2013. január 12., szombat

11. RÉSZ: ,,Harry! Féltékeny vagy!,,



Sziasztok! Végre hétvégé, remélem lazítotok egy kicsit. Amúgy boldog szülinapot Zayn!
Nektek jó olvasást!

A Szerző

Miután a fiúk elmentek Usher segített lemenni a nappaliba, ahol aztán feküdtem a kanapán, bokám pedig egy párnán volt.
-Köszi a segítséget. – mondtam Usher-nek.
- Nincs mit. A lányomért mindent! – mondta.
- Nemá! Nem gondoltam volna, hogy tényleg így fogsz hívni! – csodálkoztam.
- Ez van, ezt kell szeretni! – nevetett, közben Carla bejött kintről.
 -Kikísértem a fiúkat, szerintem menjünk készülődeni. – mondta.
- Oké drágám. – mondta Usher.
- Anna, a kicsiket 3 óra körül hozza haza Chris. – mondta Carla.
- Kicsoda? – kérdeztem.
- Luda-Chris.
- Ja, oké. De miért ő? – kérdeztem.
- Mert Joanetta nem ér rá, meg mi sem, hát akkor maradt a ''nagybácsi'' - mondta és közben idézőjeleket mutogatott a levegőbe. – hozzáteszem, te meg se mozdulj egész nap, kivéve ha van aki segít.
 - Oké főnök! – mondtam ők pedig elmentek készülődeni.

*Simon házában* *Liam szemszöge*
- Oké fiúk. Van fél óránk, hogy elkészüljünk és negyed hogy visszaérjünk. – mondtam.
- De még csak most jöttünk meg! – mondta Zayn.
- Akkor is! Ha megígértük akkor megígértük! – mondtam. Igazság szerint, még mindig bűntudatom volt az miatt, hogy Anna bokája elrepedt. Valami marcangol ez miatt belülről. Szerintem gyors megírom Danielle-nek a dolgot, remélem megnyugtat majd.
- Liam, élsz még? – rázta meg a vállamat Zayn.
- Aha, csak elgondolkodtam. – válaszoltam. Gyors felfutottam a szobámba, ahol Niall-lal közösen ''lakunk''. Míg Niall zuhanyzott, addig megírtam Danielle-nek, hogy mi történt. Majd mentem fürödni én is.

*Niall szemszöge*
Miután lezuhanyoztam elkezdtem keresni valami ruhát a szekrényben, mire megláttam a fürdőnadrágomat és támadt egy jó ötletem, szóval úgy gondoltam, megosztom a töbiekkel. Kimentem a folyosóra, mindhárom szoba ajtaja nyitva volt.
-Fiúk! Mit szólnátok, ha vinnénk magunkkal fürdőnadrágot is? – kiabáltam.
-Oké! Rendben! Nem rossz! – kiabáltak vissza hárman egyszerre.
- Akkor ez elintézve. – mondtam. Nem sokára Liam is kijött a fürdőszobából, elmondtam neki is a dolgokat, felöltözött, addig én elmentem fogatmosni. Negyed 12-kor már Liam, Louis, Harry és én lent ültünk a nappaliban és Zayn-re vártunk.
- Zayn! Gyere már le! – kiáltottam idegesen, épp ebben a pillanatban, hallottuk, hogy jön le a lépcsőn.
- Mi tartott ennyi ideig? – kérdezte Harry.
- Sorry! Jól kell kinéznem. Kócosan nem jelenhetek meg egy lány előtt. – mondta.
- Meg szeretném jegyezni, hogy azzal a lánnyal aludtál, aki mellett most nem akarsz szarul kinézni. – mondta Harry, közben Louis fogta az autókulcsot és intett, hogy menjük. A táskáinkat, amikben törülközőt, váltóruhát, fürdőnadrágot vittük, betettük a csomagtartóba. Én még vittem magammal fogkefét is, hátha ott fogunk aludni megint. Beültünk az autóba. Louis vezetett, Liam ült mellé, én hátul jobb oldalt, Harry középen, Zayn bal oldalt. Elég nagy autó volt, kényelmesen elfértünk.
- Jut eszembe Zayn, miért is aludtál Annával?- Kérdezte Liam.
- Mert! – mondta büszkén.
- Fiúk, talán jobb, ha nem tudjuk mi történt Anna hálószobájában ma hajnalban. – mondta Louis, majd mind nevettünk.
- Óh igen Zayn, csináld még! – kiabálta Harry lányos hangon, mintha Anna-t próbálta volna utánozni, már szinte majd meghaltunk a nevetéstől.
-Menj a fenébe Harry! Féltékeny vagy! – mondta Zayn, majd bámult ki az ablakon.
- Na de nem meséled el nekünk, hogy hogyan kötöttél ki nála? - mondtam.
- Oké, elmondom. Miután ti elmentetek Usher-rel az emeletre, Anna azt javasolta, hogy fent a családi szoba egyik kanapéján aludjak, mert azok kényelmesek. Szóval ő és én felmentük az emeletre, ő elment a szobájába én pedig továbbmentem a családi szobába. Levettem a felsőmet és mikor épp vettem ki az övet a nadrágomból ő bejött és hozott nekem takarót, hátha fáznék.
- Huhuhúúú! – mondta Harry vigyorogva.
- Na jó el kell ismernem ez azért tényleg OLYAN helyzet volt. – folytata Zayn -  Szóval odaadta a takarót én pedig adtam neki egy jóéjt puszit. – Harry megint húú-zni kezdett – majd lefeküdtem és megpróbáltam elaludni, de csak forgolódtam fél egyig a félelemtől, így átlopóztam hozzá. Kopogás nélkül benyitottam, majd halkan megkértem őt, hogy had aludjak ott, mert félek a sötétben és ő csak annyitt mondott, hogy: ,,Bújj be!,,. Aztán ebből se lett alvás, ugyanis kb. hajnali 3-ig beszélgettünk, mindenféléről, majd elaludtunk. Ennyi!
- Várjunk, te alsógatyában aludtál mellette? – kérdeztem.
- Igen. – mondta, Harry pedig megint huhogni kezdett a többiek nevettek.
- De ne gondoljatok arra, hogy összeölelkezve aludtunk! – mondta Zayn.
- Ugyanmár! Majd épp veled fog összeölelkezve aludni! – mondta Louis.
- Szerintem veled se fog! – mondtam nevetve.
- Biztos vagy te ebben? – kérdezte vissza grimaszolva.
- Aha.
- És miért? – kérdezte.
- Mert velem fog. – Harry megint húúú-zni kezdett.
- Oké, oké fiúk, hagyjátok abba, ne legyetek öt évesek! Egyébként is mindjárt megérkezünk. – mondta Liam.


1 megjegyzés: