2012. december 19., szerda

2.RÉSZ: Az esküvő elött


Eltelt a két nap. Mondjuk rá elég érdekesen. Sikerült megismernem ezt a bizonyos Trey-t , aki 26 éves és R'N'B énekes, úgy mint Usher, bár nem olyan híres, de van olyan szexi. Tegnapot a stúdióban töltöttem, megismertem pár új embert.
Ahogy lementem a napfénnyel teli konyhába, Ushert pillantottam meg, ahogy kávét iszik.
-Kérsz te is?- kérdezte álmosan.
-Köszi nem. Látom megártott a legénybúcsú.
- Fogjuk rá.
- De azért semmi olyan nem volt? – kérdeztem.
- Ugyan! Ludacris kinyírt volna engem. – mondta. Hát igen, Ludacris, Carla életének egyik meghatározó alakja. Amikor Carla 19 évesen 2001-ben ide költözött, akkor ismerkedtek meg, soha nem volt köztük több barátságnál. Ráadásul ők valamilyen szinten család, hisz Carla Ludacris lányának, Karma-nak a kersztanyukája és Carla terhessége közben nála lakott, hisz Jason elhagyta....
- Egy forró csokit se iszol? Tudom, hogy a kedvenced. – monda Usher.
- Oké. Amúgy a kicsik hol vannak? – közben leültem a pulthoz.
- Tessék. Itt is van.- odaadta az italt – Őket Carla elvitte az anyukámhoz, téged pedig megkért, hogy menj a hotelba, oké?
- Aha. Csak megiszom a csokit. – válaszoltam két korty között. Azért augusztusban forró csokit inni, pláne Los Angles-ben, már most van kint vagy 40 fok. 
- Figyelj én most megyek, nekem is kell készülődnöm. – mondta izgatottan.
- Izgulsz, mi? – mondtam nevetve.
- Ne csesztess már, teljes mértékben izgulok és félek, hogy nemet fog mondani az oltárnál. – elszomorodott az arca. Odamentem hozzá megfogtam a vállát.
- Carla szeret téged és... – majdnem  elmondtam neki, hogy Carla babát vár, de aztán észhez tértem.
- És mi? – kérdezte.
- Imád téged. – erre ő elmosolyodott.- Na de, menj készülődeni, én is megyek öltözök, utána pedig a hotelba. Szia! - Azzal futottam a szobámba, öltözködni, majd hívtam egy taxit, pár perc múlva megérkezett. 
15 perc taxizás után a hotelnál voltunk. Azért az LA-i forgalom elég vicces. Miket tudnak egymásnak kiabálni az autósok, főleg a  bevándorlók. Például ''Te hülye krumplizabáló, indulj már! Mi van elaludtál? Zöldet mutat a lámpa!!!''.

Bementem a hotelba és megkérdeztem a recepción, hogy hol van a nagynéném, eligazítottak. Megkerestem a lakosztályt, Carla már bent várt Lea Michelle-lel, a másik koszorúslánnyal:
-A fodrászok és a sminkesek még nincsenek itt, szóval addig lazulunk.- mondta Carla.
- És mikor kezdünk? - kérdeztem.
- Hát elvileg kettőtől már jönnek vendégek, de a ceremónia csak négytől lesz, fél ötig fog tartani, utána már csak szórakozás. – mondta Carla. Délere itt voltak a sminekesek és fodrászok. Elkészítettek minket.Már három óra volt, megjelet Usher anyukája a kicsikkel, akik már szépen fel voltak öltözve. Én is épp elkészültem. Lea is kész volt, Carlat még sminkelték.
-Oké Carla, én kimegyek,  körbe nézek és már csak, akkor szeretnélek látni amikor teljes mértékben 100%-osan kész vagy, majd jövök érted. – erre ő elmosolyodott. Lementem az előtérbe, hült arccal pillantottam meg valakit, akit ma senki nem kívánt ide....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése