2013. január 7., hétfő

10.RÉSZ: Forgalmas délelőtt



Sziasztok! 10. rész , szerintem jó lett, mostanában nagyon hmm...élvezem a fejezetek írását, de megint itt van a suli, szóval lassabb leszek, de megpróbálok legalább hetente 1-2 fejezetet feltenni :)
Jó olvasást!

A Szerző 

Már fél 11 lehetett amikor felhívtam Carla-t hogy jöhetnek értünk. Úgy 11-re Usher itt volt. Elbúcsúztunk a Wright családtól és Vivivel megbeszéltük, hogy innentől fogva tartjuk a kapcsolatot. Útközben elmeséltük Ushernek az estét és mivel ő nagyon figyelt, elfelejtete kirakni a fiúkat Simon házánál, őket is elhozta haza, hozzájuk.
-Oké, hát mostmár ne menjünk haza. – mondta Zayn.
-Felhívom Simont, hogy tudja hol vagytok. – mondta Usher. Közben mindenki kiszállt a kocsiból és bementünk a házba.
- Szóval hol alszunk? – kérdezte Niall.
- Hát hozzám jöhet valaki. – mondtam - de csak ha nagyon szükséges.
- Nem! Szó sem lehet róla! – Carla jött be a nappaliba – Egyébként is,  mit kerestek itt éjjel fél 12-kor?
- Drágám majd elmesélem, egyenlőre oldjuk meg az alvás ügyet. Szóval van két vendégszobánk, ott elfértek négyen, és valaki esetleg kanapén alszik itt vagy máshol. Oké?  - mondta Usher.
-Oké. Ki  vállalja be a kanapét? – kérdeztem.
-Én! – kiáltott Zayn, majd rámmosolygott.
-Oké. Akkor Harry, Niall, Louis, Liam osztozkodjatok és gyertek velem. Zayn te pedig válassz kanapét! – mondta Usher és mindeki nevetett.
- Louis! – kiáltotta Harry.
-Harry! – kiáltotta Louis, majd egymásnak futottak és megölelték egymást, jelezve hogy ők együtt alszanak.
Ők elmentek Usherral szobanézőbe én pedig azt ajánlottam Zayn-nek hogy a családi szobában lévő kanapén aludjon, mert azok nagyon kényelmesek. Felkísértem őt oda, majd elmentem a saját szobámba.

Éjszaka arra ébredtem, hogy valaki benyit a szobámba.
-Anna?
-Igen? – kérdeztem kómásan.
- Zayn vagyok.
- Mit csinálsz itt? – kérdeztem.
- Nem tudok elaludni. Félek a sötéttől, meg most még idegen helyen is vagyok. Aludhatok veled? – kérdezte lágy hangon.
- Bújj be!- Mondtam, majd arréb csúsztam az ágyban. Lehet, hogy nem kellett volna Zayn-t beengedni, mert ebből az ''alvásból'' se lett semmi. Egész éjszaka beszélgettünk, olyan 3 óra lehetett mikor elaludtunk.
Reggel arra keltünk, hogy a másik négy fiú ugrál az ágyon.
-Héééj! Mi a fészkesfenét csináltok? – kérdezte Zayn. Én annyira megijedtem az ugrálásoktól, hogy síkítottam, mire Niall és Harry is megijedtek és félelmükben leestek az ágyról. Nem esett semmi bajuk, de Liam és Louis olyan nevetségesnek tartották ezt, hogy nevetés közben már a lábamon fetrengtek, ami ígyis elég rossz pozícióban volt, amikor meg rá ugrottak, akkor meg megroppant én megint jó hangosan felsikítottam, ők ketten meg gyors felkeltek  lábamról. Én már szinte sírtam, úgy fájt a lábam,  Harry futott gyors szólt Carlanak, hogy jöjjön nézze meg mi a baj, Carla megjött, és a helyzetet látva a fiúkat kizavarta,  nekem dobott egy pólót és egy másik melltartót...Igen, melltartóban és bugyiban alszom, fel vagyok készülve az olyan esetekre, mint amilyen az éjjel volt xD.
- Vedd fel gyors! – mondta – Megyünk a sürgőségire.
- Mivan? – kérdeztem.
-Valószínüleg el van törve a bokád. – mondta. Óh, gratulálok Louis és Liam.-gondoltam, közben felkaptam a ruhákat. Carla fel volt öltözve szólt a fiúknak, hogy segítsenek nekem lemenni, erre ők öten megfogtak és egy-kettőre kivittek az autóhoz.
- Jól van fiúk, maradjatok itt nálunk, reggelizzetek meg, aztán majd lesz valami. – mondta Carla, ezzel beült az autóba és elvitt a korházba. Ott röntgen alapján kiderült, hogy csak megrepedt a bokám. A nővér bekötötte, azt tanácsolták, hogy ne erőltessem. Hála az égnek se gipszet, se mankót nem kaptam, csak krémet.
Mikor hazértünk, a fiúk  mind aggódva futottak ki a ház elé, de amikor meglátták, hogy nincs gipsz megnyugodott az arckifejezésük, segítettek felmenni a lépcsőn, közbe Louis és Liam bevallották, hogy ők a tettesek és folyton bocsánatot kértek. Én meg persze már el is felejtettem nekik  a dolgot. Bementünk az ebédlőbe a sok gofri márcsak ránk várt, ugyanis a kicsik már oviban voltak, Usher pedig kint a medencében.
-Ti nem is ettetek eddig semmit? – kérdeztem.
- Nem. Annyira aggódtunk, hogy egy falat nem ment le a torkunkon. Még Niall-nak sem. – mondta Harry.
-Jól van reggelizzetek meg, aztán fiúk nyomás vissza Simon házába. – mondta Carla.
-Akkor ez azt jelenti, hogy többé már ne is jöjjünk ide? – kérdezte szomorúan Liam.
-Dehogyis! – mondta Carla – Ide még ha bejelentés nélkül is jössz Londonból, akkor se fogok haragudni.
-Mi teljesen azt hittük, hogy  halálosan mérges vagy ránk! – mondta Louis.
-Ugyanmár, akkor lettem volna az, ha nem mondtátok volna meg, hogy ti ugráltatok Anna ágyán. De mivel bevallottatok mindent, ezért nem haragszom. – mondta Carla, mi csak néztünk furán, Niall pedig tömte magába a gofrit. – Ne nézzetek így! Ez a nevelés egyik fontos pontja. Hatottam a bűntudatotokra. – Na jó, itt már nembírtuk tovább és nevettünk. Majd Carla leült hozzánk és reggeliztünk. Fél órán keresztül csak tömtük magunkba a gofrit, mindenki halálosan éhes volt.
 - Jajj, óh! – törültem meg a számat. – Rajtam még pizsamagatya van! – mindenki felnevetett, én felálltam és mentem átvenni a nadrágot....Pontosítok....csak mentem volna, ha nem estem volna el azonnal, ahogy a bal lábamra léptem. Ijedtükben mind felugrottak a székről. Majd Zayn és Louis felsegítettek.
- Jól vagy? – kérdezte Harry.
- Persze, csak még meg kell szoknom a dolgot. – mondtam.
- Úgy sajnáljuk! – mondta Louis.
- Igen, főleg én. – mondta Liam szomorúan. – Épp ezért felkísérlek a szobádba. Oké? – derült egy kicsi mosoly az arcára.
- Oké, legyen. – mondtam, Louis és Zayn leültek én pedig rátámaszkodtam Liam vállára és mentünk lépcsőzni.
- Fogtok még kérni gofrit? – kérdezte Niall.
- Nem Niall, megeheted! – kiabáltunk vissza. A szokásosan 1 perces séta a szobámig 5 perces séta lett, Liam nélkül talán egy egész órába telt volna. Beértünk a szobámba, majd leültünk az ágyamra.
- Figyelj! Valamit el kell mondanom.
- Hallgatlak.
- Bocsánatot szeretnék kérni. – mondta.
- Ugyanmár, már megbocsátottam a ma reggelért.
- Nem, most nem arról van szó. – lehajtotta fejét.
- Hát akkor? – kérdeztem ijedten.
- Emlékszel, a tegnap este leültél mellém, én pedig szó nélkül elviharoztam. Ezért szeretnék bocsánatot kérni.
- Hát őszinte leszek, kicsit tényleg rosszul esett, de Louis elmondta, hogy mi volt a baj. Megértem, és ha neked ez annyira fontos, akkor megbocsátok. – mondtam, majd megöleltük egymást. Elválltunk, de megsimogattam még a hátát, mire ő elmosolyodott. - Most is hiányzik? – kérdeztem.
-Nagyon. – mondta. – Na de kimegyek addig te vedd át a nadrágod, szólj ha megvagy és aztán lemegyünk. – ezzel kiment. Akkor ott tartunk, hogy nadrág. Feltápászkodtam az ágyról, elbattyogtam a szekrényig és kivettem egy egyszerü térdig érő nadrágot. Miközben vettem fel sikerült elesnem, de a lényeg az hogy a nadrág 100%-ra rajtam volt, begombolva, felcipzározva. Ültem a fal mellett úgy, ahogy oda lepottyantam és kiabáltam Liamnek:
- Liam! – nyitódott az ajtó Liam bedugta a fejét, de nem látott.
- Itt vagyok lent. - rámnézett és odajött hozzám.
- Hát te hogy kerültél oda? - kérdezte közben felsegített a padlóról.
- Megpróbáltam állva felvenni a nadrágot....
- Na gyere menjünk. – mondta.Újabb 5 perc séta után ismét az ebédlőben voltunk. Nem találtunk senkit ott, az asztal is üres volt, szóval fogtuk magunkat és leültünk . Épp megjelentek a fiúk és Carla.
- Oké fiúk, mostmár irány vissza Simon házába. – mondta Carla.
- Jajj, pedig még úgy maradtam volna. – siránkozott Liam.
- Még átjöhettek ma, nyugi. – válaszolt Carla.
- Át is fogunk! – mondta Louis.
- Ezt hogy érted? - kérdezte Liam, s mindketten Louis-ra néztünk.
- Úgy, hogy mivel Carla-nak és Usher-nek el kell menni egy óra múlva, így mi jövünk át vigyázni Annára. – mondta Niall.
 - Mivan? Nem vagyok már ovis! – kezdtem el tiltakozni.
- Lehet, hogy nem vagy ovis, de el van repedve a bokád. – mondta Zayn.
- De kibírom én egy helyben is azt az időt amig Carla távol van. – tiltakoztam.
- Ja igen, fél 11 van, nemhiszem hogy kibírod este 8-ig egy helyben. – mondta Carla.
- Este 8? Hol a fenébe lesztek este 8-ig? – kérdeztem mérgesen.
- Ilyen az élet. Usher David Guetta-val majd Romeo Santos-szal dolgozik. Nekem dolgom van az új videóklippel.
- Ja, jó. – mondtam halkan.
-Na srácok irány haza, fél 12-kor újra itt. -  mondta Carla, a fiúk pedig elmentek a taxikkal, amit Carla hívott nekik.


2 megjegyzés:

  1. köszi szépen...most fejeztembe épp a 11.részt....szerintem a hétvégén felteszem :)

    VálaszTörlés