2012. december 25., kedd

6.RÉSZ: A forgatás

Helló! Gondolom kezdtek rájönni, hogy a sztori 2011-ben kezdődik és remélem azért tetszik a blog. Remélem sok szép ajándékot kaptatok és adtatok. Hozzáteszem szünet van, tessék pihenni! :)
Nekem még így is sok dolgom van és sajnos mostantól lehet, hogy lassabban fognak jönni a fejezetek :(
De így is fog menni minden :) Kommenteljetek és legyetek jók!

A Szerző



~Esküvő utáni reggel~

Ajtókopogásra keltem fel, kómás állapotban voltam a tegnap után, rápillantottam az ajtóra, Carla volt az:
-Szia!Jó reggelt! Kellj fel, 8 óra van, ha akarsz jönni a forgatásra akkor öltözz és gyere reggelizni. – mondta majd elment. Hjajj! Na akkor próbáljunk meg felkelni! – mondtam magamban. Sikerült is felkaptam egy laza felsőt egy rövid nadrágot, strandcipőt, megmostam az arcom, fogmosás és lementem a konyhába.

Az egész család reggelizett, helyet foglaltam Chris és a kicsi Usher között. Ijedten vettük észre Carla-val, hogy pontosan ugyanazokat a ruhákat vettük fel, szerencsére másmilyen színü felsővel, csak nevettünk rajta. Carla és Usher egy rakás gofrit csináltak reggelire szóval volt mit enni. Mikor befejeztük a reggelit, lepakoltunk az asztalról. Carla és én kimentünk a kocsihoz és indultunk a forgatás helyszínére, közben pedig beszélgettünk:
- Jól aludtál? – Kérdezte Carla.
- Igen. Amint hazaértünk, ledobtam a ruhámat, bedőltem az ágyba és azonnal elaludtam. És ti?
- Szintúgy mint te csak mi még benéztünk a kicsikhez, hogy alszanak-e. Tegnap Usher anyukája hozta őket haza úgy éjfél körül és ő is itt aludt a vendégszobában. Amúgy láttam eléggé összemelegedtél a fiúkkal. – mondta Carla nevetve ezt az utolsó mondatot.
- Nyugi, egyikükkel sincs semmi.
- De azért azt bevalhatod, hogy helyesek! – Mondta Carla, mire én nagyon elmosolyodtam – Óh, valamelyikük nagyon tetszik neked!
- Nem! Helyesek, oké, meg minden, de nem akarok felhajtást magam körül.
- Hát azt már lekésted! Tegnap mindenki arról beszélt, hogy ki az a fiatal lány, mire válaszoltam, hogy az unokahugom. De visszatérve a fiúkhoz: Azért mondhatjuk azt hogy megismerkedtél velük, nem?
-Igen mondhatjuk, de remélem hogy nem akarsz kerítőnő szerepet játszani. – mondtam majd mindketten hangosan elnevettük magunkat. Nemsokára megérkeztünk a helyszínre, a tengerpartra. Kiszálltunk az autóból, a srácok rögtön észrevettek minket és jöttek üdvözölni:
- Hello!Sziasztok! – mondogatták, majd megöleltek minket.
- Sziasztok! – mondtuk mi is.
- Hogy érzitek magatokat? – kérdezte Carla.
- Jól! – mondta Harry.
- Mesésen – mondta Zayn.
- Izgatottan – mondta Niall, közben rám mosolyogva.
- Kicsit fáradtan, de jól. – mondta Liam.
- Úgy mint egy répa. – Mondta Louis és fapofát vágott, ezen mindenki röhögött.
- És hogy áll a forgatás?- faggata őket Carla.
- Hát még a lányokkal felvesszük a jeleneteket. – mondta Liam.
- Oké, hát akkor menjünk oda és nézzük meg, hogy ezen kívül hogy állunk! – mondta Carla a kamerák felé mutatva. Carla még kikérdezte őket a tegnapról, a fiúk cserébe a nászéjszakáról kérdezősködtek....volt is nevetés.
Gyorsan elment a nap, főleg azért mert ilyen jófej emberekkel töltöttem. Este 7 óra körül hazaérkeztünk Carla-val. Ettem egy kis vacsorát, majd felmentem a szobámba, bekapcsoltam a laptopot és megnéztem ez emailjeimet. Dani a legjobb barátom írt nekem. Azt kérdezi milyen Kalifornia, milyen volt az esküvő és hogy kértem-e neki autogramot a Green Day-től. Megírtam neki mindent, még azt is, hogy igen kértem autogramot és hogy mikor megyek haza. Ezután lezuhanyoztam és elmentem aludni.



2 megjegyzés:

  1. jólett , de nagyon röviid. :// mikor lesz új rész? :$

    VálaszTörlés
  2. igen..sajnos tudom,hogy rövid, de a következö hosszabb lesz és holnap jön :)

    VálaszTörlés