2013. február 21., csütörtök

22.RÉSZ: Levelezés valaki mással...



*Dani szemszöge*
2011.DEC 31.

Anna a hiszti után elment a szobájába, a laptopjával. Szerencsére megjegyeztem az e-mail címet, amiről jött, gyorsan bekapcsoltam a sajátomat, majd beléptem és írtam egy levelet a feladónak. Tudom szemétség, de ha Anna nem akar tudni róluk semmit, legalább ők tudják, hogy mi történik itt.

*Liam szemszöge*
2012.Jan.1.

Pontosan délelőtt 11 órakor keltem fel, a hajnalig tartó bulizás után. Lementem a konyhába, hogy készítsek valam kaját magamnak, közben bekapcsoltam a laptopot. Épp a szendvicsemet ettem, mikor láttam, hogy érkezett egy e-mail, ami 'Sziasztok Dani vagyok' – kal kezdődik. Amikor megpillantottam Anna nevét, félrenyeltem mert kiabálni akartam a többieknek, de ez helyett elkezdtem fuldokolni olyan hangosan, hogy a srácokat is felébresztettem és ők le is jöttek.
-Jóreggelt! – köszöntek.
- Jól vagy? – kérdezte meg Harry
- Hát ha elmondom mi történt, akkorti is csodálkozni fogtok. – mondtam
- Mi történt? – kérdezte Zayn.
- Kaptunk levelet Anna-tól? – kiváncsiskodott Niall. Ez a gyerek tuti, hogy szerelmes.
- Hát tőle nem. – mondtam, ezt a fiúk sohajtása követte – De Danitól igen.
- Mi-a-fe-ne?! – kérdezték a fiúk elcsodálkozva és rögtön rohantak hozzám, hogy lássák a képernyőt.
- Hééj! Üljetek le, felolvasom. – mondtam, a fiúk pedig leültek.
- Szóval: 'Sziasztok! Dani vagyok Anna legjobb barátja. Írtatok neki levelet, ami eléggé kiborította őt, mert képtelenségnek tartja azt, hogy ilyen is történhetett.Én hiszek nektek és ezért írok nektek én és nem ő, mert ő nem akar rólatok tudni, én viszont úgy gondoltam, hogy mivel ti szeretnétek tudni, hogy mi van vele ezért én írok majd a dolgokról. Szólok, hogy ő ezért engem normál esetben megölne. – senki semmit nem mondott, minden figyelmesen hallgatták a levél felolvasását. -  Anna és én együtt lakunk egy közös lakásban, ami eredetileg a nagynénjéé. – Mia fene??? – kérdezték a fiúk. -  Most teszitek fel magatokban azt a kérdést, hogy ez hogy lehetséges. Hát elmesélem röviden: Anna nagyszülei októberben vesztették életüket egy budapesti autós balesetben, az én apukám pedig az ország másik felében kapott állást, ezért anya és ő elköltöztek oda. Mi ittmaradtunk Budapesten. Karácsonyt itt töltöttük és ő tőlem a Ti Up All Night c. albumotokat kapta meg, aminek egyébként nagyon örült. A zenéteket szereti csak úgy érzi titeket ismert félre, de még ígyis nagyon hiányoztok neki, még ha nem is mondja, látom rajta. Ha nektek megfelelne ez a dolog, hogy megírom mi a helyzet itt, akkor írjatok, ha nem, hát akkor nem. Boldog Újévet! Dani
- Uff, hát egy elég szomorú levél. – mondta Zayn.
- Meghaltak a nagyszülei. – mondta Niall. – Miért kell nekem itt lennem? He? Miért nem lehetek vele, biztos szüksége volna rám. Úgyértem ránk!  - kiabált Niall. Na mostmár 100%-ra tudom, hogy szerelmes és javította magát. Elöször azt mondta rám és utánna javította.
- Niall fogd fel, nem akar minket látni! – szomorította őt még jobban Harry, de lehet, hogy Niall ezt már nem hallotta, ugyanis felrohant a szobájába.
- Niall szerelmes. – mondta Louis, ahogy épp kedvenc teáját kortyolgatta.
- 100% - mondta Zayn.
-Nem lesz ennek jóvége. – mondta Harry. Még ültünk ott magunknak egy félórát a konyhában, mikor egyszercsak hallotuk, ahogy valami, illetve valaki dörömbölve jön le a lépcsőn és mind kiszaladtunk az előszobába....Niall volt az kezében az utazótáskájával.
-Te hova mész? - kérdezte Zayn ijedten.
-Én? Budapestre! - mondta határozottan Niall,de még szipogott.
-A-a! Oda nem mehetsz! - mondta Harry.
-Sőt sehova se mehetsz! - mondta Louis
-Tényleg?Majd meglátjuk! - mondta Niall, majd kinyitotta az ajtót, de valaki épp állt a küszöbön...






2 megjegyzés: