2013. január 27., vasárnap

13. RÉSZ: „De mi nem akarunk!"



 Sziasztok!
 Szó szerint a hét végére hoztam az újab részt, bár nemtudom mért időztem ennyit. Remélem mindenkivel minden rendben van és hogy a bizi is jó lesz.
Csók!

A Szerző

*Anna szemszöge*

Louis megcsókolt, de  nemtudom....elég fura  volt. Nem volt meg az a szerelmes érzés...inkább olyan volt mintha a bátyámmal csókolóznék....

*Louis szemszöge*

Bekötöttem Anna bokáját, ahogy bele néztem a szemébe elkapott a hév, hogy megcsókoljam. De ez valahogy nem volt olyan, mint amilyennek kellett volna lennie. Mintha a hugomat csókoltam volna meg. El is váltunk minnél hamarabb.
-Jesszus! – mondtuk egyszerre, kezünket a szánk elé téve,  mindketten aggódalmas fejet vágva, majd nevettünk.
- Hát azthiszem te is arra gondolsz amire én. – mondtam.
- Arra, hogy ez olyan volt, mintha a testvérünkkel csináltuk volna? – kérdezte.
- Aha. – mondtam, majd mindketten előrefordultunk és csak bámultunk magunk elé. Elég fura, abszurd helyzet volt. Két perc múlva megtörtem a kínos csendet.  – Legalább mostmár tudjuk, hogy mi nem fogunk járni. Ne értsd félre, szép lány vagy, vicces meg minden, de nekünk ez biztos nem jön össze.
- Egyetértek. Te se értsd félre, te is helyes vicces fiú vagy. Azért még jó barátok leszünk ígyis, nem? – kérdezte.
- Ezek után tuti. – mondtam. Én meg még azthittem, hogy majd ő nem akar majd velem barátkozni. – Ugye azért ezt a fiúk előtt titokban tartjuk?
-Ha szeretnéd, akkor igen. – mondta Anna és megvonta a vállát. – De nem lesznek haragosak, ha mégis kitudódana és nem szólnál nekik?
- Lehet. Tudod mit? Majd elmondom nekik egyesével.
- Jó ötlet és sok sikert. Csak nehogy kikapj Harry-től, mert megcsaltad őt. – nevetett Anna.
– De azért mostmár le kéne mennünk. - javasoltam.
- Oké. – mondta. Ölembe vettem Annát majd lassan lementem vele a nappaliba, ahol meglepődve láttuk, hogy a srácok, Niall, Zayn, Liam és Harry a kicsikkel kergetőcskéznek a házban és rendetlenség van a szobában.

*Anna szemszöge*

Louis levitt a nappaliba, ahol a lépcsőn megálltunk és meglepődve láttuk, hogy a srácok, Niall, Zayn, Liam és Harry a kicsikkel kergetőcskéznek  és rendetlenség van a nappaliban. Louis a csodálkozás miatt letett.
 - Héj! – kiáltottam. – Mi a fenét csináltok? -  srácok és kicsik megálltak és mind rámnéztek.
 - Mi csak fogócskáztunk. – mondta Niall lihegve.
 - Azt látom! – mondtam kicsit mérgesen és néztem  a földön lévő párnákra, a szétdobált újságokra, még szerencse, hogy a laptopomnak nincs semmi baj.Louis segített lemenni a lépcsőn és leülni a kanapéra. – Na akkor én visszaírok Daninak, Vivinek és Jack-nek, ti meg addig rakodjatok össze. – Fogtam a laptopom és először Daninak megírtam, hogy egy hét múlva már otthon vagyok és találkozhatunk és hogy hiányzik, na meg persze hogy mi történt a bokámmal. Majd írtam Vivinek és Jack-nek, hogy az íjászkodás nem fog menni a bokám miatt és hogyha van kedvük, akkor eljöhetnek ide hozzánk.Közben skacok és a kicsik ügyesen összerakodtak. – Oké! Akkor szerintem menjünk le a moziszobába, oké?
- Nagyszerű! – mondta Liam. – Remélem a Toy Story-t nézzük.
- Majd meglátjuk! – mondtam, közben visszatettem a laptopom az asztalra. Liam felvett és levitt a lépcsőn le a ,,pincébe,, ami nem volt pince, mert ott volt pl. Carla irodája, edzőterem, a moziszoba és egy ministúdió.A többiek követtek minket és kicsiket hozták a kezükben.
- Itt merre? – kérdezte Liam és aranyos fejjel rámnézett.
- Arra. – mutattam a folyosó végén lévő ajtóra. Bent a szobában letett arra az óriási ágyra, amin nagy párnák vannak.
- Így jó lesz? – kérdezte és a bokám alá párnát tett. Én bólintással és mosollyal válaszoltam. Harry-nek rögtön beindult a fantáziája.
- Zayn nem vagy féltékeny a csajodra? – kérdezte vigyorogva.
- Ahh. – sóhajtottam. – De Harry, Zayn nagyon féltékeny és ha még megmondom neki, hogy mit kértél tőlem a medencénél, akkor még dühbe is gurulna! – mondtam cinikusan, mire mindenki nevetett.
- Amúgy nem kell elmondanod, tudok róla, Harry ugyanis nem bírta magában tartani a féltékenységét, mivel Niallt megetetted és őt pedig nem.  – mondta Zayn cinikusan, megint nevettünk, Harry pedig bedobta a durcát.
- Jólvan! Mivel ennyire nem kívánt személy vagyok ezért inkább elmegyek. – mondta, közben Zayn választott mesét, mindenki kezdett elhelyezkedni és a bal odalamon lévő hely még üres volt.
-Ne menj! – kiáltottam neki – Gyere vissza! – ütögettem meg a mellettem lévő helyet, Harry megállt az ajtóban és megfordult – Na gyere már, ne kéresd magad!
- Harry ne csináld már! Mi is csak hülyéskedünk veled, úgy ahogy te velünk! – magyarázta Liam, a többiek pedig helyeseltek.
- Oké! – mondta, majd futott és mellém ugrott az ágyra.
- Ez a mese jó lesz? – nézett ránk kérdőn Zayn a Szörny R.t-t tartva a kezében. Én rögtön, mint a kisgyerek lereagáltam, ugyanis egyik kedvenc mesém és már ezer éve nem láttam,  többieknek is tetszett a választás. Zayn elindította a mesét, még kényelmesebben elhelyezkedtünk.  Én épp a kivetítővel szemben bal oldalamon Harry, Louis mellette,  jobbon Niall, előttünk a kicsik feküdtek a hasukon és két kezükkel támszották a fejüket, lent az ágy előtt pedig Liam és Zayn feküdtek.
Körülbelül.45 perc elment a meséből, tartottunk egy szünetet. Én lent maradtam és játszottam a gyerekekkel, akik még mindig elég élénkek voltak.

*Zayn szemszöge*

Háromnegyed 8 lehetett, amikor szünetet tartottunk. Én a srácokkal felmentem. Liam, Anna engedélyével megnézte az e-mailjeit Anna laptopján, Niall elment Anna pizsamájáért, Harry és Louis pedig kimentek a kertbe, hogy megnézzék a kutyákat, amelyekről csak most tudtuk meg, hogy vannak. Én elmentem a konyhába innivalóért. Épp elöblítettem a poharat mikor valaki csengetett. Mivel szerintem Liam eléggé el volt foglalva, ezért én rohantam kinyitni az ajtót. Először azt gondoltam, hogy Usher vagy Carla az, és otthon hagyták a kulcsot, de meglepődtem, mikor kinyitottam az ajtót.
-Simon! Szia! Hát te? – csodálkoztam.
- Hát én eljöttem megnézni titeket, ugyanis már több mint 24 órája nem láttalak benneteket. – mondta.
- Gyere be. Épp lent nézünk mesét és most szünetet tartunk.
- Akkor jó. – közben bementünk a nappaliba, Liam épp neten olvasott híreket, Lou és Harry bejöttek kintről.
- Megetettük a kutyákat. – mondták. – Szia Simon!!! – csodálkoztak.
- Sziasztok srácok! – mondta Simon, közben Niall is megjelent Anna pizsamájával. – Hol van Anna?
- Ő lent van, ugyanis ott nézzük a mesét. – mondta Liam, miközben kikapcsolta a gépet.
- Le szeretnél jönni? – kérdeztem.
- Igen, ugyanis részben hozzá jöttem. – mondta.
- Oké, akkor gyere. – mondtam, majd mind elindultunk a moziszobába. Mikor odaértünk Anna épp csikizte a gyerekeket, akik ezt láthatóan nagyon élvezték.
- Anna, jött hozzád valaki! – mondtam, mire ő felénk nézett és megpillantotta Simon-t.
- Simon! Hát te? – csodálkozott ő is.
- Azért jöttem, hogy elmondjam, hogy Carla-nak és Usher-nek bent kell maradniuk sokáig, szóval maximum csak reggel találkoztok.
- De akkor ki fog rájuk vigyázni? – kérdezte Louis.
- Senki, ugyanis ti jöttök mostmár haza. – jelentette ki Simon.
- De mi nem akarunk! – mondta Harry – Ne értsd félre, jó nálad és egyébként ott lakunk, de ha most Usher és Carla nem jönnek haza, akkor valakinek vigyázni kell a kicsikre és Annának ez most nem menne egyedül, hisz el van repedve a bokája, és repedt bokával, amint mondtam nem tud rendesen vigyázni a kicsikre, és ha nem tud rendesen vigyázni rájuk, a kicsik még megsérülnek. Ezért mi itt maradunk és vigyázunk rájuk. Ők is öten vannak, mi is. Mindenkire jut egy ember. – fejezte be Harry, mindegyikünk szája nyitvamaradt a csodálkozástól.
- De... – mondta volna Simon, de Harry közbeszólt.
- Amit mondtam, megmondtam! -  összefonta maga előtt a kezét.
- Oké. Látom titeket vontatóval se tudnálak elmozdítani innét, szóval maradhattok. – mondta Simon, mi, minden ujjongtunk. – Na akkor én megyek, ti pedig csak ésszel. – mutatott ránk, majd mentem és kikísértem őt, majd átöltöztem ,,pizsamába,,. Én egy egész hétre bepakoltam ruhából, ki tudja mi történhet még a ma reggel után.

*Anna szemszöge*

Zayn elment kikísérte Simont, Niall lehozta a pizsamám, megkértem, hogy kísérjen el a lenti fürdőszobába átöltözni. Azért elég ciki, hogy lehozta, mert mindent lehozott meg a melltartót is amiben alszom. Miután átöltöztem, viszabicegtem a szobába, ahol már mindenki pizsamában vagy alvóruhában volt.
- Miért nem szóltál, hogy menjünk érted? – förmedt rám Louis.
- Mert nem akartam, hogy állandóan utánnam rohangáljatok. – válaszoltam, amjd visszacsüccsentem. a helyemre Harry és Niall közé.
Néztük tovább a filmet, bár én közben elaludtam, annyira emlékszem, hogy éjjel valaki benyitott a koromsötét szobába, majd kiment.

1 megjegyzés: