2013. február 4., hétfő

15.RÉSZ: Búcsú



Hellloooo! :) Itt a következő rész, remélem tetszeni fog és úgy döntöttem, hogy megpróbálok a részek végére egy képet tenni, arról, hogy mi lesz a folytatásban. Nem biztos hogy a srácok lesznek rajta, de majd meglátjuk. A következő rész végén már lesz kép is! Örülnék, ha hagynátok kommenteket, mert félős, hogy akkor abba fogom hagyni az írást...:/
Jó olvasást!

A Szerző

U.I.: Akár arról is kommentelhettek, hogy szerintetek mi fog történni, vagy hogy mit szeretnél a folytatásban.

A szombati nap is eltelt, majd a vasárnap is, hétfön két fontosabb dolog történt:
Reggel elmentünk a dokihoz és röntgen alapján már nem kell bekötve hordanom a lábam....elég gyors meggyógyult 1 hét alatt, remélem mostmár újra táncolhatok. Ezután a reptérre mentünk, ahol a fiúknak még volt negyed órájuk a felszállásig. Nagyon fájt a búcsúzás, de rájöttünk, hogy jövöre az egész nyarat itt fogjuk tölteni Usher-ék házában. Először Louis ölelt meg:
-Képzeld, Harry nem ölt meg a csók miatt. –súgta nevetve a fülembe, mire én elmosolyodtam. Szóval Harry már tud mindenről...ezért ilyen fura.
- Akkor jó. Hiányozni fogsz.– súgtam énis.
- Te is. – mondta.
- Naaa! Mi is meg akarjuk őt ölelni. – Mondták a fiúk, akik már mind elbúcsúztak Carla-tól.
- Adom! – mondta Lou. Következőre Zayn ölelt meg.
- Gyere ide csajom! – mondta nevetve.
- Itt vagyok pasim! – nevettem. Zayn szorosan magához szorított.
- Remélem soha nem felejted el ezt a hetet! – mondta.
- Én? Soha! Az kizárt! – mondtam, majd elváltunk, de ő még nyomott egy puszit az arcomra.
- Hééj! – kiáltot Harry féltékenységet színlelve – Mostmár én jövök! – mondta, majd ő is megszorongatott. – Hiányozni fogsz! – súgta a fülembe.
- Te is nekem, te perverz! –súgtam énis az ö fülébe, ugyanis a keze a fenekemen volt.
- Ennyit márcsak megérdemlek, ha nem kaptam csókot.
- Feleselünk, feleselünk? – kérdeztem felhúzott szemöldökkel, majd szétváltunk, neki viszont én adtam puszit, ami miatt elpirult egy kicsit. Ezután jött Liam.
- Köszönök mindent. – mondta közben megölelt és simogatta háttam.
- Ugyan, nincs mit....Jegyezd meg, rám mindig számíthattok, nem csak te, hanem a többiek is.
- Köszi, hiányozni fogsz. – mondta.
- Te is nekem. – mondtam, közben szétváltunk és nyomott egy puszit az arcomra. Niall mintha nem akart volna elbúcsúzni tőlem....nem nagyon akart odajönni, szóval én mentem és öleltem meg öt. Nyakakörül összefontam két kezem, fejem a vállára tettem,  ő pedig viszonozta, két kezét a hátam mögött átfonta és magához szorított egy kicsit.
- Hiányozni fogsz! – mondtam.
- Te is hiányozni fogsz, szeretlek. – mondta Niall....Szeretlek???? Lehet, hogy Niallban kicsit túlcsordulnak az érzelmek, mintha kicsit könnyes is lett volna a szeme, ahogy előbb elnéztem. De most perpillanat azt se tudom mit mondjak.
- Remélem nemsokára találkozunk! – mondtam remegő hangon, közben elválltunk és Niall nyomott egy óriási puszit az arcomra.És nem tévedtem...a könnyek már az arcán csurogtak le.
- Jajj Niall, kérlek ne sírj! – mondtam és megfordultam, hogy lássam a fiúk reakcióját, de az ő arcuk is tele volt szomorúsággal és pár könnycseppel, ami engem is sírásra késztetett. Visszaforultam Niall-hoz és letöröltem a könnyeit, megfogtam a kezét majd odahúztam őt a fiúkhoz – Köszönök nektek mindent, ugyanis nem volt kötelességetek, hogy vigyázzatok rám, de ezt tettétek. – nem bírtam tovább – Szeretlek titeket!Nagyölelés! – momdta, mire mind megöleltük a másikat, a végén még a babát váró Carla-t is megsirattuk, bár ez nem volt nehéz. Kb. Fél perc mulva szétváltunk.
- Ugye nem akarjátok lekésni a gépet? – mondta szipogva Carla.
- Nem... – mondta szomorúan Liam.
- Na akkor menjetek. – küldte őket Carla.
- Oké...Sziasztok. – s ezzel a fiúk szomorúan elballagtak. Amíg láttuk öket a tömegben, addig ott maradtunk,  de aztán mi is elindultunk vissza a házba. Az visszaút nem telt szótlanul.
- Szóval? – kérdeztem – Hogyan tovább?
- Hát a te géped holnap után megy, szóval van még itt úgy egybevéve 2 napod...Mit szeretnél csinálni?
- Hát...ki akarok menni a tengerpartra, de azt csak holnap, szerintem ma pihenni fogok. – mondtam.- És te?
-Ma este koncertem lesz az arénában, gondolom eljössz, vagy nem? – kérdezte.
-Perszehogy! – válaszoltam azonnal.
- Amúgy nem fura, hogy nem vagy suliba? Hisz már szeptember van. – kérdezte.
- Kicsit fura, de amúgy szerintem még semmi fontos nem zajlik a gimiben. – válaszoltam. Lassacskán hazérkeztünk, felmentem a szobámba és úgy döntöttem, hogy csinálok twitter profilt. Bekövettem rajta a fiúkat, Carla-t, Usher-t meg még pár hírességet, meg persze Danit mert neki is van. Ezután úgy döntöttem, hogy nyujtok egy kicsit, hisz már jóideje nem csináltam. Nyújtás után pedig fogtam magam és lepihentem az ágyaba...El is aludtam. Este 6-kor keltett fel Carla, hogy készülődjek. Elmentem zuhanyoztam, majd felöltöztem, a hajamat kicsit magasan ősszefogtam gumival, kicsi sminket tettem fel. Ezt vettem fel:



Ezuntán lementem, a dadus már itt volt, mi hárman, Carla, Usher és én már készenálltunk. A koncert fél 8-kor kezdödött és 10kor végződőtt. Tele volt az egész aréna, fantasztikus hangulat volt. Koncert után Usher-rel elmentünk Carla öltözőjébe, majd haza. Rajongókkal nem találkoztunk, amit furcsállottam, de kiderült, mint mindig, hogy Carla két órával koncert elött tartott autógramosztogatást, szóval nyugodtan mehettünk haza. Otthon rögtön bedöltem az ágyamba, már csak úgy félálmosan ráncigáltam le magamról a cipőt és a nadrágot....a pulcsit hagytam. Másnap délben ébredtem fel. Kómásan lecsoszogtam és kerestem valami ennivalót, ugyanis senki nem volt otthon. A melegszendvics mellett döntöttem, szóval elindultam a hütöhöz hogy kivegyem a hozzávalókat, amikor megláttam egy cetlit nekem címezve.


Anna!
Mi elmentünk ebédelni az anyukámhoz, téged nem akartunk felébreszteni.   1 órakor jövünk.
Usher

Zsír! Akkor egy órát unatkozhatok. Megcsináltam 2 nagy melegszendvicset, majd felballagtam velük a szobámba. Bekapcsoltam a laptopot, megnéztem az e-mailjeimet és a twittert. Email nincs, követö viszont van rögtön 100.....elég ismert lehetek. Mondjuk Usher követettt vissza, Carla, Luda, Trey és még jó pár híresség, meg Dani, meg pár Directioner....Londonból, gondolom látták a közős képet ami feltettem. Az 1D-s fiúk még nem. Közben lassacskán megettem a szendvicseimet, felkaptam egy kényelmes nadrágot és egy pólót, majd visszahuppantam egy kicsit netezni. Az egész világ még mindig Carla terhessége körül forog, vannak cikkek, amik utálkozóan irnak róla, mások pedig gratulálnak. Szerencse, hogy Carla mindig is azt mondta: ,,Engem csak a családom, a barátaim és a rajongóim érdekelnek.  Mindenki más fogadja el a tényt hogy nekem ebből a háromból sok van.´´ Levittem a tanyért a konyhába, majd ittam egy pohár vizet, épp Carla toppant be, mikor mentem volna el.
-Hello! – köszönt.
- Szia! Milyen volt az ebéd? – kérdeztem.
- Köszi szépen, jó volt, de remélem te sem haltál éhen. – mondta.
-Csináltam magamnak kaját, szóval nem. – válaszoltam.
- Oké. Akkor van kedved kimenni a tengerparta? – kérdezte.
- Igen.
- Akkor készülj, 15 perc mulva megyünk. – ahogy ezt kimondta én már rohantam is a szobámba készülni. Felvettem egy bikinit, rá egy jó hosszú pulcsit meg kerestem egy strandpapucsot. Táskába bedobtam 2 törölközőt és egy kalapot, feltettem a szemüvegem és lementem a nappaliba, ahol 2 perc mulva megjelent Carla is.
- A család többi tagja nem jön? – érdeklődtem.
- Nem...ők maradnak itthon, nem volt kedvük jönni. – mondta.
- Ja, oké, akkor menjünk. – mondtam. Kimentünk az autóhoz és fél óra kocsikázás után kint voltunk a tengerparton. Leterítettünk egy pokrócot, én rögtön ledobtam a pulcsimat és a cipöt és futottam a vízbe. Óriási hullámok jöttek szembe, de élveztem. Úgy fél óra mulva kimentem egy kicsit pihenni. Carla épp a táskájából vett elő valamit.
- Megnézed te is? – kérdezte.
- Aha. Mi az? –kérdeztem, de a választ már tudtam is, mert Carla a kezembenyomott egy képet. Egy kép volt rólam és a srácokról. Majd adta a többit is a kezembe. Egy halom fotó készült ebben az egy hétben. Volt egy köztük a fiúkról Carla esküvőjén, meg egy ahol Niallal táncolok. Olyan fura volt visszanézni ezeket a képeket.
- Carla szerinted jó lesz az első albumuk? – kérdeztem.
- Szerintem nagy durranás lesz....márcsak azért is mert az én stúdiómból csak minőségi dolgok kerülnek ki. – mondta nevetve. – De mért kérded?
- Csak tudod azért mert én már ismerem őket...és tuti hogy mindenki nyaggatni fog vagy utálni azért, mert ekkora mázlista vagyok. – válaszoltam.
- Nyugi, semmi baj nem lesz belőle. – mondta.
Eltelt a nap a tengerparton. Este 7-ig ott voltunk....még szörfözni is megtanultam valamennyire....Hazaértünk, elkoboztam egy zacskó gumicukrot a konyhaszekrény egyik részéből és elvonultam a szobába. Elkezdtem bepakolni az utazótáskámba. Pár dolgot a kézitáskámba tettem és a laptopom is előhagytam. Megnéztem a twittert írtam pár tweetet, de a fiúk még mindig nem követtek vissza... Teljesen elfáradtam a pakolásban, elmentem zuhanyozni, majd aludni.
Másnap fél8-kor keltem fel, felöltöztem, ezt vettem fel:


Ezután lementem az ebédlőbem, ahol a családom már rég reggelizett. Énis leültem és jóllaktam a reggelivel. Majd elbúcsúztam a kismanóktól, akik sírtak, ugyanis ők is tudták, hogy jóideig nem fogunk találkozni. Usher is megölelt, sok szerencsét kívánt a következő suliévre, majd Carla kivitt a reptérre. Eredetileg Usher vitt volna ki, de aztán nem volt kedvünk szembeszeegülni egy kismamával. A gépem 15 perc múlva indult, szóval elbúcsúztam Carla-tól is, kicsit pityeregtünk, aztán elment, felszálltam a gépre, elfoglaltam a helyem. Elkezdtem zenét hallgatni,  majd könyvetolvasni, de nagyon elálmosodtam és elaludtam. Londonban keltem fel, volt 15 perc az átszállásra, majd a londoni gép is elindult Budapestre. Egész úton elemezgettem magamban ezt az egy hetet és rá kellett jönnöm, hogy eszméletlen jó volt. Remélem tartjuk majd a kapcsolatot a fiúkkal év közben is. Közben megérkeztünk Budapestre. 



2 megjegyzés:

  1. kövit nagyon jó szerintem klasz lenne ha Niall meglátogatná és rá pár napra a fiúk is betopanának! kövit gyorsan

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval szerinted Anna Niall-lal fog összejönni? :)

      Törlés