2012. december 24., hétfő

5. RÉSZ: Az esküvő/ A lakadalom

Sziasztok drága olvasóim!
Itt a következő rész.Ez az én karácsonyi ajándékom Nektek! :) Ezenkívül nem lehet kihagyni azt a mondtatot, hogy BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT LOUIS!!!!! :)
Jó olvasást és boldog Karácsonyt kíván:

A Szerző



*Visszaérve a lakosztályra*
Jesszus mekkora rendetlenség! Szerintem egy kicsit összerakodok. Elkezdtem rakodni és azon gondolkoztam, hogy ki az az 5 eszméletlenül helyes fiú? Miért bámultak folyton engem?        

Fél óra múlva, ahogy kinéztem az ablakon, megpillantottam a friss házaspárt, akik visszaértek a fotózásról. Ott hagytam mindent, megigazítottam magam, és rohantam a lifthez. Amire leértem épp előttem álltak és mentek be a terembe. Mindenki elkezdett tapsolni és hát megvolt az első tánc a Scorpions You and I c. dalára. Fura, hogy ilyen régi dalt választottak, viszont  nem is csodálom, hisz a dal szövege illik rájuk, majd megcsókolták egymást, ezután Usher-hez mindenki ment kezetadni és gratulálni a gyönyörű feleség miatt, Carla pedig oda jött hozzám:
- Hogy hogy mögöttünk jöttél be? - kérdezte meglepődve.
- Igazság szerint miután ti elmentetek én felmentem és összerakodtam egy kicsit a szobán, aztán megláttalak benneteket és lejöttem.
- Oké. – Közben odamentünk a bárpulthoz. – Akkor még nem is voltál az asztalodnál? - kérdezte.
-Nem, nem voltam. De miért kérded? – kérdeztem. Közben az emberek már elkezdtek táncolni.
- Azért, mert ezek szerint még senkivel sem ismerkedtél össze. Szóval eredj és ülj le a helyedre, oké? - kérdezte.
- Igen főnök. – mondtam unottan s ezzel elindultam az asztalom felé. Közelebb érve láttam, hogy a Justin-on és Selen-án kívül az az 5 srác ül ott, akik amióta elbántam Kate-tel bámulnak engem és most is bámultak, sőt az egyiknek göndör haja van és odasúgott valamit a szőke hajúnak, aki mellett fogok ülni. De nem akarok oda menni, be fogok égni, le merem fogadni, hogy ők is énekesek vagy valami, csak én vagyok ilyen szerencsétlen, ha meg mondom hogy Budapestről jöttem, azt se fogják tudni, hogy miről beszélek. Közben oda értem az asztalhoz illedelmesen köszöntem és bemutatkoztam az ott ülőknek:
- Sziasztok! Anna Hudson vagyok, Carla unokahúga. – mondtam.
- Szia Justin Bieber, de szerintem ismersz – elmosolyodott.
- Hello! Selena Gomez ! – nyujtotta kezét, én is vissza.A  fiúk semmint nem mondtak. Csak azt láttam, hogy a szőke nagyon örül és folyton Justint bámulja...Lehet hogy meleg?

Telt az idő, sokat beszéltem Selena-val és Justin-nal, táncoltam a vőlegénnyel, este 7 óra lehetett, mikor Justinék bejelentették, hogy sajnos menniük kell, ugyanis holnap Las Vegas-ban van koncertje és el kell érniük a repülőt, így ott maradtam ezzel az 5 néma leventével. Két perc síri csönd után, felálltam és elmentem. Megtaláltam Usher-t a bárpultnál.
- Minden okés?
- Igen. - válaszolta. - Szerined el kéne mondanom Carla-nak, hogy Kate itt járt?
- Nem tudom. Talán illene tudnia, de ne ma mond el neki, hanem majd később. Nem akarom, hogy ezen aggódjon ma. - válaszoltam.
- Köszi. Amúgy ha látod őt, akkor szólj neki, hogy jöjjön ide, ugyanis keresik őt.
- Oké, na megyek. - Ahogy mentem vissza az asztalhoz, észrevettem Carla-t, ahogy a szőke fiúval beszélget, szóval odamentem hozzájuk:
-Elnézést. Carla, keresnek téged nem tudom kik, szóval Usher-t keresd először. – mondtam, kicsit zavartan a zene miatt.
- Oké, köszi. Gondolom, ti ismeritek már egymást, szóval itt hagylak benneteket. – mondta és elment. Sajnos Carla rosszul gondolta, lehet, hogy egy asztalnál ülünk, de még be sem mutatkoztak nekem. A dalnak vége lett.
- Egyébként Niall vagyok. Niall Horan. – mondta a szőke fiú és a szemembe nézett. Gyönyörű kék szeme rögtön megigézett.
- Én... – folytattam volna, csak a szavamba vágott.
- Tudom, Anna Hudson.- mosolygott, majd nyújtotta kezét. Kezet adtam neki és csak mosolyogtunk. Eleresztette a kezem, épp elkezdődött egy új dal. – Lenne kedved táncolni?
- Igen, miért is ne. – válaszoltam. Ahogy a táncparkettre értünk, Niall a kezét a derekamra tette, a másikkal pedig nyúlt a tenyeremért, én pedig a bal kezemet a vállára tettem és táncoltunk. Pár másodpercig néztük egymást, majd megszólaltam:
- Hogyan kerültél ide? Az esküvőre?
- Hát a fiúkkal ismerjük Carlat, az ő stúdiójában vettük fel az albumunkat. Holnap pedig forgatunk. – mondta. Kezd minden világos lenni, ők azok a fiúk, akik miatt felhívták Carla-t pár napja.
- Gondolom nem amerikaiak vagytok. – mondtam.
- Jól gondolod, én ír vagyok, a többiek angliaiak. És te?
- Én magyar vagyok, viszont sokan azt mondják, hogy úgy beszélem az angolt, mint akinek az anyanyelve volna. Igazság szerint 3 éves korom óta tanulom az angol nyelvet.
- Na, hát az valami. – mondta Niall. A dalnak vége lett. – Van kedved leülni az asztalunkhoz?
- Igen. – mondtam, majd belékaroltam. Odaértünk az asztalhoz.
- Fiúk, be szeretném mutatni nektek Anna-t. – közben a bal kezével átkarolta a derekam. - Anna a fiúk: Zayn, Liam, Louis és a fürtöske pedig Harry.
- Hello! – mondták egyszerre  mosolyogva. Sokat beszélegettünk, kiderült, hogy ők a One Direction, a fiúk, akikért minden lány odavan....Csak én nem egyenlőre....talán nem is vagyok lány?  Beszélgettünk mindenről, párkapcsolatról, kiderült, hogy csak Liamnek van barátnője, aki táncos. Majd a fiúk szóltak, hogy mennek fellépni. Elénekelték a What Makes You Beautiful c. dalukat, és visszajöttek hozzám.
- Fantasztikusak voltatok. – dicsértem meg őket. – De tényleg!
- Köszönjük . – mondta Harry.
- Ehhez a dalhoz forgatunk holnap klippet, nincs kedved eljönni megnézni? – kérdezte Louis.
- Tényleg, ez jó ötlet – mondta Zayn.
- Hát, igazság szerint nincs más tervem  holnapra, szóval benne vagyok. De akkor megyek Carla-val, mert ő is megy.
Az est további része nagyon jó hangulatban telt, táncoltam Trey-jel, meg pár személlyel, volt mennyasszonytánc, éjfélkor pedig  Elvis Costello She c. dala csendült fel, bár nemtudom ki énekelte. Sötét volt és alig volt ember aki a helyén ült volna, én épp Zayn-nel táncoltam.A mulatság hajnali négyig tartott.


4 megjegyzés:

  1. anyám *-* ezt atomjóóó
    Siess a kövivel ♥ xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóó :D
    Boldog Karácsonyt :)
    Remélem hamar hozod a kövit :DDD

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Neked is :) és holnap jön a következö

    VálaszTörlés