2013. február 24., vasárnap

24:RÉSZ: Boldog szülinapot!



*Dani szemszöge*

Anna szülinapja van, márc. 27-e. Szerencsére még nem jött rá, hogy a One Direction tagjainak mindig megírom, hogy mi a helyzet. Mivel a fiúk szeretnék őt látni ezért elintéztük, hogy Anna kap tőlem 2 VIP jegyet a bécsi koncertre, biztos nem fogja visszautasítani, erőt fog venni a haragján és elmegyünk a koncertre, ami egy hét múlva lesz. Tegnap elmnetem a postára a jegyekért, amit eredetileg a fiúk küldtek és az ajándékért, amit Carla küldött.

~Aznap este~

Annának hamarosan meg kéne érkeznie a sétálásból. Egész nap nem hoztam fel neki a szülinapját, had higyje azt, hogy elfelejtettem. Már előkészítettem a vacsorát, a kedvenc ételét főztem, megterítettem és vártam a lakótársam, hogy hazajöjjön. Nem kellett sokat várnom, pár perc után hallottam, ahogy nyitodik az ajtó. Félhomály volt a lakásban, csak a konyhában és az ebédlőben volt feloltva lámpa.
-Dani hol vagy? – keresett Anna.
-Konyha! – válaszoltam, mire ő idesétált. – Boldog szülinapot Anni! – odamentem és megöleltem őt. – Csak nem gondoltad, hogy elfeljtem a legjobb barátom szülinapját?!
- Köszönöm szépen. – mondta még mindig meglepetten.
- Gyere együnk! – javasoltam. Vacsora után, megkértem, hogy üljön le a kanapéra, én pedig kihoztam a szobámból az ajándékokat.
- Tessék ezt Carla küldte. – nyújtottam át neki egy dobozt, kinyitotta és egy Grammy-díj volt benne egy cetlivel, amelyen ez állt:

Boldog szülinapot kivánunk!
Szeretném, ha ez nálad lenne, hogy tudd, mi itt vagyunk neked mindig!Plusz nézd meg a videót a youtube-on.
A családod  :)

Anna bekapcsolta a laptopot és megnéztük a videót, amikor Carla átveszi a Grammy-díjat. 'Nemrég az unokahúgom elveszítette két családtagját és most a legjobb barátjával él Budapesten. Fogalmam sincs, hogy tette magát túl a dolgokon, de azt tudom, hogy nagyon erős. Anna, ez a díj a tiéd is. – közben magasra emelte a díjat. – Hozzáteszem, köszönök mindent a rajongóimnak, a családomnak, a barátaimnak, akik mindig mellettem álltak és sok köszönettel tartozok a férjemnek, aki ha nincs, akkor lehet, hogy ez az album meg se jelenik. Köszönöm!' – már elég szépen gömbölyödik Carla pocakja.
-Hát ez hihetetlen! Szerinted hova tegyük? – kérdezte és elkezdte keresgélni a megfelelő helyet a díjnak.
- Szerintem ott a polcon jól mutatna. – javasoltam, ö pedig odatette a díjat. – de most már gyere ide vissza, az én ajándékomat még nem kaptad meg.
-Oké. Szóval – huppant le mellém Anna.
- Tessék, boldog szülinapot! – mondtam, átnyujtottam neki a borítékot és adtam neki egy nagy cuppanóst.
- Mi van benne? – kérdezte.
- Nyisd ki és megtudod! – kinyitotta és kivette a jegyeket. Az arca csodálkozott.
- Na nemááár! Most komolyan? Szerinted mit fogok csinálni? – kérdezte.
- Hát szerintem most megölelsz és megköszönöd a jegyeket és egy hét mulva pedig elmegyünk a koncertre.
-Jajj köszi Dani! – ölelt meg szorosan Anna. – De ugye nem fogsz kényszeríteni arra, hogy megkeressem őket? – kérdezte.
- Á nem. – mondtam. Én nem is fogom őt erre kényszeríteni, mert a fiúk fognak minket megkeresni.
- Még mindig nem hiszem el! – mondta. – Na de megyek átöltözöm és lefekszem aludni mert álmos vagyok.
-Oké, menj csak – mondtam. Nem is baj, hogy elment így legalább megírhatom a fiúknak, hogy Annával megyünk a koncertre.

*Liam szemszöge*

Épp befejeztük a koncertet, már 2 perce ültem itt a kanapén az öltözömben, mikor jelzett a laptopom, hogy kaptam egy e-mailt. Danitól kaptam. Azt írja, hogy Anna és ő fognak jönni a bécsi koncertre, ami egy hét mulva lesz. Szuper!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése