kapcsolatotok van és Niall mintha forever alone lenne. Ember, menj és randizz! Sok gyönyörü rajongótok van, hívj el egyet randira! – mondta, csak épp azt nem tudta,hogy mennyire fáj nekem amit mond. Szeretem Őt! De mivan, ha ő csak barátként szeret engem. És még hogy hívjak el egy rajngót? Akkor őt is elhívhatnám, hisz ő is rajongónk.
- Köszi, de még nem érzem, hogy ennek itt lenne az ideje! – csak ennyit nyögtem ki válaszul. – Na és neked van valakid?
-Igen.  – Ledöbbentem. Megállt a szívem és félig összetört a fiúk is csak bámultak, de még Dani is – Van egy lakótársam, aki ugyan olyan hülye mint én! – nevetett és Dani vállába boxolt. Megnyugodtam, a szívem mégse tört össze, és még mindig van arra esély, hogy Anna-val összejöjjön valami.
-Szóval akkor ti jártok? – kérdezte Lou.
- Ugyan hol! Anna a legjobb barátom.... már túl sok dolgot tudok róla, ahhoz, hogy járjak vele! – nevetett Dani.
-Pontosan! – helyeselt Anna.

Dani ránézett az órájára.
-Anna, lekéstük a vonatot. – jelentette ki.
-Hát ezt megcsesztük! Most mi a fészkes fenét csináljunk? – kérdezte Anna.
- Én tudom! Gyertek el a hotelba hozzánk! – javasolta Liam.
-Ahha, ez jóötlet. Anna alszik Niall-nél, Dani pedig jön hozzám. – mondta Harry. Ilyenkor szeretem Harry-t amikor valami jót csinál nekem!
- Arról szó sem lehet! Te Harry Styles az enyém vagy! – jelentette ki Louis.
- Larry Stylinson –t érzek a levegőben! – monta Anna.
- Oké, akkor Dani majd alszik nálam, az én szobámban úgyis két ágy van. – mondta Liam. Ebben megegyeztünk. Teljesen felvillanyozódtam, mikor ráeszméltem, hogy nálam fog Anna aludni, még csak nem is tiltakozott.
A hotelban elosztozkodtunk, mindenki ment a maga útjára. A szobán adtam Annának egy trikót és egy melegítő nadrágot és bement a fürdőszobába, addig én  megvetettem magamnak a kanapét.
-Hát te mit csinálsz? – kérdezte, ahogy kijött a fürdőből.
- Hát én fekszem a kanapén, te pedig az ágyban fogsz aludni.
- Aludhatsz mellettem is, ha szeretnél, hisz Zayn is aludt már mellettem. – mondta.
- Te szeretnéd, hogy melletted aludjak? – kérdeztem fura arckifejezéssel, ő pedig bemászott az ágyba.
- Miért is ne! Na gyere! Ne félj! – Óh én aztán nem féltem, csak nem hittem el azt amit kér tőlem. Fogtam a párnát és mentem befeküdtem az ágy másik felébe.

*Anna szemszöge*

Reggel arra ébredtem, hogy egy kar szorít magához. Megfordultam és Niall-lel találtam magam szemben. Kibontakoztam karjaiból és elmentem átöltözni.Mire elkészültem, Niall is felébredt.
-Jóreggelt ír manóóó! – ugrottam az ágyra. – Hogy aludtál?
- Csodásan.
-Kényelmes volt az ágy?
-Fogjuk rá. Sokáig aludtam?
- Hát fél 9 van.
- Akkor felkelek. – Niall kikelt az ágybol, elment átöltözni, majd kijött.
- Köszi a pulcsit és a nadrágot. – nyújtottam felé  vissza a holmikat.
- Nincs mit, remélem kényelmesek voltak. Szerintem menjünk le reggelizni, mert farkaséhes vagyok. – bólintottam.Lementünk a hotel éttermébe, a fiúk már javában tömték magukba a kaját, mi pedig letelepedtünk hozzájuk.
- Sziasztok! Hello! – köszöntünk egymásnak.
- Hogy telt az éjjel? – kérdezte perverz mosollyal Harry, aki Niall-t nézte.Gondoltam adjunk rá okot, hogy így vigyorogjon.
- Hát én személy szerint jól aludtam, azt már nemtudom, hogy volt ezzel mellettem Niall.
-Úúúh!  - kezdték el a többiek, még Dani is.
- Énis nagyon jól aludtam, bár remélem nem öleltelek át álmomban, mint ahogy  Usher-ék házában Liam-et. – mondta, mindenki nevetett, kivéve engem, én csendesen ültem, a fiúk pedig rámnéztek és elhalkultak.
- Csak nem? – mondta Liam.
- Na nemár! – Monta Dani.
- Húú Niall! – mondta Harry, Louis és Zayn pedig csak hangosan nevettek. Niall pedig sóhajtva egy nagyot, hátradölt a székben.
- Most mit buzeráljátok szegény gyereket?! – mondtam, majd megsimogattam Niall fejét, ami mosolyra késztette. – Egyébként meg...jóérzés volt! – mondtam büszkén, hogy védjem őt, de egyébként nem hazudtam. – Hozzáteszem, jobb volt erre ébredni, mint arra, hogy négy hülye ugrál az ágyamon...Na erre mindenki elhalkult és folytattuk az evést.
Reggeli után elbúcsúztunk a fiúktól, Paul kivitt minket az állomásra és 1-2 óra mulva újra Budapesten voltunk.

5 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon jó volt:)) remélem niallel összejönnel! kövit:)

    VálaszTörlés
  2. Ez eszméletlenül jó lett!! Nagyon de nagyon jó rész lett mind a kettő!!! Gyorsan hozd a kövit mert már nagyon kíváncsi vagyok hogy mi fog történni!!!! xoxo:))

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó már alig várom a kövit:D

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Holnap lesz új rész :)

    VálaszTörlés