2012. december 19., szerda

3.RÉSZ: Ő mit keres itt?



Itt van Kate??? Mit keres itt ez a, ez a....úúúh, de mérges vagyok és Usherrel beszélget? Azért látszik Usher teljes mértékben ignorálja őt. Ezt nézni is rossz...mit el nem követ, hogy megakadályozzon valamit...  hihetetlen.... Azt hiszem eleget láttam, ideje tenni valamit.
- Mit akarsz te itt? – odarohantam és köszönés nélkül megkérdeztem.
- Én mit akarok itt, te mit akarsz itt, te kis mitugrász? – mondta gőgösen.
- Én a koszorúslány vagyok, viszont te csak egy nem kívánt személy vagy, menj el! – alig tudtam befejezni a mondandómat, ugyanis Kate a mutatóujját a homlokomba nyomta, mintha ezzel az utálatát és a lenézését akarta volna kinyilvánítani. Le merem fogadni, hogy a méregtől paprikavörös volt a fejem.
- Húzz el innen de gyorsan, mielőtt... –  mondta Kate, kezdett tömeg gyűlni az előtérben.
- Mielőtt mi? Megversz, lemondasz? Az egyiket már megtetted, jöhet a másik!? - kérdeztem úgy mint aki a világ legértékesebb dolgát védené. Alig hogy kimondtam, Kate megpróbált megütni, errefel én 16 éves létemre megfogtam a kezét és kicsavartam... Kate persze elkezdett fenyegetőzni mindenféle marhasággal. Mire csak aztmondtam:
- Ide figyelj Kate! Húzz el gyorsan és soha ne lássalak meg a családom közelében, mert nem állok jót magamért, akárhány éves is leszek!
Közben jöttek a biztonságiak, szóval  Kate fogta magát és a biztonsági őrök kíséretében elment, én pedig vettem egy nagy levegőt, megigazítottam magamon a ruhát. Hallottam egy tapsszót, majd még egyet és még egyet aztán pedig az ott lévő emberek nekem tapsoltak, gondolom ők is tudnak erről a Carla-Kate ügyről. Mr.Wolf odajött és kezetadott, Usher megölelt, de ahogy öleltem őt, feltünt a sarokban 5 fiú, húha! Hát elég helyesek az tuti...és csak nevetnek és tapsolnak, cukik, gondolom a vendégek között vannak, de Usher hangja megint kikeltett a gondolataimból:
-Mondtam már, hogy büszke vagyok rád? – kérdezte nagy mosollyal.
-Hát még nem.
-Hát akkor most mondom. BÜSZKE VAGYOK RÁD! – amikor ezt mondta, teljesen meglepődtem, ez volt az évszázad meglepetése. – Oké emberek, szerintem menjünk ki és várjuk a lehendő feleségemet! – mondta Usher büszkén, két kezét összecsapva. Elcsodálkoztam magamon, hogy mit mertem csinálni. Nem akartam, ez valahogy reflexből jött.
- Figyelj csak, kik lesznek a tanuk? –kérdeztem útközben kifele az oltárhoz.
- Hát nekem az öcsém, Carlanak pedig kimás mint...- közbevágtam.
- Ludacris?
- Nem talált. Robert Downey Junior. – mondta. 
- De mégis hogy hogy? – kérdeztem meglepetten.
- Hát tudod ők mikor barátok lettek, megígérték egymásnak, hogy egymás tanúi lesznek majd az esküvőkön...és most Roberten van a sor. Viszont, mivel Carla szülei nem élnek, sajnos, ezért Ludacris kíséri őt az oltárhoz.
- Ja, hogy így... értem. – közben megérkeztünk az oltárhoz, eszembejutott, hogy nekem Carla-nál kéne lennem. – Figyelj, én megyek vissza a menyasszonyunkhoz és szerintem  hozom nem sokára. – ezzel elmentem.


7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a történet :) Már nagyon várom a folytatást, szóval köviiiiiit! xD

    VálaszTörlés
  2. Júúúú ! Hát ez nagyon jó! Alig várom már a folytatását.:) 
    SIESS!:D

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen!Egyet tudok..nagyon sok minden fog történni, amíg Anna összejön egyikükkel...am délután jön a kôvetkező

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon várom a kövit. Siess :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyoon jóóó,siess köviveel:)))

    VálaszTörlés
  6. Bori ez csudaklassz:) lesz mit olvasnom még:D

    VálaszTörlés