2012. december 22., szombat

4. RÉSZ: Félelmek és meglepetések

Sziasztok! Nagyon örülök, hogy olvassátok a blogot és köszönöm a kommenteket is:) Tessék a következő rész. Ezután szerintem hétfőn jönni az 5.rész. Jó olvasást!
A Szerző

Visszaértem az előtérbe, egyszercsak valaki rámköszönt:
- Anna, hello! – megfordultam.
- Ludacris! Szia! – rohantam és megöleltem őt.
- Mész Carlahoz?
- Igen, épp odatartok, velem jössz? – kérdeztem.
- Hát még szép, lassan úgyis kezdődik a ceremónia.– mondta mosolyogva -  De hol a másik koszorúslány?  - kérdezte.
- Lea? Ő ott maradt Carlaval.- mondtam.
- Gondolj bele... 10 éve ilyenkor találkoztam vele először, megkedveltük  egymást és testvérként nézünk egymásra. Ma pedig a 'hugom' férjhez megy az egyik barátomhoz. Elképesztő! – mondta Ludacris izgatottan, majd elmeséltem neki, hogy Kate itt járt, erre nagyon felkapta a vizet, de azt is elmondtam, hogy mit tettem, ennek azért már örült és büszke volt rám. Bár igazság szerint én nem tudom mit gondoljak magamról: Részben büszke vagyok magamra, hogy elbántam vele, más részt viszont talán nem kellett volna kicsavarnom a kezét, talán elég lett volna... hm elküldeni a fenébe. Azt hiszem a lényeg az, hogy ők büszkék rám.
- Megérkeztünk. Kapaszkodj meg. Carla általában is meseszép, de most egyszerűen....Csodás!
- Oké. – azzal benyitottam a szobába. Carla ott állt Lea-val és márcsak minket vártak.
- Hol voltatok? Megmondtam, hogy nélkületek nem hagyom el a szobát, erre fel 10 perc múlva már kint kell lennem! – szegény Carla nagyon be van parázva.
- Mi a baj? – kérdezte Ludacris.
- Félek! Mi van, ha Usher otthagy az oltárnál? – mondta, én elkezdtem ezen nevetni - Mér nevetsz? Ez nem vicces!- kérdezte Carla. Odamentem hozzá, megfogtam a vállát.
- Figyelj, ő is ugyanettől fél, szóval ne hagyjátok a félelmeiteket győzni. Menj ki és hidd el ott lesz és amikor felteszik azt a bizonyos kérdést tudom, hogy mindketten igennel fogtok válaszolni. – Carla majdnem sírt. – Hallod, nehogy elkezdj nekem itt sírni, mert nem tudom mit csinálok veled!
- De te meg akkor ne mondj ilyeneket!
- Te kezdted. – mondtam vállat vonva, majd mind a négyen nevettünk.
- Hölgyeim mehetünk?- kérdezte Luda.
- Aha. – mondtam, Carla és Lea bólintott. Szépen, sietve kiértünk a hotel kertbe. A menyasszony a Westlife Beautiful in white c. dalára vonult be, mögöttünk. Amikor a vőlegényhez ért, Luda átadta Carla kezét Ushernek és kezetfogott vele, majd kezet csókolt Carla-nak.Vége lett a dalnak, a pap elmondta a szövegét, megvolt a kérdés is, a tanuk és a pár aláírták a papírokat, minden rendben volt, de valami mégse ugyment mint szokott:
 - Megcsókolhatjátok egymást! – mondta a pap.
 - Elnézést! Még ne! – mondta Carla.
 - Mi a baj drágám? – kérdezte Usher és átkarolta őt a derekánál. Engem közben még  mindig bámult az az 5 srác, akik bent is.
-  Kedves vendégek, barátaim és Drágám! El szeretném mondani, hogy...- feszült csend – Babát várok!
- Úristen! – kiáltotta Usher, a násznép ujjongot, tapsolt,  Usher arca megkönnyebbült és adott egy hosszú csókot Carlanak, majd legugolt és megcsókolta Carla hasát. Ezután rohantak ki az autóhoz. Még egy pillanatra megálltak, Carla eldobta a csokrot, a mellettem lévő fiatal lány kezébe esett. Ezzel Carla és Usher beültek az autóba, elhajtottak és fényképezkedésre mentek a násznép pedig a lakodalom helyére ment. Nekem nem volt kedvem még leülni Justin Bieber-ékhez, ezért inkább visszamentem a lakosztályra.


2 megjegyzés:

  1. Ez a rész is nagyon szuper lett, mint a többi :))
    Bárcsak már hétfő lenne és akkor 3szorosan örülnék, mert akkor lesz Karácsony, Louis szülinapja(meg kell csinálni a vicces dolgokat xD) , és jön a köviiii rész :DDD
    Bocsi, ha kicsit értelmetlen amit írtam xD

    VálaszTörlés
  2. Pont Louis miatt lesz hétfőn....amugy már a 6. részt írom...vagyis most fogom a 7.-t...meg amúgy ezenkívül pályázatra írok 2 személyről és azzal is van sok dolgom, de az csak jan.20-ig fog tartani szóval igyekszem:)
    És köszi

    VálaszTörlés