2013. január 1., kedd

8. RÉSZ: „Hahó Csipkerózsika!”

Sziasztoook! Elöször is Boldog Újévet :))) Másodszor pedig jó olvasást :)

A Szerző :)


*Harry szemszöge*

 *5 órakor Hudson Raymond háznál*

Niall becsöngetett 3-szor is, viszont senki sem nyitott ajtót, ezért úgy döntöttünk, hogy megpróbálunk hátulról bemenni. Hátra mentünk és nagy szerencsénkre hátul a nappaliban lévő ajtó nyitva volt, hát bementünk. A látvány, ami fogadott minket édes volt és aranyos. Annát láttuk meg, ahogy a kanapén alszik, mosolyogva, majd kulcszörgést  hallotunk.:
- Megnézem ki az. - mondta Liam, majd elment a bejárati ajtóhoz, mi meg csak néztük Annát, ahogy édesen alszik és hallgattuk, hogy mit beszélnek kint az előtérben.
- Hát te mit keresel itt? – kérdezte egy férfi hang.      
- Én? Hát mi Annáért jöttünk. –  mondta Liam.
- Mi? – közben Liam és a másik személy, akiről amikor megláttuk kiderült, hogy Usher volt az és két csomag élelmiszer, bejöttek a nappaliba. – Miért jöttetek érte? – közben Usher is meglátta, hogy Anna a kanapén alszik. – Oké Liam. Keltsétek fel Csipkerózsikát, aztán majd ő mindent elmond. – mondta Usher.
- Úgy jó lesz mint a mesében? – kérdezte Louis.
- Nekem mindegy, mert nem én fekszem ott meg nem rám lesz mérges. –  kis csend - Oké, akkor ki kelti fel? - ezzel Usher elment.
- Én!Én!Én! – kiabáltunk mindannyian és futottunk a kanapéhoz, amit egyszerre értünk el.
- Akkor mi legyen? Felkeltsük együtt? – kérdeztem.
- Aha. – helyeselt Zayn. Szóval Niall leült Anna mellé, én legugoltam a kanapé elé, Zayn Anna feje főlé állt Liam és Louis pedig a kanapé mögé, amennyire lehetett köré álltunk.
- Hahó Csipkerózsika! – mondta halkan, vicces hangnemben Niall.
- Fel kéne kelni! – mondta Liam.
- Hasadra süt a nap! – mondta Louis, közben Anna már nyitotta ki az egyik szemét és mosolygott.
- A fenéket fog a hasára sütni! Árnyékolunk neki. – mondtam nevetve.
- Nem csókolja meg őt valaki? – kérdezte nevetve Zayn.
- Nem és nem! – mondta Anna kicsit kómásan.

*Anna szemszöge*

- Hahó Csipkerózsika! - mondta egy hang.
- Fel kéne kelni! – egy másik hang.
- Hasadra süt a nap! – mondta Louis? Hmm az ő hangját gyors felismertem, szerintem ideje lenne kinyitni a szemem.
Amikor kinyitottam az egyik szemem 5 fiú arcát láttam meg, de legelőször Niall-ét. Mosolygott kedvesen. Most már rájöttem, hogy ő szólt hozzám előszőr.
- A fenéket fog a hasára sütni! Árnyékolunk neki. – megint egy ismerős hang oldalról.
- Nem csókolja meg őt valaki? – kérdezte nevetve Zayn, aki épp felettem állt.
- Nem és nem! – tiltakozttam kicsit kómásan.
- Felkeltettétek már? – Usher jött be a nappaliba a kezében egy tálcán poharak és narancslé, óh nyami. – Mi a fenét csináltok? – Usher rémülten nézett felénk, gyors felültem.
- Semmit, a fiúk csak felkeltettek. – Usher közben letette az asztalra a tálcát, Harry pedig öntött az egyik pohárba narancslevet és nekem adta. – Köszi. – mondtam egy köszönöm mosollyal az arcomon.
- Na kisasszony, akkor most mond el nekem, hogy miért vannak itt a fiúk! – 10 perc alatt elmondtam Usher-nek mindent és jóváhagyta, hogy elmehessünk Jack-ékhez.
- Amúgy mennyi az idő? – kérdeztem.
- Háromnegyed hat. – mondta Louis miután megnézte az óráját. 
- Jesszus! Megyek átöltözöm. Mindjárt itt vagyok, addig maradjatok itt. – mondtam és elviharoztam. Mielőtt még a szobámba értem volna már levettem a felsőmet, amikor beértem  rögtön ledobtam a nadrágomat is, berohantam a fürdőszobába megmostam az arcom, megfésülködtem, majd felvettem ezt a összeállítást estére.
Lerohantam a fiúkhoz. Közben megjött Carla, aki azt mondta elvisz minket, szóval fogtuk a kisbuszt és mentünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése