2013. február 19., kedd

21.RÉSZ: A levél


~Dec. 31~

*Liam szemszöge*

- Srácok, szerintem itt az ideje, hogy írjunk egy e-mailt Anna-nak. – mondta Louis.
- Lehet, de előtte együnk, mert farkaséhes vagyok! – jelentette ki Niall. Megebédeltünk és hoztam a laptop-ot.
- Szóval mit írjunk neki? – kéredezte Zayn.
- Az igazat! – mondtam.
- Én majd gépelek – mondta Harry. Hát jó félóra után meglett a levél is, majd elküldtük.
- Ha valaha is meg fog nekünk bocsátani, akkor elveszem magamat feleségül! – mondta Zayn.
- Én meg őt! – nevetett Niall.
- Neked tetszik Anna? – kérdeztem érdeklődve.
- Honnan veszed? – Nézett rám furcsán Niall.
- Héj Niall, ezt még a vak is látja! – tette hozzá Louis.
-Mivaan? – kérdezte.
- A repülőn, amikor jöttünk haza LA-ből, énis megkérdeztem és nem válaszoltál rá semmit!
- Jajj menjetek már! Szerintem Zayn-nek jobban tetszik! – mondta.
- Aha, ja, csak tudod én most randizgatok valakivel! – jelentette ki Zayn kicsit flegmán. -  És egyébként nem én voltam az aki sírt, mikor Paul és Simon megmondta, hogy nem beszélhetünk vele.
- Jólvan, abbahagyni – csitítottam őket. – Louis is megcsókolta Anna-t és mégse lett belőle semmi. Egyébként meg lehet, hogy most jár valakivel és boldog! – mondtam és a srácok befogták. Mi a fene van velük? Louis megcsókolta, Zayn mellette aludt, Harry meg állandóan perverz volt, Niall pedig le merem fogadni, hogy fülig szerelmes. Én meg teljesen össze voltam omolva, mikor Danielle-lel összevesztünk, de ő meg segített megoldani a dolgot.



* Anna szemszöge*

Danival épp az esti otthonülésre készültük, ami annyi volt, hogy elmentük bevásárolni mindenféle kaját. Otthon kipakoltunk és punnyadtunk egész nap, de ez így jó volt.
Én bekapcsoltam a laptopot az ölembe vettem, lábamat feltettem az asztalra. Jött egy e-mail. Nézzük csak kitől. Amikor megláttam, ki a feladó, majdnem elájultam.
  
 Szia Anna!

 Mi vagyunk azok, az 1D-s srácok, biztos emlékszel ránk. Bocsánatot szeretnénk kérni, azért mert nem írtunk neked és még csak nem is követtünk vissza Twitter-en. De megvan ezeknek a dolgoknak az oka. Amikor hazajöttünk Amerikából, Paul és Simon megtiltották, hogy beszéljünk veled, írjunk neked....egyszóval mindent, ami veled kapcsolatos, mert szerintük az albumra és a turnéra kell koncentrálnunk. Most is csak titokban írunk neked levelet.

Szeretnénk, ha tudnád, hogy ez a helyzet. Nagyon hiányzol és várjuk már a nyarat. Mindenképp válaszolj a levélre!


Üdv.: Zayn, Liam, Harry, Niall és Louis


Ui.: Boldog Újévet! XX

-Mivaaaan!? Teljesen hülyének néznek engem? Ekkora hülyeséget! Hát csak azért se fogok nekik írni, sőt, nyáron tuti nem fogok elmenni Los Angeles-be. – kiabáltam a nappaliban.
- Mi a baj? – jött be Dani és mutattam, hogy olvassa el a levelet. – Én mondtam neked, hogy ilyen is létezik.
- Szerintem meg tutira hazudnak! Hihetetlen! – mondtam mérgesen
- Szerintem nem hazudnak!
- Te még véded őket? – ordítottam le Danit.
- Jólvan, szúszá! – mondta megfogta két vállamat és megpróbált lenyugtatni.
- Áh...Na mindegy, legalább ma küldték, és nem év elején... – morogtam. Szerencsére a nap többi része nem így telt, este leültünk és toltuk magunkba a csipszet meg a többi egészségtelen kaját. Éjfélkor minden egyes oldalra kiírtuk, hogy B.Ú.É.K. aztán 3 órakor bedobtuk a szunyát.


*Dani szemszőge*

-Mivaaaan!? Teljesen hülyének néznek engem? Ekkora hülyeséget! Hát csak azért se fogok nekik írni, sőt, nyáron tuti nem fogok elmenni Los Angeles-be. – kiabált Anna a nappaliban.
- Mi a baj? – odamentem hozzá és mutatta, hogy olvassam el a levelet. – Én mondtam neked, hogy ilyen is létezik.
- Szerintem meg tutira hazudnak! Hihetetlen! – kiabált.
- Szerintem nem hazudnak! – Nemtudom miért mondtam ezt, szerintem is hazudnak...vagy hát én nemtudom, nem ismerem őket, de egy szent, a dolog végére fogok járni.




Remélem tetszett:) Kommenteljetek arról, hogy szerintetek mi fog történni! :)
Üdv

A Szerző:)

2 megjegyzés: